מניעת אזרחות מבעלי PR

faelos

New member
מניעת אזרחות מבעלי PR

קיבלתי את ה-PR שלי לפני מספר חודשים ומאז אני גר בטורונטו. יש למישהו מושג האם אפשר למנוע ממני את הדרכון הקנדי במידה של הסתבכות עם החוק? (הסתבכות מסוג העסקת עובד ללא אישורי עבודה). תודה.
 
אבל למה

אני תמיד שומע על ישראלי שקיבל PR -עשה *ככה וככה* וקיבל בעיטה בתחת חזרה לארץ. אחד ליד הפרומנאד הלך מכות עם מישהו (קנדי) השני העסיק מטפלת בלי מסמכים. השלישי היה MOVER שפרסם את עצמו תחת שם בדוי בספר טלפונים שהתחיל ב-AA ואחרי זה AB וכו', שם שלושה שמות ככה שאם היו מתקשרים לקבל הצעת מחיר (לאלו שמתחילים בהתחלה) הם יקבלו מחירים גבוהים יותר מהנורמה. הרביעי היה מוכר ציורי שמן - מעסיק ישראלים ללא אישורים, היה הולך לרוג'רס, מקבל מכשיר, לא משלם כמה חודשים, מנתקים ועובר ל"פריאר" הבא וכו'. לא צריך לעבוד על אנשים פה, אפשר להרוויח בכבוד וממש טוב. יש אנשים שהורגלו ואין מה לעשות, זה די עצוב.
 

aviadbarel

New member
לא מסתדרת לי המתמטיקה

99% הם הרוב, ואומר שרובנו נוכלים קטנים. אולי התכוונת ש1% הורסים לכולם? ככה או ככה רמאים יש מכל הסוגים, צבעים וגילים, אנחנו שומעים על ישראלים כי זו הקהילה בה אנו חיים. אני בטוח שבאותה מידה תפסו גם צרפתי שעשה משהו לאחותו של גרמני ובסוף גירשו בכלל את האיטלקי שהכיר ביניהם...
 
למעלה