מנכ"ל הרכבת חזר מהתפטרותו!!!

מצב
הנושא נעול.

euronitzan

New member
מנכ"ל הרכבת חזר מהתפטרותו!!!

מנכ"ל הרכבת חזר מהתפטרותו!!!
מחדשות 10
 
שניה, אני כבר אענה, אך קודם שיםלב:

משטרת ישראל? למה?
שניה, אני כבר אענה, אך קודם שיםלב:
Israeli Security to Protect London's Underground 18:32 Sep 21, '04 / 6 Tishrei 5765 An Israeli security firm has been chosen to provide security for London’s Underground train network. Verint Systems, a subsidiary of Israel's Comverse Technology announced that Metronet Rail has selected Verint's networked video solution to enhance security of the London Underground, according to an Israel21c report. After extensive testing of Verint’s networked video system, including pilot installation on selected rail lines, Metronet Rail selected it to be installed on the entire Underground. The system will enable security personnel to monitor passenger platforms and certain remote portions of the track. Verint president and CEO Dan Bodner told Israel21c: "We have significant experience working with transportation authorities and are committed to delivering innovative networked video security solutions for the transportation industry." Metronet Rail, under a 30 year contract with the UK government, is responsible for maintaining parts of the London Underground's infrastructure. This includes ensuring security in trains, stations, tunnels and bridges. The London Underground handles more than 3 million passengers each day, making it one of the busiest transportation systems worldwide. Click here for our free Daily News Report from Israel Published: 17:06 September 21, 2004 Last Update: 18:32 September 21, 2004 מקור: רוטר...
 
כי חוות הדעת שלהם חובבנית

משטרת ישראל? למה?
כי חוות הדעת שלהם חובבנית
ולא מקצועית. כי אותו קצינון מהדרום דרש לסגור את הקו והשמיץ בלי סוף. אני חוזר ואומר: על-פי צילומי האויר המופיעים בקומונה, רואים בבירור שהאדנים הצילו את הרכבת ברבדים ! אני בכלל לא זקוק לצילומי אויר: אני יכול לומר לך שאני מזמין את חבריי הועדה להתעמת איתי ! הם לא ייצאו ראש. הם ייצאו מותשים. לולא האדנים היו נהרגים רוב נוסעי הרכבת.
 

euronitzan

New member
אתה משליך מקצין טיפש אחד על ארגון

כי חוות הדעת שלהם חובבנית
ולא מקצועית. כי אותו קצינון מהדרום דרש לסגור את הקו והשמיץ בלי סוף. אני חוזר ואומר: על-פי צילומי האויר המופיעים בקומונה, רואים בבירור שהאדנים הצילו את הרכבת ברבדים ! אני בכלל לא זקוק לצילומי אויר: אני יכול לומר לך שאני מזמין את חבריי הועדה להתעמת איתי ! הם לא ייצאו ראש. הם ייצאו מותשים. לולא האדנים היו נהרגים רוב נוסעי הרכבת.
אתה משליך מקצין טיפש אחד על ארגון
שלם... מסכים איתך לגבי האדנים אבל קח בחשבון שכל עוד דעת אדם מנומקת והגיונית, הרי היא לגיטימית אפילו אם היא מנוגדת לעמדותינו.
 
נימוקים של מי? יש נימוקים ויש נימוק

אתה משליך מקצין טיפש אחד על ארגון
שלם... מסכים איתך לגבי האדנים אבל קח בחשבון שכל עוד דעת אדם מנומקת והגיונית, הרי היא לגיטימית אפילו אם היא מנוגדת לעמדותינו.
נימוקים של מי? יש נימוקים ויש נימוק
נימוקים. מאז יום 21.06.2005, שעה: 17:47, לא שמעתי אף נימוק משכנע מהם. אני רק שומע דמגוגיה זולה, שנאה ושטנה, רוע ורישעה, ואני מתחיל לחשוב בשיא הרצינות שאין במדינה הזו צדיק אחד במשטרה. אתה באמת בטוח שיש משטרה בישראל ??? הגיע הזמן להפריט לחלוטין את הגוף הזה שקורא לעצמו משטרה. הגיע הזמן שהגוף הזה יעבור במכרז לידיים פרטיות ויעילות. זו דוגמה להפרטת חובה ! סליחה-ניצן: כרגע גוף בינ"ל בריטי בעניין. דחוף הצידה את כל המסקנות של הישראלים ותן למקצוענים מבריטניה לעבוד. אני אוכל להסיק מסקנות רק לאחר שהדו"ח של הבריטים יישב אצלי ביד. עד אז, בוא נדחה את העניין.
 

euronitzan

New member
ומה תאמר אם, באופן היפוטתי, הם

נימוקים של מי? יש נימוקים ויש נימוק
נימוקים. מאז יום 21.06.2005, שעה: 17:47, לא שמעתי אף נימוק משכנע מהם. אני רק שומע דמגוגיה זולה, שנאה ושטנה, רוע ורישעה, ואני מתחיל לחשוב בשיא הרצינות שאין במדינה הזו צדיק אחד במשטרה. אתה באמת בטוח שיש משטרה בישראל ??? הגיע הזמן להפריט לחלוטין את הגוף הזה שקורא לעצמו משטרה. הגיע הזמן שהגוף הזה יעבור במכרז לידיים פרטיות ויעילות. זו דוגמה להפרטת חובה ! סליחה-ניצן: כרגע גוף בינ"ל בריטי בעניין. דחוף הצידה את כל המסקנות של הישראלים ותן למקצוענים מבריטניה לעבוד. אני אוכל להסיק מסקנות רק לאחר שהדו"ח של הבריטים יישב אצלי ביד. עד אז, בוא נדחה את העניין.
ומה תאמר אם, באופן היפוטתי, הם
יגיעו למסקנות הפוכות לשלך?
 
