מנחה לשבת

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
Zillertalbahn 8

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
Zillertalbahn 8
את הרכבת הזו ראינו באחת התחנות לאורך הדרך ל- Jenbach בהחלט יתכן שזה אותו ציוד שצילמתי מוקדם יותר ביום, בכיוון ההפוך.
 

Golf Bravo

New member
מסילה צרה

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
מסילה צרה
צילום של המסילה בדרך מזרחה. גם הסימנורים שונים.
 

Golf Bravo

New member
תכנית היא בסיס לשינויים

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
תכנית היא בסיס לשינויים
כאשר אנו מתקרבים לעיירה Jenbach בה קיויתי לצלם את תחנת הרכבת בה אפשר לעבור מה- Zillertalbahn אל ה- Achenseebahn חברת רכבת אחרת המפעילה ציוד על מסילה צרה מן העמק מעלה אל עבר האגם, גילינו כי הגשר החוצה את נהר ה- INN חסום. זהו נהר ענק, הנשפך בסופו של דבר לדנובה ואשר העיר אינסברוק נקראת על שמו. משמעות החסימה הזו היתה עיקוף של 20 ק"מ, לאורך הנהר עד לגשר הקרוב, אשר סמוך אליו ניצבה חנות Inter-Spar... סטייה נוספת מן הדרך... כיוון שהתכנון היה לתפוס למחרת בבוקר את רכבת הקיטור לאגם Achensee (תכנית שאף היא השתנתה), טיפסנו עם הרכב לעבר האגם. דרך תלולה למדי. שם ליד האגם, בכניסה לעיירה Pertisau, פגשנו את קטר מס' 1 של חברת Achenseebahn ושמו Eben.
 

Golf Bravo

New member
Achenseebahn 1

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
Achenseebahn 1
קטר מוזר מאד, מצויד בגלגל שיניים לטיפוס העליות התלולות (עד 16%, למיטב זכרוני) שבין Jenbach ל- Pertisau. זהו קטר זקן מאד, נבנה בשנת 1888. לחברה שני קטרים נוספים, דומים.
 

Golf Bravo

New member
Achenseebahn 2

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
Achenseebahn 2
הוא יוצא לדרך במורד. לצופר (או משרוקית) שלו צליל מאד נעים. את הקיטור היוצא ממנו המצלמה שלי הייתה איטית מללכוד. הקטר הזה תמיד "הפוך", כך לפחות הוא מופיע בכל התמונות שראיתי.
 

אורי404

New member
הוריי היו בשוויץ בקיץ של 1990

Achenseebahn 2
הוא יוצא לדרך במורד. לצופר (או משרוקית) שלו צליל מאד נעים. את הקיטור היוצא ממנו המצלמה שלי הייתה איטית מללכוד. הקטר הזה תמיד "הפוך", כך לפחות הוא מופיע בכל התמונות שראיתי.
הוריי היו בשוויץ בקיץ של 1990
וזכורות לי אותן תמונות של קטר קיטור, שדוחף את הרכבת ולא מושך אותה.
 

Golf Bravo

New member
משהו לאוטובוסאים

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
משהו לאוטובוסאים
ביום הזה רק שני אוטובוסים. הראשון חלף בבוקר לפני מרפסת הצימר. אוטובוס דואר.
 

Golf Bravo

New member
אוטובוס Zillertalbahn

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
אוטובוס Zillertalbahn
עושה קו סדיר. שייך לאותה חברה המפעילה את הרכבות. שייך לאותה חברה המפעילה את הרכבות.
 

צביקוש23

New member
לשאשא טור (מסיעי שאשא) יש אחד כזה

אוטובוס Zillertalbahn
עושה קו סדיר. שייך לאותה חברה המפעילה את הרכבות. שייך לאותה חברה המפעילה את הרכבות.
לשאשא טור (מסיעי שאשא) יש אחד כזה
יש להם בדיוק בדיוק כזה אוטובוס .
 

אורי404

New member
ישנם מספר "סטרות" בארץ כמו אצל שאשא

לשאשא טור (מסיעי שאשא) יש אחד כזה
יש להם בדיוק בדיוק כזה אוטובוס .
ישנם מספר "סטרות" בארץ כמו אצל שאשא
אני לא יודע אם זהו בדיוק אותו דגם, אבל יש מספר סטרות. אלה הם אוטובוסים יפים. היה ואולי עודינו אוטובוס כזה אצל חברת י.ר.מ טורס.
 

