מנחה לחג שמח

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
המסלול הארוך יותר ברכבת נוסעים ללא החלפה הוא:

אכן מסע גדול
אבל ישנן רכבות מסע שעוברות מסע ארוך משמעותית מהקצה הרחוק של סין ועד להמבורג שבגרמניה - 10,214 ק"מ (!) ב-15 ימים
המסלול הארוך יותר ברכבת נוסעים ללא החלפה הוא:
מוסקבה-פיונגיאנג, 10,267 ק"מ. רשמית, לא מרשים לעבור את הגבול לקוריאה הצפונית ברכבת הזאת לאלה שאינם אזרחיה, אבל יש כאלה שהצליחו (יומן מסע מומלץ ביותר).
 

Golf Bravo

New member
מסלולים ארוכים יותר בהחלט קיימים

המסלול הארוך יותר ברכבת נוסעים ללא החלפה הוא:
מוסקבה-פיונגיאנג, 10,267 ק"מ. רשמית, לא מרשים לעבור את הגבול לקוריאה הצפונית ברכבת הזאת לאלה שאינם אזרחיה, אבל יש כאלה שהצליחו (יומן מסע מומלץ ביותר).
מסלולים ארוכים יותר בהחלט קיימים
אבל אינני מכיר קו רכבת סדיר, שבו אתה עולה על רכבת בנקודת מוצא ויורד ממנה ביעד, הארוך יותר מקו מוסקבה- ולדיווסטוק.
החלפות של רכבות מציעות אפשרויות בלתי נדלות. בקרון שבו נסעתי שוחחתי עם שלושה נוסעים שהגיעו ברכבות למוסקבה לאחר שעשו את המסע כולו ברכבת, שניים הגיעו מלונדון (שניהם אגב עובדי הרכבת התחתית בלונדון), ואחד הגיע מאמסטרדם. האנגלים תכננו להמשיך את הטיול ברכבות לכל האורך, כולל ביקורים בצפון קוריאה, וייטנאם ותאילנד. כך שבהחלט ניתן לעשות מסלולים מדהימים באורכם ביבשות אירופה ואסיה.
 

easylivin

New member
מוסקבה-פיונגיאנג הוא קו סדיר לכל דבר,

מסלולים ארוכים יותר בהחלט קיימים
אבל אינני מכיר קו רכבת סדיר, שבו אתה עולה על רכבת בנקודת מוצא ויורד ממנה ביעד, הארוך יותר מקו מוסקבה- ולדיווסטוק.
החלפות של רכבות מציעות אפשרויות בלתי נדלות. בקרון שבו נסעתי שוחחתי עם שלושה נוסעים שהגיעו ברכבות למוסקבה לאחר שעשו את המסע כולו ברכבת, שניים הגיעו מלונדון (שניהם אגב עובדי הרכבת התחתית בלונדון), ואחד הגיע מאמסטרדם. האנגלים תכננו להמשיך את הטיול ברכבות לכל האורך, כולל ביקורים בצפון קוריאה, וייטנאם ותאילנד. כך שבהחלט ניתן לעשות מסלולים מדהימים באורכם ביבשות אירופה ואסיה.
מוסקבה-פיונגיאנג הוא קו סדיר לכל דבר,
מדובר על קרון צפון-קוריאני המחובר לרכבת רוסית עד לוולדיווסטוק, ומשם ממשיך לקוריאה (נסיעה של יומיים נוספים). הקרון הזה נוסע על פי לו"ז קבוע (פעם בשבוע לכל כיוון אאל"ט) ואין צורך בהחלפות בדרך. הבעיה היחידה איתו היא שבאופן רשמי רק אזרחי קוריאה הצפונית מורשים להיכנס למדינה ברכבת מרוסיה; ברכבת מסין גם זרים מורשים להיכנס (ולצאת).
 

Golf Bravo

New member
צודק

מוסקבה-פיונגיאנג הוא קו סדיר לכל דבר,
מדובר על קרון צפון-קוריאני המחובר לרכבת רוסית עד לוולדיווסטוק, ומשם ממשיך לקוריאה (נסיעה של יומיים נוספים). הקרון הזה נוסע על פי לו"ז קבוע (פעם בשבוע לכל כיוון אאל"ט) ואין צורך בהחלפות בדרך. הבעיה היחידה איתו היא שבאופן רשמי רק אזרחי קוריאה הצפונית מורשים להיכנס למדינה ברכבת מרוסיה; ברכבת מסין גם זרים מורשים להיכנס (ולצאת).
צודק
נדמה לי שצפון קוריאה הוכרזה כמדינת אויב בישראל, אחרת הייתי שם גם את הנתיב הזה כתוכנית לעתיד.
 

easylivin

New member
גם מבחינתם אנחנו מדינת אויב,

צודק
נדמה לי שצפון קוריאה הוכרזה כמדינת אויב בישראל, אחרת הייתי שם גם את הנתיב הזה כתוכנית לעתיד.
גם מבחינתם אנחנו מדינת אויב,
אין אפשרות לקבל ויזה לבעלי דרכון ישראלי (אין בכלל קשרים דיפלומטיים) אלא אם כן יש לך דרכון נוסף, וגם אז לא הייתי ממליץ לעשות את זה.
 

amit1270

New member
מדינת אויב? לא נראה לי

צודק
נדמה לי שצפון קוריאה הוכרזה כמדינת אויב בישראל, אחרת הייתי שם גם את הנתיב הזה כתוכנית לעתיד.
מדינת אויב? לא נראה לי
אפילו איראן לא נחשבת מדינת אויב באופן רשמי ככל הידוע לי.
 

amit1270

New member
תודה רבה ושנה טובה

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תודה רבה ושנה טובה
מצפה בכליון עיניים להמשך.
 

alantan

New member
תודה רבה ל-GB, מייקל פאלין הישראלי!

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תודה רבה ל-GB, מייקל פאלין הישראלי!
נהנה מאוד לקרוא את הרפתקאותיך בקו הטראנס-סיבירי, מצפה להמשך בקרוב!
 

easylivin

New member
מצפה להמשך!

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
מצפה להמשך!
וחוזר על ההמלצה להחליף דפדפן ולו זמנית לצורך העלאת הטקסטים, שגם הם מעניינים לא פחות מהתמונות לדעתי.
 

stratomaximus

New member
תודה מאוד מעניין. איך הסתדרתם עם הויזה?

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תודה מאוד מעניין. איך הסתדרתם עם הויזה?
אני מתכוון שרשמת שעשיתם שינוי מהיר בתכניות והחלטתם לנסוע לסין.
כפי הידוע לי, אזרחים ישראלים נדרשים להוציא ויזה לסין.
האם הספונטניות כללה גם ביקור בשגרירות הסינית להוצאת ויזה?
 

Golf Bravo

New member
השינוי בתוכנית

תודה מאוד מעניין. איך הסתדרתם עם הויזה?
אני מתכוון שרשמת שעשיתם שינוי מהיר בתכניות והחלטתם לנסוע לסין.
כפי הידוע לי, אזרחים ישראלים נדרשים להוציא ויזה לסין.
האם הספונטניות כללה גם ביקור בשגרירות הסינית להוצאת ויזה?
השינוי בתוכנית
הגיע עוד בארץ. ישבתי ותכננתי את המסלול עם ספרו המצוין של Bryn Thomas, Trans-Syberian Handbook. כבר באותו שלב הבנתי שלא אצליח לסחוב את אשתי לנסיעה שתסתיים בוולדיווסטוק. לכן גם ניגשנו לשגרירות סין בתל אביב והוצאנו ויזה. אזרחי ישראל אינם זקוקים לוויזה למונגוליה, למרות שקצינת ביקורת הגבולות שם דרשה ממני ויזה... כשהודעתי לה בשיא הנימוס והכבוד שאין בסיס לדרישה, היא לקחה בפנים חמורות את דרכונינו ואמרה רק: "נבדוק". הדרכונים הושבו לאחר כשעה עם חותמת כניסה למונגוליה.
 

stratomaximus

New member


השינוי בתוכנית
הגיע עוד בארץ. ישבתי ותכננתי את המסלול עם ספרו המצוין של Bryn Thomas, Trans-Syberian Handbook. כבר באותו שלב הבנתי שלא אצליח לסחוב את אשתי לנסיעה שתסתיים בוולדיווסטוק. לכן גם ניגשנו לשגרירות סין בתל אביב והוצאנו ויזה. אזרחי ישראל אינם זקוקים לוויזה למונגוליה, למרות שקצינת ביקורת הגבולות שם דרשה ממני ויזה... כשהודעתי לה בשיא הנימוס והכבוד שאין בסיס לדרישה, היא לקחה בפנים חמורות את דרכונינו ואמרה רק: "נבדוק". הדרכונים הושבו לאחר כשעה עם חותמת כניסה למונגוליה.
 

אלון 58

New member
תודה רבה...,

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תודה רבה...,
מענין ויהיה מענין הלאה.
 

raminec

New member
נהדר!

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
נהדר!
ממתין להמשך
 

אורי404

New member
על השרשור היפה


מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
על השרשור היפה
 

Golf Bravo

New member
מתאבן למנות הבאות

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
מתאבן למנות הבאות
העליתי /commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" target="_blank" rel="nofollow">https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" rel="nofollow" target="blank">סרטון קצר לאתר המדיה השיתופית Wikimedia. הסרטון מתעד הליך בדיקת חוגונים של מכונאי הרכבת בעת עצירה בתחנת הרכבת ביקטרינבורג, למעלה מ-1,800 ק"מ ממוסקבה, בסופו של יום הנסיעה השני. הצליל המהדהד הוא של הקשת הפטיש על הגלגל כדי לוודא שלא נוצר בו סדק, הצליל העמום הוא מהקשה על תיבת הציר. אינני יודע מה ניתן ללמוד ממנו. הבדיקה הזו חזרה על עצמה כמעט בכל תחנה. ראיתי בדיקות דומות ברכבות אחרות באירופה, לא ראיתי בדיקות כאלה בישראל.

