אני עושה חשבון מה העלות של המוכר
1 פיתה 1 ₪ (בכמויות זה הרבה יותר זול)
5 כדורי פלאפל עשויים מגרגירי חומוס/כוסברה/שום בצל תבלינים:2 ₪
קצת סלט: חצי שקל.
חמוס טחינה: חצי שקל.
שמן לטיגון חצי שקל.
סה"כ: ארבעה וחצי שקלים
אז איך הגעתם ל40 ₪?
והנה בנהריה זוג מבוגרים פתחו חנות פלאפל והם גובים רק 10 שקלים למנה.
זאת אומרת שהם מסתפקים ברווח של קרוב ל-100 אחוז .
בתל אביב החזירות אינה יודעת גבול
והמחירים עולים מדי חודש ומטפסים עוד ועוד למעלה
וכשהפראיירים משלמים אז המחירים שוב עולים ומטפסים.
אני באופן אישי מכין את הפלאפל בעצמי..
משרה את גרגירי החומוס יום לפני ההכנה
קוצץ פטרוזיליה וכוסברה יחד עם בצל שום ועוד כמה תבלינים
מטגן והם יוצאים טעימים, נימוחים והרבה יותר בריא מהטיגון שהם מטגנים.
לי יש גם טוויסט קטן\ אני מבשל פרוסות דקות של תפו"א עד שמתרככים
טובל בבלילה העשויה מביצה קמח תבלינים ובירה.
ואחרי זה מטגן אותם, זאת עוד תוספת למנה.
אילו היה לי קצת זמן, הייתי פותח דוכן ושובר את שוק הפלאפל במדינה
הייתי מבקש כמו בנהריה 10 שקלים למנה.
1 פיתה 1 ₪ (בכמויות זה הרבה יותר זול)
5 כדורי פלאפל עשויים מגרגירי חומוס/כוסברה/שום בצל תבלינים:2 ₪
קצת סלט: חצי שקל.
חמוס טחינה: חצי שקל.
שמן לטיגון חצי שקל.
סה"כ: ארבעה וחצי שקלים
אז איך הגעתם ל40 ₪?
והנה בנהריה זוג מבוגרים פתחו חנות פלאפל והם גובים רק 10 שקלים למנה.
זאת אומרת שהם מסתפקים ברווח של קרוב ל-100 אחוז .
בתל אביב החזירות אינה יודעת גבול
והמחירים עולים מדי חודש ומטפסים עוד ועוד למעלה
וכשהפראיירים משלמים אז המחירים שוב עולים ומטפסים.
אני באופן אישי מכין את הפלאפל בעצמי..
משרה את גרגירי החומוס יום לפני ההכנה
קוצץ פטרוזיליה וכוסברה יחד עם בצל שום ועוד כמה תבלינים
מטגן והם יוצאים טעימים, נימוחים והרבה יותר בריא מהטיגון שהם מטגנים.
לי יש גם טוויסט קטן\ אני מבשל פרוסות דקות של תפו"א עד שמתרככים
טובל בבלילה העשויה מביצה קמח תבלינים ובירה.
ואחרי זה מטגן אותם, זאת עוד תוספת למנה.
אילו היה לי קצת זמן, הייתי פותח דוכן ושובר את שוק הפלאפל במדינה
הייתי מבקש כמו בנהריה 10 שקלים למנה.