מנחה קטנה לשבת - נמל אשדוד-אוטובוסי

מצב
הנושא נעול.
מנחה קטנה לשבת - נמל אשדוד-אוטובוסי

מנחה קטנה לשבת - נמל אשדוד-אוטובוסי
אוטובוסים חדשים ירדו זה עתה מהאוניה. כל מה שהראה דרור הגיע כאן:
 
א-גוטן-שאבס יינגעל'ה 404 ../images/Emo8.gif../images/Emo24.gif

כמו תמונות משאר השרשורים שהיו
השבוע - תמונות יפות מאוד. תודה רבה, אביתר וסופשבוע נעים.
א-גוטן-שאבס יינגעל'ה 404
 

connex

Active member
ידוע עבור איזה חברות?

מנחה קטנה לשבת - נמל אשדוד-אוטובוסי
אוטובוסים חדשים ירדו זה עתה מהאוניה. כל מה שהראה דרור הגיע כאן:
ידוע עבור איזה חברות?
הקו הירוק נותן לי לחשוב שאלו אוטובוסים חדשים לסופרבוס
 
חיובי עבור. אני רק צילמתי במקרה, כי

ידוע עבור איזה חברות?
הקו הירוק נותן לי לחשוב שאלו אוטובוסים חדשים לסופרבוס
חיובי עבור. אני רק צילמתי במקרה, כי
באותו יום נפרקו קרונות והקרונות עניינו אותי הרבה יותר. OUT OF THE BLUE ראיתי מאוניית הרכבת את המכונות האלה. בהפסקת צהריים נסעתי לצלמם. יש עוד תמונות לפעם הבאה. שבת-שלום לכולם.
 

levikon

New member
אלו באמת חדשים לסופרבוס.

ידוע עבור איזה חברות?
הקו הירוק נותן לי לחשוב שאלו אוטובוסים חדשים לסופרבוס
אלו באמת חדשים לסופרבוס.
טמסות טורקיות על שילדה של מרצדס אם אני לא טועה. אוטובוס לא רע בכלל. (מעניין למה הם מביאים עירוניים מחול ולא בונים בארץ...)
 

eladino

New member
נראה לי שאלה אוטובוסים לאגד פלוס

אלו באמת חדשים לסופרבוס.
טמסות טורקיות על שילדה של מרצדס אם אני לא טועה. אוטובוס לא רע בכלל. (מעניין למה הם מביאים עירוניים מחול ולא בונים בארץ...)
נראה לי שאלה אוטובוסים לאגד פלוס
(העירוניים אני מתכוון) כי יש כבר 2 כאלה באשקלון
 

levikon

New member
התכוונתי כמובן לטמסות הבין עירוניות

נראה לי שאלה אוטובוסים לאגד פלוס
(העירוניים אני מתכוון) כי יש כבר 2 כאלה באשקלון
התכוונתי כמובן לטמסות הבין עירוניות
לא אמבסדורים ההולנדים.
 
לאוטובוסים העירוניים בתמונה

אלו באמת חדשים לסופרבוס.
טמסות טורקיות על שילדה של מרצדס אם אני לא טועה. אוטובוס לא רע בכלל. (מעניין למה הם מביאים עירוניים מחול ולא בונים בארץ...)
לאוטובוסים העירוניים בתמונה
אין שום קשר לחברת סופרבוס, אלה אוטובוסים מתוצרת קונצרן VDL [דאף] ולדעתי מיועדים לאגד פלוס. האוטובוסים על מרכב מדגם ספארי אכן מיועדים לסופרבוס.
 
כמה אוטובוסים כאלה נרכשו ע"י

לאוטובוסים העירוניים בתמונה
אין שום קשר לחברת סופרבוס, אלה אוטובוסים מתוצרת קונצרן VDL [דאף] ולדעתי מיועדים לאגד פלוס. האוטובוסים על מרכב מדגם ספארי אכן מיועדים לסופרבוס.
כמה אוטובוסים כאלה נרכשו ע"י
סופרבוס?
 
המשאיות הירוקות שברקע -

מנחה קטנה לשבת - נמל אשדוד-אוטובוסי
אוטובוסים חדשים ירדו זה עתה מהאוניה. כל מה שהראה דרור הגיע כאן:
המשאיות הירוקות שברקע -
הן טורקיות - BMC Professional, ולהערכתי מיועדות לרשות הפלסטינית. שמו המלא של היצרן הוא BMC UK Ltd, ולמי שזה מזכיר נשכחות, הזהות ל -British Motor Corporation של 1951-1967 אינה מקרית. פרטים מלאים באתר היצרן: www.bmcukltd.com הקבינה היפה של המשאית הזו עוצבה, אגב, באיטליה ע"י פינינפארינה.
 
תיקון --- תיקון

המשאיות הירוקות שברקע -
הן טורקיות - BMC Professional, ולהערכתי מיועדות לרשות הפלסטינית. שמו המלא של היצרן הוא BMC UK Ltd, ולמי שזה מזכיר נשכחות, הזהות ל -British Motor Corporation של 1951-1967 אינה מקרית. פרטים מלאים באתר היצרן: www.bmcukltd.com הקבינה היפה של המשאית הזו עוצבה, אגב, באיטליה ע"י פינינפארינה.
תיקון --- תיקון
שמו של היצרן הוא פשוט BMC, הסיומת UK וכך גם האתר (המעניין) מתייחסות לסוכן באנגליה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה