מנסים לתפוס את הגל !.יש בררה אחרת ?
R resh0 New member 27/12/04 #2 אני מעריך שלא ניתן. כמות המים הנשאבת אל תוך הגל לנוכח עוצמתו, משאירה אותך עומד על קרקעית השונית ובוהה ב"הר המים והבוץ" שנבנה מולך.
אני מעריך שלא ניתן. כמות המים הנשאבת אל תוך הגל לנוכח עוצמתו, משאירה אותך עומד על קרקעית השונית ובוהה ב"הר המים והבוץ" שנבנה מולך.