הסרטון הוא בפורמט פתוח (webm) אשר חלק מן הנגנים לא מזהים. הנגן החביב עלי לפורמט זה (ואחרים) הוא הנגן החינמי VLC
 

Golf Bravo

New member
מה יהיה עם התפוז הזה?

מתאבן למנות הבאות
העליתי /commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" target="_blank" rel="nofollow">https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" rel="nofollow" target="blank">סרטון קצר לאתר המדיה השיתופית Wikimedia. הסרטון מתעד הליך בדיקת חוגונים של מכונאי הרכבת בעת עצירה בתחנת הרכבת ביקטרינבורג, למעלה מ-1,800 ק"מ ממוסקבה, בסופו של יום הנסיעה השני. הצליל המהדהד הוא של הקשת הפטיש על הגלגל כדי לוודא שלא נוצר בו סדק, הצליל העמום הוא מהקשה על תיבת הציר. אינני יודע מה ניתן ללמוד ממנו. הבדיקה הזו חזרה על עצמה כמעט בכל תחנה. ראיתי בדיקות דומות ברכבות אחרות באירופה, לא ראיתי בדיקות כאלה בישראל.

הסרטון הוא בפורמט פתוח (webm) אשר חלק מן הנגנים לא מזהים. הנגן החביב עלי לפורמט זה (ואחרים) הוא הנגן החינמי VLC
מה יהיה עם התפוז הזה?
העליתי /commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" target="_blank" rel="nofollow">https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" rel="nofollow" target="blank">סרטון קצר לאתר המדיה השיתופית Wikimedia. הסרטון מתעד הליך בדיקת חוגונים של מכונאי הרכבת בעת עצירה בתחנת הרכבת ביקטרינבורג, למעלה מ-1,800 ק"מ ממוסקבה, בסופו של יום הנסיעה השני. הצליל המהדהד הוא של הקשת הפטיש על הגלגל כדי לוודא שלא נוצר בו סדק, הצליל העמום הוא מהקשה על תיבת הציר. אינני יודע מה ניתן ללמוד ממנו. הבדיקה הזו חזרה על עצמה כמעט בכל תחנה. ראיתי בדיקות דומות ברכבות אחרות באירופה, לא ראיתי בדיקות כאלה בישראל.

הסרטון הוא בפורמט פתוח (webm) אשר חלק מן הנגנים לא מזהים. הנגן החביב עלי לפורמט זה (ואחרים) הוא הנגן החינמי VLC
 

Golf Bravo

New member
ניסיון שלישי

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
ניסיון שלישי
/commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" target="_blank" rel="nofollow">https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" rel="nofollow" target="blank">סרטון קצר שצילמתי בתחנת יקטרינבורג בעת עצירת לילה מתעד בדיקת חוגונים על ידי אחד ממכונאי הרכבת. הצליל הפעמוני מופק מהקשת הפטיש הארוך (הנראה באחת התמונות מעלה) בגלגל ונועד לזהות בו סדקים. הצליל העמום הוא מופק כנראה מהקשה על תיבת הציר, מטרתו אינה ברורה לי. מעולם לא ראיתי ביצוע בדיקה דומה בישראל.
הסרטון הוא בפורמט פתוח (webm) שאינו מוכר לרוב הנגנים, לאלה המתקשים לפתוח הקובץ, נסו את נגן VLC, חינמי וחביב.
 

Golf Bravo

New member
אני אאלץ לפתור את הבעיות הטכניות

ניסיון שלישי
/commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" target="_blank" rel="nofollow">https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checking_bogies_at_Yekaterinburg_station.webm" rel="nofollow" target="blank">סרטון קצר שצילמתי בתחנת יקטרינבורג בעת עצירת לילה מתעד בדיקת חוגונים על ידי אחד ממכונאי הרכבת. הצליל הפעמוני מופק מהקשת הפטיש הארוך (הנראה באחת התמונות מעלה) בגלגל ונועד לזהות בו סדקים. הצליל העמום הוא מופק כנראה מהקשה על תיבת הציר, מטרתו אינה ברורה לי. מעולם לא ראיתי ביצוע בדיקה דומה בישראל.
הסרטון הוא בפורמט פתוח (webm) שאינו מוכר לרוב הנגנים, לאלה המתקשים לפתוח הקובץ, נסו את נגן VLC, חינמי וחביב.
אני אאלץ לפתור את הבעיות הטכניות
לפני שאמשיך להעלות חומר. ניסיתי שלושה דפדפנים (כרום, אקספלורר ושועל האש) ובכולם חוזרת על עצמה התופעה של הקטיעה למרות שהתגובה המקדימה נראית מצוינת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה