מנפלאות התואר השני???

רוסקי

New member
היי

לחפש מנחה זו כבר לא אופציה... כל המנחים מכירים זה את זה, אז לא נראה לי שמישהו אחר יסכים לקחת אותי וליצור מצב לא נעים עם המנחה שלי ואף אחד לא מבטיח לי ששם יהיה יותר טוב יותר...ובלי קשר לזה, אין לי עוד כוחות להתחיל שנתיים מההתחלה אני רק מחכה לסוף השנה ולסיים עם זה... אני נוטה להאמין (מקווה מאוד) שמבחינת סיום התואר זה יסתדר כי עד עכשיו לא היה אף סטודנט אצלו שלא סיים את המאסטר בשנתיים... בלי קשר למעבדה הספציפית שלי אני מודאגת מהעתיד (כמו חלק גדול מהסטודנטים בתחום) כי גם תואר שני לא מבטיח עבודה וגם אם כבר מוצאים השכר בתחום לא כ"כ גבוה, ומסביב אני כל הזמן רואה אנשי מחשבים שמרווחים כבר בהתחלה סכומים שבביולוגיה אפילו אי אפשר לחלום עליהם...מכוון שגם את לומדת ביולוגיה אני מקווה שלא הוצאתי לך את הרוח מהמפרשים עם הפסימיות שלי... אני אנסה לאמץ את הגישה שלך שנראית לי חיובית יותר :)
 

may1983

New member
מבינה לחלוטין

עבודת מעבדה בהחלט לא מתאימה לכל אחד, גם לאנשים שמאוד אוהבים ביולוגיה ונהנו מהתואר הראשון. זה לא בהכרח קשור לנושא המחקר או האנשים במעבדה, אלא פשוט אופי וצורת העבודה. אני אישית עזבתי את המאסטר שלי לאחר חצי שנה ועברתי לתחום פיתוח תוכנה, ממנו אני מאוד נהנית. בעבודת מחקר יש הרבה היבטים מעניינים ברמת הסקת מסקנות ותכנון הניסוי, אבל לצערי הרוב היא עבודה שחורה וסיזיפית. ביולוגיה תמיד ישאר התחביב המרכזי שלי, אבל כנראה שכבר קריירה לא אעשה בתחום. פשוט לא כיף וגם לא משתלם.
 

Bad Princess1

New member
טוב, כל השרשור הזה מאוד מדאיג.

אני סטודנטית לתואר ראשון בביולוגיה, בתקווה גם מתכננת להמשיך לתארים מתקדמים, אבל כל השרשור הפאסימי הזה על כמה שתואר השני מסריח ועל זה שבכלל אין תעסוקה לביולוגים מאוד מדאיג. אז מה כולנו נעשה בעתיד? באמת, עד כדי כך אף אחד לא צריך ביולוגים? אני לא רואה את עצמי בתחום אחר, אני מאוד בטוחה שביולוגיה זה התחום שלי, ולא מחשבים שצויין פה או משהו אחר. אז מה יהיה, אנחנו נשטוף מבחנות כמו הלברונטיות שהיו לנו במעבדות כל החיים? באמת מאוד מאוד מדאיג ומוציא את המוטיבציה להתקדם...
 

Blueyes2

New member
הוו../images/Emo2.gif ..ממש לא להיות פאסימיים

אני תמיד בעד שמי שאוהב את התחום ( כמוני ) ישאר בו..בסוף כולם מסתדרים ומוצאים את עצמם.. העניין הוא לא לצפות שהדברים ילכו חלק, אולי בגלל זה זה עוד יותר מעניין בגלל האתגר שבמחקר. המלצתי היא לא לדאוג סתם, תהני מהתואר הראשון , תמשיכי הלאה ותראי שלא תשטפי מבחנות כל חייך!!!! יכול להיות שזהו לא תחום שמכניס כמו מחשבים אבל אם הוא יספק אותך ותהני ממה שאת עושה זה הכי חשוב .
 
למעלה