צביקוש23

New member
במקרה של שאשא

ישנם מספר "סטרות" בארץ כמו אצל שאשא
אני לא יודע אם זהו בדיוק אותו דגם, אבל יש מספר סטרות. אלה הם אוטובוסים יפים. היה ואולי עודינו אוטובוס כזה אצל חברת י.ר.מ טורס.
במקרה של שאשא
מדובר בדיוק על הדגם הספציפי שבתמונה. זה וודאי. יש להם בדיוק אחד כזה.
 

קובי לו

New member
לא אמורים להגות "צל" את השם zell ?

חופשת התרעננות - היום הרביעי
התכנית ליום זה כללה יציאה מן הכפר לחוף אגם Zeller (להבדיל מעמק Ziller), בשוליים הימניים של המפה לנסוע על כביש 168 (אדום) מערבה ולעבור לכביש 165 (הצהוב) ליד העיירה Mittersill משם להמשיך לביקור במפלי Krimml הידועים, לעבור רכס הרים קטן בשם Gerlospass (רק 1628מ') בדרך לעיירה Zell ומשם לבחון את קו הרכבת של חברת Zellertalbahn חברת התחבורה של עמק זל, צפונה עד לעיירה Jenbach לאורך כביש 169.
לא אמורים להגות "צל" את השם zell ?
כי אם אינני טועה z בגרמנית היא צדי בעברית. s בגרמנית היא לעתים סמך ולעתים זין. איפה הגרמנופילים של הפורום (אבייתר, הספל ושאר חובבי השפות) ?
 
צודק - 'צלרטאלבאן'

לא אמורים להגות "צל" את השם zell ?
כי אם אינני טועה z בגרמנית היא צדי בעברית. s בגרמנית היא לעתים סמך ולעתים זין. איפה הגרמנופילים של הפורום (אבייתר, הספל ושאר חובבי השפות) ?
צודק - 'צלרטאלבאן'
 

orensaab

New member
היגוי בגרמנית

לא אמורים להגות "צל" את השם zell ?
כי אם אינני טועה z בגרמנית היא צדי בעברית. s בגרמנית היא לעתים סמך ולעתים זין. איפה הגרמנופילים של הפורום (אבייתר, הספל ושאר חובבי השפות) ?
היגוי בגרמנית
Z = צ S = ז SS = ס
 

Golf Bravo

New member
Mittersill 4

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
Mittersill 4
כעבור דקות ספורות נוספת יצא הנהג מבית התחנה, נכנס לקרונית, התניע ויצא לדרך. ההתראה במפגש כביש-מסילה, פחות מחמישים מטר משם, היתה הרבה יותר קצרה מאשר בארץ, למרות שמדובר בכביש עמוס מאד.
 
החל מאתמול קטר 771 בעבודה:

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
החל מאתמול קטר 771 בעבודה:
נסע לראשונה ברכבת 246 ! ביום ראשון יצטרף אליו 772. שבת-שלום.
 

mucool2

New member
בשביל מה לבנות מזכוכית

מנחה לשבת
התכנית השאפתנית שלי היא לסיים את תיאור הטיול שלנו באיטליה ואוסטריה בשרשור הזה. אני מקווה שכוחי יעמוד לי. אך קודם, תמונה אחת מביקור חטוף אתמול, בעירו של מנהלנו היקר ובליוויו המסור. הנה פורטרט של תחנת האוניברסיטה בה ביקרנו. מנהל המשמרת האדיב, בני, לאחר שבדק ומצא שאפשר לתת לנו להסתובב קצת, איפשר לנו להתרשם מן התחנה לאחר שהושלמה. עבורי, לאחר שביקרתי בתחנה (גם אז בליוויו של ערן) עוד בשעה שהייתה ברובה שלד ערום והרציפים רק עמודי יסוד, זו הייתה בהחלט חוויה יפה. מן ההדמיות חשבתי שהבניין יהיה קצת יותר "שקוף", אבל גם כך הוא עושה רושם יפה.
בשביל מה לבנות מזכוכית
אם ממילא מכסים את זה ב"תריסולים" מכוערים?
 

fireman

New member
חייב להעיר בעניין הזה....

בשביל מה לבנות מזכוכית
אם ממילא מכסים את זה ב"תריסולים" מכוערים?
חייב להעיר בעניין הזה....
משום מה בתמונות זה נראה כמו קיר פלדה שאוטם את החזית של התחנה אך בפועל זה לא כך בכלל.... כנראה הצפיפות של השלבים עם המגבלות הטכניות של המצלמות גורמות לזה להראות כמו קיר מכוער מאוד. בפועל לעניות דעתי זה נראה לא נורא בכלל....
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה