מסטיק לבן שנתיים פלוס?

אז היא נותנת לשאר הנכדים ולא אומרים כלום

זבש"ם. גם לבעלי במשפחה יש כאלה שנותנים פיצוחים חופשי בגיל שנתיים. אז?
 

kramerkaren

New member
מאוד מסוכן!

1. נשאר בפה לאורך זמן. 2. רצים\משתוללים\משחקים\מדברים איתו בפה 3. אינו מתפרק או מתמוסס 4. יכול להידבק לקנה הנשימה (כמו בלון) ולא ניתן להוציאו
 

טאקית24

New member
בשום פנים ואופן לא !!

כנ"ל לגבי סוכריות גומי או סוכריות קשות קטנות מדי. כבר קרה שחמי קנה לילד חבילה של סוכריות גומי ונחשים, הילד שלי לא תמיד לועס הכי טוב ופשוט הודעתי לחמי חד משמעית שדברים כאלה לא נכנסים לו לפה, כולל מסטיקים. לא יקרה כלום אם הילד לא יאכל מסטיק או דברים שעלולים חלילה לגרום לו לחנק..
 
שכל הנכדות ילעסו, אם אמא שלהן מרשה להם...

אצלי (ואני לא מהמקפידות בהיסטריה) הילדים לא הורשו לאכול מסטיק לפני גיל 5,6, וגם אז... בקושי. גם אם נשים בצד את עניין החנק, והשיניים, זה הרגל שהוא פשוט מיותר בעיני. סוכריה, ילד אוכל ומסיים. מסטיק - הם נתקעים עם זה בפה, מדברים תוך כדי, כל ההתנהלות סביב זה לא נראית לי.
 

אדי30

New member
זה מסוכן ולא בריא!

יש ילדים בני שלוש שאוכלים רק שוקולד כל היום, אז מה? לא ולא ולא!
 

mAmA MiSiSiPi

New member
חסר ממתקים אחרים?

תני לה רשימה של ממתקים שאת מרשה ככה היא תוכל לפנק אותו בגבולות שאת מרשה.
 
../images/Emo41.gifנצלש מאכלים מסוכנים

קניתי משהו שנקרא דגן תפוח. למעשה זה תירס תפוח, כמו פופקורן, אבל בצורה זה כדורים גדולים בלי שפיצים כמו פופקורן, נמס בפה ובלי האמצע הקשה של הפופרוקן או שאריות קליפות (מקווה שאני מצליחה להסביר). הכדורים קצת יותר גדולים מצימוקים. כמו ענבים קטנים. נתתי לגור וגם לילדה שהתארחה אצלנו ואז חשבתי שזה אולי לא רעיון טוב מבחינת סכנת חנק? מה דעתכם? אין על זה אזהרה אבל זה לא אומר כלום.
 

UmaGuza

New member
אין לי מושג מה זה

אבל על פניו לא נראה לי מסוכן בגיל הזה. במה זה שונה מבמבה? מה שמסוכן בפופקורן לעניות דעתי זה שאריות הגרעין.
 
מכירה את זה

מוכרים את זה אצלנו במכולות של רוסים. טעמתי - זה לגמרי נמס בפה, בעיני זה כמו במבה מבחינת חנק. (מתוק נורא אגב)
 
זה מה שהיה "שלווה" כשהיינו ילדים ../images/Emo9.gif

זה נחמד, יש עם סוכר ויש בלי. לי אישית זה נראה קצת קשה מדי לילדים קטנים. זה נמס הרבה יותר לאט מבמבה. אבל אם תשימי בחלב ותתני לזה להתרכך זה יכול להיות בסדר. ושוב, תלוי מה גיל הילדים.
 
זה לא שלווה

זה תפוח כזה, לא קשה, מרקם אוורירי לגמרי וזה לא מחיטה כמו שלווה. הילד שלי אוהב שלווה בדיוק כזו כמו בימי ילדותנו
 
אה .. אופס סליחה

הייתי בטוחה שזה אותו הדבר. כי על השלווה שאני קניתי פעם היה כתוב "דגן תפוח" בגלל שזה של חברה אחרת. אבל אם את אומרת.. אולי אני מתבלבלת
 
אני חושבת שזאת אותה חברה

החברה היא אשבול או אולי אשכול, הפונט בלוגו שלהם לא ברור, ויש להם כמה מוצרים שהם קוראים להם דגן או דגן תפוח. למעשה קשה להאשים אותם, כי גם חיטה וגם תירס הם דגן, ושניהם תפוחים. :) לא שמעו שם על מיתוג. :) אבל זה לא שלווה. אלנו אגב נותנים שלווה יבשה בגן בקבוצת הגדולים (מגיל שנתיים) ולא חששתי לרגע. אולי בגלל שהצורה של זה לא כל כך מעודדת חנק. פה עם הכדורים לרגע דאגתי.
 

gallish

New member
אני לא מרשה מסטיק

לא רואה סיבה שילד יסתובב וילעס את הדבר הדביק, המסוכן והמיותר הזה. אני מניחה שכשהם יהיו קצת יותר גדולים וירצו "פעם ב...", ארשה. היום, זה ממש מיותר (גם כשבני הדודים שלהם לועסים, הם יודעים שהם לא)
 
למעלה