אבייתר: כבר הסברתי לך=

כי חוות הדעת שלהם חובבנית
ולא מקצועית. כי אותו קצינון מהדרום דרש לסגור את הקו והשמיץ בלי סוף. אני חוזר ואומר: על-פי צילומי האויר המופיעים בקומונה, רואים בבירור שהאדנים הצילו את הרכבת ברבדים ! אני בכלל לא זקוק לצילומי אויר: אני יכול לומר לך שאני מזמין את חבריי הועדה להתעמת איתי ! הם לא ייצאו ראש. הם ייצאו מותשים. לולא האדנים היו נהרגים רוב נוסעי הרכבת.
אבייתר: כבר הסברתי לך=
ממ"ז דרום בכלל לא שוטר, הוא בא מהצבא ואין לו שום מושג במשטרה, בהיותו ממ"ר איילון נתן תשובות שאני ממבצעים המחוז שלחתי לו בחזרה כדי שיתייעץ עם שוטרים מה לכתוב. המפכ"ל קראדי היה מ"פ במג"ב (סמ"ג-1) ונשאר מ"פ במג"ב , וגם היום הפניתי את תשומת הלב שהוא לא נותן תשובות אלא על כל שאלה יש לו במאגר הרצאה גדולה או קטנה והוא שולף את ההרצאה המתאימה לשאלה, לפי דעתו. אז תפסיק להעליב את השוטרים האמיתיים, שני אלו שמניתי הם פרי מינויים של הפוליטיקאים (כמו עוד אחרים ההולכים ומתרבים) ואין להם שום מושג במשטרה והם רק גורמים נזק. כבר אמרתי לך מה משטרה צריכה לעשות בחקירות מקצועיות. הבעיה שהיום פוליטיקאים דורשים משטרה משכילה אבל בלי ידע בעבודת המשטרה. (ולמה הפוליטיקאי לא רוצה משטרה פיקחית? שלא יתפסו אותו בגניבות ומרמה.....) איך אמר קראדי:" אני רוצה משטרה קטנה וחכמה", והטיפש הזה , זה מה שיקבל= א. עומדים אחרי ההתנתקות לפטר 2000 שוטרים ב. חלק גדול מהשוטרים יהיו משכילים, רשמית או על הנייר אבל רובם בכלל לא מבינים מה זו משטרה, תעודת ב.א. לא נותנת תובנה משטרתית. אז תעשה לי טובה, ותאמר ישר למי הכוונה, אני איתך.
 
כשתהיה אצלי, נדבר בעל-פה על כך.

אבייתר: כבר הסברתי לך=
ממ"ז דרום בכלל לא שוטר, הוא בא מהצבא ואין לו שום מושג במשטרה, בהיותו ממ"ר איילון נתן תשובות שאני ממבצעים המחוז שלחתי לו בחזרה כדי שיתייעץ עם שוטרים מה לכתוב. המפכ"ל קראדי היה מ"פ במג"ב (סמ"ג-1) ונשאר מ"פ במג"ב , וגם היום הפניתי את תשומת הלב שהוא לא נותן תשובות אלא על כל שאלה יש לו במאגר הרצאה גדולה או קטנה והוא שולף את ההרצאה המתאימה לשאלה, לפי דעתו. אז תפסיק להעליב את השוטרים האמיתיים, שני אלו שמניתי הם פרי מינויים של הפוליטיקאים (כמו עוד אחרים ההולכים ומתרבים) ואין להם שום מושג במשטרה והם רק גורמים נזק. כבר אמרתי לך מה משטרה צריכה לעשות בחקירות מקצועיות. הבעיה שהיום פוליטיקאים דורשים משטרה משכילה אבל בלי ידע בעבודת המשטרה. (ולמה הפוליטיקאי לא רוצה משטרה פיקחית? שלא יתפסו אותו בגניבות ומרמה.....) איך אמר קראדי:" אני רוצה משטרה קטנה וחכמה", והטיפש הזה , זה מה שיקבל= א. עומדים אחרי ההתנתקות לפטר 2000 שוטרים ב. חלק גדול מהשוטרים יהיו משכילים, רשמית או על הנייר אבל רובם בכלל לא מבינים מה זו משטרה, תעודת ב.א. לא נותנת תובנה משטרתית. אז תעשה לי טובה, ותאמר ישר למי הכוונה, אני איתך.
כשתהיה אצלי, נדבר בעל-פה על כך.
 

ה דרומי

New member
אמן ואמן שישאר בתפקידו ../images/Emo57.gif

מנכ"ל הרכבת חזר מהתפטרותו!!!
מחדשות 10
אמן ואמן שישאר בתפקידו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה