מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים

מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים
מנכל נת"ע יצחק זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים ורבע מסיבות אישיות.

זוכמן : "אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע ולהנהלת החברה הצלחה בהובלת החברה והפרויקט ומאמין שרכבת קלה אכן תיסע בגוש דן".

מקור: נת"ע
---------------
לאחר שנתיים ורבע בתפקיד הודיעה מנכ"ל חברת נת"ע, נתיבי תחבורה עירוניים, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, כי הוא פורש מתפקידו בשל סיבות אישיות.

זוכמן, נכנס לתפקידו באוגוסט 2011, לאחר ששימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל תשתיות במשרד התחבורה. לפני כן שירת זוכמן במשך 25 שנה בצה"ל, כשהיה ממקימי המפח"ש והשתחרר בדרגת אל"מ.

בתקופת כהונתו כמנכ"ל נת"ע החלה החברה לחפור את שלושת פירי השילוח למכונת כריית המנהרות TBM, באם המושבות בפ"ת, ובגלי גיל ובהרצל בת"א.

כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM, כולל מכרז הקופסאות-מתחמי התחנות ), למערכות הרכבתיות, לביצוע פורטל שנקר,לעבודות שלב א' בקו הורוד, BRT השרון ולקרונות. רק השבוע עברו ארבע חברות את המיון המוקדם למכרז הקרונות, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה.

כמו כן החלה לעבוד לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, חברת הניטור שנבחרה במכרז , וזאת במקביל להעתקה ולפינוי התשתיות לאורך התוואי בהיקף של כמיליארד וחצי שקלים, ולהסכם שהושג עם פארק אריאל שרון לפנוי הכמויות האדירות של האדמה שיוציאו מאתרי העבודות, ועם רשות המים על שאיבה והטמנה של מי התהום מאתרי החפירה.

בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, אנטוני בורצ'ל, מהיועצים הבכירים בתחום המטרו והסעת ההמונים בחברה הבינ"ל .PB

יצחק זוכמן אמר כי הוא עוזב חברה שהתקדמה מאוד בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, ואשר תמשיך לעשות את הכול כדי לתת פתרון תחבורתי הולם למטרופולין ת"א.

"אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע, אלכס ויז'ניצר ולמנכ"ל החדש שיגיע, בהצלחה בהובלת החברה והפרויקט. אני מאמין שבסוף תהיה רכבת קלה בגוש דן, ומטרופולין ת"א יזכה למערכת הסעת המונים מודרנית ,כמו בערים רבות בעולם", אמר זוכמן.

יו"ר נת"ע אלכס ויז'ניצר הודה לזוכמן על תרומתו לחברה ולפרויקט והבטיח לעשות את הכול כדי להמשיך ולקדם את הפרויקט הלאומי החשוב והמאתגר הזה, ששמו רכבת קלה בגוש דן, "פרויקט שעיני כל אזרחי המדינה נושאים אליו עיניים ומצפים להצלחתו", אמר ויזניצ'ר.
הקו האדום, שיהיה הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן, אמור לצאת מפ"ת, דרך בני ברק, ר"ג ת"א-יפו ובת ים, לאורך 23 ק"מ, כמחציתם מתחת לפני הקרקע.

בהמשך אמור הקו הזה גם להמשיך דרומה לראשון לציון.

כמו כן מתכננת חברת נת"ע לבצע עוד שבעה קווים במערכת הסעת ההמונים בגוש דן. שלושה מהם קווי BRT וארבעה קווי רכבת קלה.
 

אלכסיי03

New member
מעניין למה מתייחס המשפט הבא:

מנכ"ל נת"ע זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים
מנכל נת"ע יצחק זוכמן פורש מתפקידו לאחר כשנתיים ורבע מסיבות אישיות.

זוכמן : "אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע ולהנהלת החברה הצלחה בהובלת החברה והפרויקט ומאמין שרכבת קלה אכן תיסע בגוש דן".

מקור: נת"ע
---------------
לאחר שנתיים ורבע בתפקיד הודיעה מנכ"ל חברת נת"ע, נתיבי תחבורה עירוניים, האחראית על פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, כי הוא פורש מתפקידו בשל סיבות אישיות.

