מנשא שתייה - המלצה

oferweber

New member
מנשא שתייה - המלצה

אולי מישהו יכול להמליץ לי על תיק רכיבה+מנשא שתייה בסכום של עד 250+- ש"ח ? תודה לכולם.
 

GUY1362

New member
N.E.R.G FREESTYLE

בבעלותי מנשא מסוג זה והוא פשוט אחלה! נוח מאוד יש בו 3 ליטר מים ועוד מקום לטיול בינוני של 30+- ק"מ הוא עמד בנפילות והחזיק מאוד טוב יש לו רצועות חזה ובטן. קניתי אותו בריקושט ב220 אבל נראה לי שיש אותו גם איפושהוא במגה ספורט ככה שאפשר גם לנצל קופונים למיניהם או תווי קניה
 
המלצה

תיקי NRG שניתן למצוא בחנויות חגור וריקושט. אני קניתי בחנות חגור בר"ג ברח' הרוא"ה תיק + שקית ב-159 ש"ח. התיק אמנם קטן יחסית ויש בו מקום לסחוב את המינימום הנדרש ויש בו שקית של 3 ליטר. ב-200 ש"ח יש להם כבר תיק בגודל סביר עם יותר תאי איחסון.
 

erez0263

New member
מנסיון רק VAUDE !!!

קישור לדגם שלי: http://www.vaude.de/hps/client/vaude/public/hxfront/index.hbs התיקים של NERG לא נוחים ולא מנדפים הזיעה כמו ה-VAUDE !!! שכולל מנגנון מיוחד שמרחיק המנשא מהגב לאיוורור מקסימאלי. 10 רמות מעל NRG !!!.(שהיה לי תקופה ארוכה) הדגם שמצ"ב כולל תא נפרד לשקית, 3 תאים נוספים, 2 כיסים חיצוניים , כיסוי נשלף לקסדה, כיסוי גשם נשלף, רצועת חזה, רצועת מותן, בקיצור "ה"חברה למנשאים ! לא תצטער! 320 ש"ח בוורטיגו, שפיים. (ואין לי שום קשר לחנות, אם תמצא במקום אחר-אחלה).
 

amitsur333

New member
לצערי אני לא מסכים - אל תתקרב לואוד

התיק ממש לא נוח כאשר שמים הרבה ציוד הוא מתקרב לגב ומעוות את כל המסגרת . ואז אפילו אין לך ריפוד להסתמך עליו אלא רק רשת. עדיף לסבול עוד קצת חימום ושיהיה נוח - התיק יפה עם גימור מוקפד ןמעולה , אבל פשוט ל א נ ו ח.
 

yaronp

New member
לא בשביל לקנטר, אבל....

למה בכותרת אתה כותב "מנסיון" ו"רק"? רכבת פעם עם קאמלבק? דויטר? נורט'פייס?שורש? אני רואה כותרת כזאת...וכבר לא ממש אכפת לי מה כתוב בפנים. בדרך כלל גם הקביעות הנחרצות הללו מתמוססות מול המציאות. תהיה צנוע. תכתוב "לטעמי" או "הכי טוב שאני התנסתי".
 

erez0263

New member
משום מה הלינק לא מצליח-קבל תמונה

הדגם נקרא : Hyper Air 14+3
 

oferweber

New member
משהו רע על .N.ER.G ???

אשמח לשמוע גם חוות דעת נגד החרברה....
 

aabramovich

New member
שקית

בשירשור שאני העליתי נטען שהשקית לא משהו והוחלפה (לאחר קרע) לשקית של שורש עם פיית קאמלבק
עזריאל
 
אז ככה....

