מנשבת לי אותך, בנועם סרוג....

Tusha

New member
מנשבת לי אותך, בנועם סרוג....

יש בך משהו קסום יש בך משהו צלול וקר יש בך משהו יעיל יש בך זרמים רחבים של חום יש בך קצוות חדים ויש בך . . . המון שאני רוצה משום מה לך תדע למה לא יודע לא יודע לא יודע מתנצל על החוצפה בלכתוב לך את זה וכאן, מתוך ההמולה הגואה שמביא איתו בוקר יום ראשון מנשבת לי אותך בנועם סרוג את אני מרגיש שאת כולך את כולך צבע ותמיד הנכון פעם רועש, חזק שנראה מרחוק ופעם קליל, ומתאים נינוח לרוגע הנקי של ערב לאורך רציף האוקיאנוס כיף התיקווה את תמיד מביאה איתך צבע והכל טיבעי, ובא מעצמו כך מתרגשות ההרגשות מבתוך כמו, מיליוני מלבישים במאה שנה לא יוכלו לנגן את שאצלך נעשה בנשיבה ואני זה שמלא במזל, ומרגיש זאת אלמוני Tusha
 
למעלה