זוכמן, נכנס לתפקידו באוגוסט 2011, לאחר ששימש במשך 13 שנה כסמנכ"ל תשתיות במשרד התחבורה. לפני כן שירת זוכמן במשך 25 שנה בצה"ל, כשהיה ממקימי המפח"ש והשתחרר בדרגת אל"מ.

בתקופת כהונתו כמנכ"ל נת"ע החלה החברה לחפור את שלושת פירי השילוח למכונת כריית המנהרות TBM, באם המושבות בפ"ת, ובגלי גיל ובהרצל בת"א.

כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM, כולל מכרז הקופסאות-מתחמי התחנות ), למערכות הרכבתיות, לביצוע פורטל שנקר,לעבודות שלב א' בקו הורוד, BRT השרון ולקרונות. רק השבוע עברו ארבע חברות את המיון המוקדם למכרז הקרונות, שאמור להסתיים בסוף השנה הבאה.

כמו כן החלה לעבוד לאורך תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, חברת הניטור שנבחרה במכרז , וזאת במקביל להעתקה ולפינוי התשתיות לאורך התוואי בהיקף של כמיליארד וחצי שקלים, ולהסכם שהושג עם פארק אריאל שרון לפנוי הכמויות האדירות של האדמה שיוציאו מאתרי העבודות, ועם רשות המים על שאיבה והטמנה של מי התהום מאתרי החפירה.

בתחילת החודש נכנס לתפקיד מנהל הקו האדום של הרכבת הקלה, אנטוני בורצ'ל, מהיועצים הבכירים בתחום המטרו והסעת ההמונים בחברה הבינ"ל .PB

יצחק זוכמן אמר כי הוא עוזב חברה שהתקדמה מאוד בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, ואשר תמשיך לעשות את הכול כדי לתת פתרון תחבורתי הולם למטרופולין ת"א.

"אני עוזב חברה שקידמה מאוד את פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, שהוא הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר שידעה המדינה. בשנתיים ורבע שהייתי בתפקיד עשינו בפרויקט המורכב והמסובך הזה הרבה יותר מכל מה שנעשה בתחום מאז שהחלו לדבר על הפרויקט בשנות השבעים. אני מאחל ליו"ר נת"ע, אלכס ויז'ניצר ולמנכ"ל החדש שיגיע, בהצלחה בהובלת החברה והפרויקט. אני מאמין שבסוף תהיה רכבת קלה בגוש דן, ומטרופולין ת"א יזכה למערכת הסעת המונים מודרנית ,כמו בערים רבות בעולם", אמר זוכמן.

יו"ר נת"ע אלכס ויז'ניצר הודה לזוכמן על תרומתו לחברה ולפרויקט והבטיח לעשות את הכול כדי להמשיך ולקדם את הפרויקט הלאומי החשוב והמאתגר הזה, ששמו רכבת קלה בגוש דן, "פרויקט שעיני כל אזרחי המדינה נושאים אליו עיניים ומצפים להצלחתו", אמר ויזניצ'ר.
הקו האדום, שיהיה הקו הראשון של הרכבת הקלה בגוש דן, אמור לצאת מפ"ת, דרך בני ברק, ר"ג ת"א-יפו ובת ים, לאורך 23 ק"מ, כמחציתם מתחת לפני הקרקע.

בהמשך אמור הקו הזה גם להמשיך דרומה לראשון לציון.

כמו כן מתכננת חברת נת"ע לבצע עוד שבעה קווים במערכת הסעת ההמונים בגוש דן. שלושה מהם קווי BRT וארבעה קווי רכבת קלה.
מעניין למה מתייחס המשפט הבא:
>>כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM...)

האם באמת פורסמו כבר מכרזי ה-TBM? מתי? בימים האחרונים?
 

easylivin

New member
פורסמו עוד בינואר 2012

מעניין למה מתייחס המשפט הבא:
>>כמו כן פרסמה חברת נת"ע שורה של מכרזי ענק: לכריית מנהרות בשיטות השונות ( NATM ו TBM...)