nerg דגם WILD NATURE מידה m תיק ענק. גדול מידי שלא לצורך למרות הגודל סידור התאים לא מוצלח ולא מאפשר אחסון חכם. משקל כולל מוט ברזל בגב מגיע ל-1.5 קג ורגישים את זה ... רצועות חזה ובטן ורצועות כתף נוחות ויושבות טוב לאורך זמן. בד עמיד אך בגלל המחיר הזול הוא עבה וכבד. בקיצור תיק סביר לתפרנים. עד ערך של 250 ש"ח אין בכלל אופציות ראויות ולכן הוא מנצח. אם יש יותר בכיס אז שווה לעלות מדרגה. אם אתה קונה אותו אז שם לב שהוא מגיע עם השקית החדשה (פיה מחורבנת) אבל עדיין שיפור משמעותי מהשקית הישנה.
 

uritour

New member
לגבי NERG

מנסיון של כשלוש שנים עם המנשא הקל שלהם (כמעט ללא מקום אחסון) דגם single track ועוד כשנה וחצי עם תיק גדול יותר שלהם, שכחתי כרגע את שם הדגם. ביקורתי על המוצרים: 1. שקיות המים נטו לנזול בדגמים הראשונים - לי היתה נזילה בשתי שקיות שונות, לאחר פחות משנה של שימוש. בהמשך החברה החליפה את סוג השקיות ושדרגה אותן משמעותית. כיום השקית סבירה בהחלט, לאחר שימוש של למעלה מחצי שנה אין בעיה של נזילות, מלבד טפטוף קל מאד מהפיה (לא באמת מפריע). השרוול שמגיע על הצינורית מגן עליה קצת מלכלוך, ואולי גם מהיווצרות אורגניזמים בתוכה (וגם אם נוצרים - לא רואים אותם, ומה שלא רואים לא מפריע...). חסרונות: השקית לא נוחה לניקוי בשל פתח מילוי לא גדול מספיק (אבל מספיק להכנסת קוביות קרח). זרימת המים מהפיה חלשה יחסית לשקיות של החברות הטובות יותר. 2. אמינות התיקים סבירה אך לא מדהימה. לי היה אבזם שנשבר באחד התיקים, ותופסן לרצועה שאבד מהתיק השני בשל כשל בתכנון. 3. מבחינת נוחות, התיקים נוחים למדי אך שוב, לא ברמה של החברות המובילות (דויטר וכד'). 4. שירות: מהבחינה הזו יש לי רק תשבוחות - בכל תקלה שהיתה לי פניתי לחברה (דרך החנות) וקיבלתי רכיב חלופי, כולל שתי שקיות מים שאחת היתה בת קרוב לשנה. כנראה שהם מודעים לעובדה שיש להם עדיין מחלות ילדות, והם מוכנים לשלם על כך על מנת לשמור על יחסים טובים עם הלקוחות. בזמנו כשרכשתי את התיקים לא היתה אלטרנטיבה זולה בתחום, כיום ישנן עוד חברה או שתיים שמציעות תיקים זולים, כדאי להשוות. עושה רושם שמחלקת הפיתוח של NERG עובדת קשה על מנת לשפר תמידית את המוצרים, הן מבחינת איכות והן מבחינת מפרט ונוחות.
 

iron34

New member
Rave Pak

ממליץ בחום. לא נראה מרשים במיוחד אבל יושב טוב על הגב( ממש לא מורגש),מנדף זיעה מעולה,מלא כיסיםותאיםף בכלל מלא מקום לאיכסון. הדגם הקטן עולה 265 ש"ח בפדלים.
 

s k 23

New member
aztec אני רוכב עליו מזה שבועיים ואנ

י מאוד מרוצה הוא עולה ככה בסביבות ה250 קניתי אותו בהמלצת עמרי ממצמן קריות ועד עכשי אין איתו בכלל בעיות יושב טוב ונוח על הגב ולא זז (גם בדרופים)
 

uriler

New member
מנצל"ש - איך ה camelbak HAWG?

הציעו לי אותו ב 400, לשימוש עובר טיולים קצרים / בינוניים, כולל השקית המקורית של camelbaka (חדש, מתצוגה), לא היה בשימוש אף פעם. כדאי?
 

uriler

New member
../images/Emo51.gif רבה, אפשר נימוק?

אחרי הכל, אני רוכב טרי, ומתלבט אם להשקיע את ה 400 ש"ח האלה...
 
למעלה