מסיבת סיום - מחזור ח'..

קלמי

New member
מסיבת סיום - מחזור ח'..

הפגישה שהייתה אמורה להערך ביום רביעי בשעה 12:30 - בוטלה. התאריך החדש (נכון לעכשיו) הוא יום חמישי ב22:00 בלילה. הפגישה נועדה אך ורק לאלו שמעוניינים לכתוב את התסריט. מקום המפגש עדיין לא ידוע, אך יהיה ניתן לברר זאת ב - 055746822 *ייתכן שיחולו שינויים נוספים - נא לברר
 
מסיבת פורים ביום שישי סופי ולפי ..

התחזית העדכנית לא יהיה גשם. שבירת השרב נדחתה ביממה כי אלוהים אוהב אותנו. בכל מקרה החזיקו אצבעות, הכינו תחפושות והרבה מצב רוח טוב כי זה הולך להיות משגע. ולכל הספקנים - הדורבנים יופיעו!!! שלכם ולמענכם, לימור.
 

LaDY ReD

New member
אוףףף..התחפושת שלי עוד לא

מוכנה....!! איזה באסה לי!
 

girli girl

New member
לימור.....

אני לא חושבת שאפשר לתאר אותך יותר טוב מאשר -את ע-נ-ק-י-ת! כבר הרבה זמן שלא נראתה רוח צעירה ורעננה כמוך בבית הספר.את בדיוק מה שחסר למקום שהוא בית חרושת לציונים.ואני לא מדברת רק על פורים... אני מדברת על הכל.... את פשוט מדהימה... בתור מורה ,בתור רכזת פעילויות חברתיות-אבל יותר מהכל,בתור בן אדם. ואני מאמינה שאני מייצגת עוד רבים שחושבים כמוני... תודה!
 
אני ממש לא בסדר!

כולם פה מחניפים ללימור בצורה מטורפת, יכול להיות שאני, שלא מחניף לה כל כך, הצד הבעייתי אז אני אחניף גם כן: לימור את פשוט משהו משהו, שופרא דה שופרא, אחלה בחלה!
 
תגובה לgirl girl

איני יודעת מי את אך הרשי לי לומר לך שאחת התכונות החשובות בעיני ,שיכולות להיות לאדם זוהי היכולת לפרגן ולומר תודה.היכולת להחמיא ולהעצים את האחר מבלי לחוש שאתה נעשה קטן. אז שימרי על היכולת הזו ותודה גם לך. לימור.
 
למעלה