האם באמת פורסמו כבר מכרזי ה-TBM? מתי? בימים האחרונים?
פורסמו עוד בינואר 2012
ונסגרו לפני יותר משנה...
http://www.nta.co.il/node/104
 

אלכסיי03

New member
מוזר... לפני ימים ספורים דובר כאן על כך ש..

פורסמו עוד בינואר 2012
ונסגרו לפני יותר משנה...
http://www.nta.co.il/node/104
מוזר... לפני ימים ספורים דובר כאן על כך ש..
המכרזים טרם פורסמו.
חיפשתי בארכיון הפורום ולא מצאתי בדיוק את מה שציפיתי אבל כן מצאתי הודעה ממאי שנה שעברה המדברת על כך שיפורסמו מכרזים מעודכנים בפורמט שונה מהמתוכנן ותשולב בהם בניית הקופסאות לתחנות (הלינק להודעה מצורף). המכרזים המעודכנים היו צפויים להתפרסם בסוף 2012 אבל למיטב ידיעתי לא פורסמו עד עצם היום הזה. אני טועה?
 

easylivin

New member
יכול להיות ואפילו סביר להניח שהמכרז עודכן.

מוזר... לפני ימים ספורים דובר כאן על כך ש..
המכרזים טרם פורסמו.
חיפשתי בארכיון הפורום ולא מצאתי בדיוק את מה שציפיתי אבל כן מצאתי הודעה ממאי שנה שעברה המדברת על כך שיפורסמו מכרזים מעודכנים בפורמט שונה מהמתוכנן ותשולב בהם בניית הקופסאות לתחנות (הלינק להודעה מצורף). המכרזים המעודכנים היו צפויים להתפרסם בסוף 2012 אבל למיטב ידיעתי לא פורסמו עד עצם היום הזה. אני טועה?
יכול להיות ואפילו סביר להניח שהמכרז עודכן.
כי המועד האחרון להגשת הצעות נדחה לספטמבר 2012, כמה חודשים אחרי ההודעה שצירפת...
 

אלכסיי03

New member
אני עדיין מבולבל...

יכול להיות ואפילו סביר להניח שהמכרז עודכן.
כי המועד האחרון להגשת הצעות נדחה לספטמבר 2012, כמה חודשים אחרי ההודעה שצירפת...
אני עדיין מבולבל...
קודם כל, אתה צודק כנראה כי המכרז מופיע באתר של נ.ת.ע כ"סגור". אבל בהודעה שהבאתי אתמול כתוב "מכרז עצמו צפוי להתפרסם ברבעון השלישי של 2012". רק להתפרסם ולא להיסגר. אז כנראה שבכל זאת פורסם וגם נסגר בסופו של דבר. מעניין מתי נסגר ומתי צפויה הכרזה על הזוכה. אדבר בהזדמנות עם לאוניד אסטרין, סמנכ''ל מוסמטרוסטרוי, הוא בטח יודע.

נ.ב. סליחה על הפוסט הכפול, בהתחלה עניתי בטעות לעצמי :)
 

אלכסיי03

New member
אני עדיין מבולבל...

מוזר... לפני ימים ספורים דובר כאן על כך ש..
המכרזים טרם פורסמו.
חיפשתי בארכיון הפורום ולא מצאתי בדיוק את מה שציפיתי אבל כן מצאתי הודעה ממאי שנה שעברה המדברת על כך שיפורסמו מכרזים מעודכנים בפורמט שונה מהמתוכנן ותשולב בהם בניית הקופסאות לתחנות (הלינק להודעה מצורף). המכרזים המעודכנים היו צפויים להתפרסם בסוף 2012 אבל למיטב ידיעתי לא פורסמו עד עצם היום הזה. אני טועה?
אני עדיין מבולבל...
קודם כל, אתה צודק כנראה כי המכרז מופיע באתר של נ.ת.ע כ"סגור". אבל בהודעה שהבאתי אתמול כתוב "מכרז עצמו צפוי להתפרסם ברבעון השלישי של 2012". רק להתפרסם ולא להיסגר. אז כנראה שבכל זאת פורסם וגם נסגר בסופו של דבר. מעניין מתי נסגר ומתי צפויה הכרזה על הזוכה. אדבר בהזדמנות עם לאוניד אסטרין, סמנכ''ל מוסמטרוסטרוי, הוא בטח יודע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה