מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים
מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים
מנכל נת"ע יצחק זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים ורבע מסיבות אישיות.
זוכמן : "אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע ולהנהלת החברה הצלחה בהובלת החברה והפרויקט ומאמין שרכבת קלה אכן תיסע בגוש דן".
מקור: נת"ע
---------------
לאחר שנתיים ורבע בתפקיד הודיעה מנכ"ל חברת נת"ע, נתיבי תחבורה עירוניים, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, כי הוא פורש מתפקידו בשל סיבות אישיות.
זוכמן, נכנס לתפקידו באוגוסט 2011, לאחר ששימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל תשתיות במשרד התחבורה. לפני כן שירת זוכמן במשך 25 שנה בצה"ל, כשהיה ממקימי המפח"ש והשתחרר בדרגת אל"מ.
בתקופת כהונתו כמנכ"ל נת"ע החלה החברה לחפור את שלושת פירי השילוח למכונת כריית המנהרות TBM, באם המושבות בפ"ת, ובגלי גיל ובהרצל בת"א.
כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM, כולל מכרז הקופסאות-מתחמי התחנות ), למערכות הרכבתיות, לביצוע פורטל שנקר,לעבודות שלב א' בקו הורוד, BRT השרון ולקרונות. רק השבוע עברו ארבע חברות את המיון המוקדם למכרז הקרונות, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה.
כמו כן החלה לעבוד לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, חברת הניטור שנבחרה במכרז , וזאת במקביל להעתקה ולפינוי התשתיות לאורך התוואי בהיקף של כמיליארד וחצי שקלים, ולהסכם שהושג עם פארק אריאל שרון לפנוי הכמויות האדירות של האדמה שיוציאו מאתרי העבודות, ועם רשות המים על שאיבה והטמנה של מי התהום מאתרי החפירה.
בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, אנטוני בורצ'ל, מהיועצים הבכירים בתחום המטרו והסעת ההמונים בחברה הבינ"ל .PB
יצחק זוכמן אמר כי הוא עוזב חברה שהתקדמה מאוד בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, ואשר תמשיך לעשות את הכול כדי לתת פתרון תחבורתי הולם למטרופולין ת"א.
"אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע, אלכס ויז'ניצר ולמנכ"ל החדש שיגיע, בהצלחה בהובלת החברה והפרויקט. אני מאמין שבסוף תהיה רכבת קלה בגוש דן, ומטרופולין ת"א יזכה למערכת הסעת המונים מודרנית ,כמו בערים רבות בעולם", אמר זוכמן.
יו"ר נת"ע אלכס ויז'ניצר הודה לזוכמן על תרומתו לחברה ולפרויקט והבטיח לעשות את הכול כדי להמשיך ולקדם את הפרויקט הלאומי החשוב והמאתגר הזה, ששמו רכבת קלה בגוש דן, "פרויקט שעיני כל אזרחי המדינה נושאים אליו עיניים ומצפים להצלחתו", אמר ויזניצ'ר.
הקו האדום, שיהיה הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן, אמור לצאת מפ"ת, דרך בני ברק, ר"ג ת"א-יפו ובת ים, לאורך 23 ק"מ, כמחציתם מתחת לפני הקרקע.
בהמשך אמור הקו הזה גם להמשיך דרומה לראשון לציון.
כמו כן מתכננת חברת נת"ע לבצע עוד שבעה קווים במערכת הסעת ההמונים בגוש דן. שלושה מהם קווי BRT וארבעה קווי רכבת קלה.
מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים
מנכל נת"ע יצחק זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים ורבע מסיבות אישיות.
זוכמן : "אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע ולהנהלת החברה הצלחה בהובלת החברה והפרויקט ומאמין שרכבת קלה אכן תיסע בגוש דן".
מקור: נת"ע
---------------
לאחר שנתיים ורבע בתפקיד הודיעה מנכ"ל חברת נת"ע, נתיבי תחבורה עירוניים, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, כי הוא פורש מתפקידו בשל סיבות אישיות.
זוכמן, נכנס לתפקידו באוגוסט 2011, לאחר ששימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל תשתיות במשרד התחבורה. לפני כן שירת זוכמן במשך 25 שנה בצה"ל, כשהיה ממקימי המפח"ש והשתחרר בדרגת אל"מ.
בתקופת כהונתו כמנכ"ל נת"ע החלה החברה לחפור את שלושת פירי השילוח למכונת כריית המנהרות TBM, באם המושבות בפ"ת, ובגלי גיל ובהרצל בת"א.
כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM, כולל מכרז הקופסאות-מתחמי התחנות ), למערכות הרכבתיות, לביצוע פורטל שנקר,לעבודות שלב א' בקו הורוד, BRT השרון ולקרונות. רק השבוע עברו ארבע חברות את המיון המוקדם למכרז הקרונות, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה.
כמו כן החלה לעבוד לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, חברת הניטור שנבחרה במכרז , וזאת במקביל להעתקה ולפינוי התשתיות לאורך התוואי בהיקף של כמיליארד וחצי שקלים, ולהסכם שהושג עם פארק אריאל שרון לפנוי הכמויות האדירות של האדמה שיוציאו מאתרי העבודות, ועם רשות המים על שאיבה והטמנה של מי התהום מאתרי החפירה.
בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, אנטוני בורצ'ל, מהיועצים הבכירים בתחום המטרו והסעת ההמונים בחברה הבינ"ל .PB
יצחק זוכמן אמר כי הוא עוזב חברה שהתקדמה מאוד בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, ואשר תמשיך לעשות את הכול כדי לתת פתרון תחבורתי הולם למטרופולין ת"א.
"אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע, אלכס ויז'ניצר ולמנכ"ל החדש שיגיע, בהצלחה בהובלת החברה והפרויקט. אני מאמין שבסוף תהיה רכבת קלה בגוש דן, ומטרופולין ת"א יזכה למערכת הסעת המונים מודרנית ,כמו בערים רבות בעולם", אמר זוכמן.
יו"ר נת"ע אלכס ויז'ניצר הודה לזוכמן על תרומתו לחברה ולפרויקט והבטיח לעשות את הכול כדי להמשיך ולקדם את הפרויקט הלאומי החשוב והמאתגר הזה, ששמו רכבת קלה בגוש דן, "פרויקט שעיני כל אזרחי המדינה נושאים אליו עיניים ומצפים להצלחתו", אמר ויזניצ'ר.
הקו האדום, שיהיה הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן, אמור לצאת מפ"ת, דרך בני ברק, ר"ג ת"א-יפו ובת ים, לאורך 23 ק"מ, כמחציתם מתחת לפני הקרקע.
בהמשך אמור הקו הזה גם להמשיך דרומה לראשון לציון.
כמו כן מתכננת חברת נת"ע לבצע עוד שבעה קווים במערכת הסעת ההמונים בגוש דן. שלושה מהם קווי BRT וארבעה קווי רכבת קלה.