מנסים לתפוס את הגל !.יש בררה אחרת ?

  • פותח הנושא ETN
  • פורסם בתאריך

resh0

New member
אני מעריך שלא ניתן.

כמות המים הנשאבת אל תוך הגל לנוכח עוצמתו, משאירה אותך עומד על קרקעית השונית ובוהה ב"הר המים והבוץ" שנבנה מולך.
 
למעלה