מסוף רכבת: צומת שבע

מצב
הנושא נעול.
מה האתר המקורי בו כתוב 2 מיליון?

פיל לבן?? כשמגיעים לשם 2 מיליון איש בשנה ?
כרגיל התשקורת לא מדווחת מה קורה באמת במדינה, אלא רק מה שהיא רוצה שתחשבו !
&nbsp
לפי הנתונים של משרד התיירות שלפיהם התקבלה ההחלטה, מגיעים למירון מידי שנה 2 מיליון איש, שמהם כחצי מיליון איש בל"ג בעומר ומליון וחצי כל השנה, שזה מעל ל4000 איש ביום !
&nbsp
וכל זה כשהתשתיות שם גרועות בכל קנה מידה, כבישים מאולתרים, מגרשי חניה מאולתרים, כאשר המקום יפותח לפי דרישת הציבור, כמות הבאים לשם תוכפל ויותר.
&nbsp
מידי שבת מתארחים במירון ובמושבים לידו אלפי איש, כל מי שעובר בצומת מירון רואה כל שבת את ההמולה הגדולה של אורחים מהארץ ותיירים רבים מחו"ל.
&nbsp
כך שרכבל לא יהיה פיל לבן, אבל לפני כן "חייבים" לבנות כביש 4 מסלולים עם גשר מעל נחל מירון, שישמור על הנחל היפהפה, שגם אליו באים המון תיירים, על מנת לאפשר לתנועה הרבה להגיע למקום.
מה האתר המקורי בו כתוב 2 מיליון?
ברור 4000 איש ביום הרי גרים בצפת ובמושבים אלפי אנשים.
זה נכון לכמעט כל כביש בצפון שעוברים בו 4000 איש ביום.
 
לקבר רבי שמעון בר יוחאי מגיעים 2 מיליון איש בשנה

מה האתר המקורי בו כתוב 2 מיליון?
ברור 4000 איש ביום הרי גרים בצפת ובמושבים אלפי אנשים.
זה נכון לכמעט כל כביש בצפון שעוברים בו 4000 איש ביום.
לקבר רבי שמעון בר יוחאי מגיעים 2 מיליון איש בשנה
צמוד לכפר מירון ישנו בניין גדול שבו קבור התנא רבי שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר.

מגיעים למקום הקדוש הזה כדי להתפלל לקדוש ברוך הוא בזכותו 2 מיליון איש בשנה.

ברור שכאשר מגיעים למקום הזה 2 מיליון איש זה יוצר תנועה בהיקף גדול מזה בכבישים שמובילים אליו.
חוץ מזה זה כביש המוביל לצפת ולכל המושבים בסביבה.


פרטים עליו יש בויקיפדיה

https://he.wikipedia.org/wiki/רבי_שמעון_בר_יוחאי
 
אני לא דן על קברו של רבי שמעון בר יוחאי

לקבר רבי שמעון בר יוחאי מגיעים 2 מיליון איש בשנה
צמוד לכפר מירון ישנו בניין גדול שבו קבור התנא רבי שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר.

מגיעים למקום הקדוש הזה כדי להתפלל לקדוש ברוך הוא בזכותו 2 מיליון איש בשנה.

ברור שכאשר מגיעים למקום הזה 2 מיליון איש זה יוצר תנועה בהיקף גדול מזה בכבישים שמובילים אליו.
חוץ מזה זה כביש המוביל לצפת ולכל המושבים בסביבה.


פרטים עליו יש בויקיפדיה

https://he.wikipedia.org/wiki/רבי_שמעון_בר_יוחאי
אני לא דן על קברו של רבי שמעון בר יוחאי
אלא על מקור אמין (למ"ס למשל) שאומר שיש 2 מיליון מבקרים בו בשנה, מעבר לתנועה הרגילה של תושבי האיזור.
 
המקור הוא משרד התיירות

אני לא דן על קברו של רבי שמעון בר יוחאי
אלא על מקור אמין (למ"ס למשל) שאומר שיש 2 מיליון מבקרים בו בשנה, מעבר לתנועה הרגילה של תושבי האיזור.
המקור הוא משרד התיירות
משרד התיירות כל כמה זמן מוציא מידע כמה מבקרים היו בשנה באתרים התיירותיים במדינה, למשל בכותל בשנה האחרונה היו 11 מיליון מבקרים.
&nbsp
לגבי אתרי התיירות שהם בתשלום כמו מצדה וגן החיות התנכ"י אין צורך ויש חברות שעושות את זה.
&nbsp
&nbsp
 
כמה מהם מגיעים בלג בעומר?

המקור הוא משרד התיירות
משרד התיירות כל כמה זמן מוציא מידע כמה מבקרים היו בשנה באתרים התיירותיים במדינה, למשל בכותל בשנה האחרונה היו 11 מיליון מבקרים.
&nbsp
לגבי אתרי התיירות שהם בתשלום כמו מצדה וגן החיות התנכ"י אין צורך ויש חברות שעושות את זה.
&nbsp
&nbsp
כמה מהם מגיעים בלג בעומר?
 
ל"ג בעומר הוא אירוע מתגלגל

כחצי מיליון בסביבות ל"ג בעומר והיתר כל השנה
ל"ג בעומר הוא אירוע מתגלגל
באורך של כ-40 שעות, במהלכו יש כל הזמן עליות וירידות מההר. אמנם בתוך האירוע יש שיאים (שיא הגעה להדלקה של חצות, שיא עזיבה אחרי תפילת הנץ) אך ככלל אנשים עולים ויורדים מההר כל הזמן. (זה בניגוד נגיד להופעה של מדונה בפארק שמתחילה בשעה ספציפית ונגמרת בשעה ספציפית).
ההילולה במירון
 
ומצעד הגאווה לא לוקח קרוב ליום שלם?

ל"ג בעומר הוא אירוע מתגלגל
באורך של כ-40 שעות, במהלכו יש כל הזמן עליות וירידות מההר. אמנם בתוך האירוע יש שיאים (שיא הגעה להדלקה של חצות, שיא עזיבה אחרי תפילת הנץ) אך ככלל אנשים עולים ויורדים מההר כל הזמן. (זה בניגוד נגיד להופעה של מדונה בפארק שמתחילה בשעה ספציפית ונגמרת בשעה ספציפית).
ההילולה במירון
ומצעד הגאווה לא לוקח קרוב ליום שלם?
בתל אביב כבר מהבוקר של המצעד רוב הרחובות במרכז העיר סגורים,
וכמות המשתתפים בו הנה פחות מחצי מכמות האנשים המגיעים למירון.
&nbsp
צריך לנהל את האירוע במקצוענות ולתת אפשרות נוחה לכל מי שרוצה להשתתף באירוע הזה , צריך להיות גאים שאנחנו חוגגים יום זכרון למי שלא התכופף תחת השלטון האכזר הרומאי, ונשאר גאה במה שאנחנו טובים בו לאורך כל ההיסטוריה, וזה ללמוד וללמד את התורה.
 
מצעד הגאווה בתל אביב מתקיים בימי שישי

ומצעד הגאווה לא לוקח קרוב ליום שלם?
בתל אביב כבר מהבוקר של המצעד רוב הרחובות במרכז העיר סגורים,
וכמות המשתתפים בו הנה פחות מחצי מכמות האנשים המגיעים למירון.
&nbsp
צריך לנהל את האירוע במקצוענות ולתת אפשרות נוחה לכל מי שרוצה להשתתף באירוע הזה , צריך להיות גאים שאנחנו חוגגים יום זכרון למי שלא התכופף תחת השלטון האכזר הרומאי, ונשאר גאה במה שאנחנו טובים בו לאורך כל ההיסטוריה, וזה ללמוד וללמד את התורה.
מצעד הגאווה בתל אביב מתקיים בימי שישי
ובערים אחרות שבהם הוא מתקיים הוא מתקיים בשעות אחר הצהריים.
גם מרתון תל אביב מתקיים בימי שישי.

ואין שום בעיה לחגוג יום זכרון - שיכריזו על היום הזה כמועד שמתקיים בו יום שבתון.
השנה שר החינוך (שהוא בעצמו אדם דתי) החליט שאפילו יתקיימו לימודים בבתי הספר ביום הזה.
אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו - אם זה אירוע לאומי ויום זכרון, אז שיתייחסו אליו בהתאם באופן פורמלי.
 

Ccyclist

Well-known member
והבדל נוסף: לארועים בערים מגיעים בתח"צ הרגיל, להר מבודד לא.

מצעד הגאווה בתל אביב מתקיים בימי שישי
ובערים אחרות שבהם הוא מתקיים הוא מתקיים בשעות אחר הצהריים.
גם מרתון תל אביב מתקיים בימי שישי.

ואין שום בעיה לחגוג יום זכרון - שיכריזו על היום הזה כמועד שמתקיים בו יום שבתון.
השנה שר החינוך (שהוא בעצמו אדם דתי) החליט שאפילו יתקיימו לימודים בבתי הספר ביום הזה.
אי אפשר להחזיק את החבל משני קצותיו - אם זה אירוע לאומי ויום זכרון, אז שיתייחסו אליו בהתאם באופן פורמלי.
והבדל נוסף: לארועים בערים מגיעים בתח"צ הרגיל, להר מבודד לא.
וציבור שסוגר צירים מהיום למחר ללא התרעה מוקדמת ולעיתים תוך סיכון חיי אדם והשחתת רכוש ציבורי - שלא יתלונן על מספר ארועים לא קשורים הנעשים אחת לשנה בעיר כלשהי תוך תיכנון מראש ושיתוף רשויות החוק.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
אגב לאצבע הגליל גם מגיעים כמיליון מבקרים בשנה להערכתי

לקבר רבי שמעון בר יוחאי מגיעים 2 מיליון איש בשנה
צמוד לכפר מירון ישנו בניין גדול שבו קבור התנא רבי שמעון בר יוחאי ובנו אלעזר.

מגיעים למקום הקדוש הזה כדי להתפלל לקדוש ברוך הוא בזכותו 2 מיליון איש בשנה.

ברור שכאשר מגיעים למקום הזה 2 מיליון איש זה יוצר תנועה בהיקף גדול מזה בכבישים שמובילים אליו.
חוץ מזה זה כביש המוביל לצפת ולכל המושבים בסביבה.


פרטים עליו יש בויקיפדיה

https://he.wikipedia.org/wiki/רבי_שמעון_בר_יוחאי
אגב לאצבע הגליל גם מגיעים כמיליון מבקרים בשנה להערכתי
בעיקר בסופישבוע ובחגים. ואין תוכנית מיוחדת כדי להסיע אותם.
 

Ynhockey

New member
ידיעה מעניינת אך מוזרה

מסוף רכבת: צומת שבע
הישג אדיר לראש מועצת מרום הגליל מר עמית סופר:
בישיבת עבודה אצל שר התחבורה ישראל כץ קיבל השר החלטה נועזת לבקשתו של ראש המועצה ונתן הנחיה לביצוע מעשי ומיידי של הקמת מסוף רכבת בצומת שבע שממנו יצא רכבל עד מירון.

הרכבל יותאם להסעת המונים בהיקף של
כ - 3000 איש לשעה.
סביב המסוף יבנה איזור מסחרי בהיקף של כ 700 דונם.

בנוסף הורה השר לגשת מיד לחידוש צומת מירון בהתאם לתכניות שכבר אושרו וכן לתכנון מחדש של כביש ארבעה מסלולים מכפר שמאי למירון ובהמשך לעין זיתים.
משתתפי הישיבה, מנכ"לים ומפקדי משטרה, הביעו את הערכתם הרבה להיענותו של שר התחבורה וליוזמתו מרחיקת הלכת של ראש המועצה שתביא לפיתוח אדיר של מרום הגליל .

מקור: אדם שהשתתף בישיבה.
ידיעה מעניינת אך מוזרה
כיום מסלול הרכבל הארוך ביותר הוא כ־7.5 ק"מ (בסין). זהו המרחק מצומת שבע למירון. אם הרכבל ימשיך משם הלאה להר או לצפת, אזי יהיה מדובר ברכבל הארוך בעולם. זאת למרות שלא מדובר באזור בעל אוכלוסיה גבוהה או אתרי תיירות משמעותיים, חוץ מהקברים שרואים עלייה לרגל במועדים מסוימים בלבד. נשמע קצת כמו לבנות הייפרלופ לאילת. האם יש פרטים טכניים על המיזם של הרכבל?
&nbsp
לגבי הרכבת, זה מתוכנן ממילא. כנראה טוב שמקדימים את הביצוע, אבל מדובר בהצהרה בלבד, ויתכן שהלו"ז בפועל לא יוקדם מהתכנון המקורי.
 
אם ארמניה ובוליביה יכולות

ידיעה מעניינת אך מוזרה
כיום מסלול הרכבל הארוך ביותר הוא כ־7.5 ק"מ (בסין). זהו המרחק מצומת שבע למירון. אם הרכבל ימשיך משם הלאה להר או לצפת, אזי יהיה מדובר ברכבל הארוך בעולם. זאת למרות שלא מדובר באזור בעל אוכלוסיה גבוהה או אתרי תיירות משמעותיים, חוץ מהקברים שרואים עלייה לרגל במועדים מסוימים בלבד. נשמע קצת כמו לבנות הייפרלופ לאילת. האם יש פרטים טכניים על המיזם של הרכבל?
&nbsp
לגבי הרכבת, זה מתוכנן ממילא. כנראה טוב שמקדימים את הביצוע, אבל מדובר בהצהרה בלבד, ויתכן שהלו"ז בפועל לא יוקדם מהתכנון המקורי.
אם ארמניה ובוליביה יכולות
גם ישראל יכולה!
 
עדיף שני רכבלים

ידיעה מעניינת אך מוזרה
כיום מסלול הרכבל הארוך ביותר הוא כ־7.5 ק"מ (בסין). זהו המרחק מצומת שבע למירון. אם הרכבל ימשיך משם הלאה להר או לצפת, אזי יהיה מדובר ברכבל הארוך בעולם. זאת למרות שלא מדובר באזור בעל אוכלוסיה גבוהה או אתרי תיירות משמעותיים, חוץ מהקברים שרואים עלייה לרגל במועדים מסוימים בלבד. נשמע קצת כמו לבנות הייפרלופ לאילת. האם יש פרטים טכניים על המיזם של הרכבל?
&nbsp
לגבי הרכבת, זה מתוכנן ממילא. כנראה טוב שמקדימים את הביצוע, אבל מדובר בהצהרה בלבד, ויתכן שהלו"ז בפועל לא יוקדם מהתכנון המקורי.
עדיף שני רכבלים
האחד למירון (אגב הכוונה לא לפסגת ההר אלא רק ליישוב מירון) שישמש ביום יום ובדגש על סופי שבוע וימים מיוחדים כאמצעי הזנה לאתר הפופולרי הזה וכמובן גם יעזור למעט התושבים שגרים באזור צומת מירון כתופעת לוואי. בל"ג בעומר הוא יסייע אך כמובן לא יספיק.
השני לצפת, לאזור התעשייה שמעל נחל עמוד שבו מתוכנן גם מסוף אוטובוסים שבו חלק ניכר מהקווים העירוניים יסיימו ויזינו אותו.(יש תוכנית לשבור את המעגליות של הקווים העירוניים בצפת שכיום נסמכים כמעט אך ורק על התחנה המרכזית כתחנת קצה). זה גם יאפשר לצפת פיתוח קצת יותר מסיבי של אזור התעשייה הזה.
בפאתי פריז יש תוכנית רכבלים שמקשרים מאזורים דלילים לקצה קווי המטרו שכוללת 12 רכבלים. כך שהקוסנפט, על אף שאינו בשימוש נרחב עדיין לא "תלוש".

בהונג קונג נסעתי מהתחנה האחרונה של הרכבת התחתית ברכבל מאד ארוך לאתר של בודהה ענק שמשמש גם עולי רגל דתיים וגם כמובן תיירים. כך שגם זה קונספט שקיים ועובד בעולם. רכבל הוא אמצעי מאד מוגבל ונקודתי ולא "פתרון קסמים" אך יש לי תחושה שדווקא לאזור הזה הוא מתאים, גם בגלל שמורות הטבע הרבות שהוא יעבור בלי לפגוע בהם, גם בגלל הטוגרפיה החדה וגם בגלל שאמצעי הסעת המונים אמיתי (כמו רכבת כבדה לצפת), פשוט לא אפשרי מעשית.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ובהזדמנות זו אציין שיש להגות רַכַּבְלִים


עדיף שני רכבלים
האחד למירון (אגב הכוונה לא לפסגת ההר אלא רק ליישוב מירון) שישמש ביום יום ובדגש על סופי שבוע וימים מיוחדים כאמצעי הזנה לאתר הפופולרי הזה וכמובן גם יעזור למעט התושבים שגרים באזור צומת מירון כתופעת לוואי. בל"ג בעומר הוא יסייע אך כמובן לא יספיק.
השני לצפת, לאזור התעשייה שמעל נחל עמוד שבו מתוכנן גם מסוף אוטובוסים שבו חלק ניכר מהקווים העירוניים יסיימו ויזינו אותו.(יש תוכנית לשבור את המעגליות של הקווים העירוניים בצפת שכיום נסמכים כמעט אך ורק על התחנה המרכזית כתחנת קצה). זה גם יאפשר לצפת פיתוח קצת יותר מסיבי של אזור התעשייה הזה.
בפאתי פריז יש תוכנית רכבלים שמקשרים מאזורים דלילים לקצה קווי המטרו שכוללת 12 רכבלים. כך שהקוסנפט, על אף שאינו בשימוש נרחב עדיין לא "תלוש".

בהונג קונג נסעתי מהתחנה האחרונה של הרכבת התחתית ברכבל מאד ארוך לאתר של בודהה ענק שמשמש גם עולי רגל דתיים וגם כמובן תיירים. כך שגם זה קונספט שקיים ועובד בעולם. רכבל הוא אמצעי מאד מוגבל ונקודתי ולא "פתרון קסמים" אך יש לי תחושה שדווקא לאזור הזה הוא מתאים, גם בגלל שמורות הטבע הרבות שהוא יעבור בלי לפגוע בהם, גם בגלל הטוגרפיה החדה וגם בגלל שאמצעי הסעת המונים אמיתי (כמו רכבת כבדה לצפת), פשוט לא אפשרי מעשית.
ובהזדמנות זו אציין שיש להגות רַכַּבְלִים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה