מנחה לחג שמח

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
תא-2

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תא-2
מעברו השני של השולחן, מושב רחב ליחיד עם מנורת קריאה. על השולחן חלק מצידתנו, מסתבר שהרוסים אוהבים אקטיביה במיכלים גדולים.
 

Golf Bravo

New member
תא - 3

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תא - 3
מעל דלת הכניסה חלל גדול לאכסון חפצים, נוסף לאפשרות לאכסן מזוודות מתחת לדרגש התחתון. מימין, דלת תא הרחצה.
 

easylivin

New member
מדהים, כמה שהקרון הסיני הזה הוא העתק מושלם

תא - 3
מעל דלת הכניסה חלל גדול לאכסון חפצים, נוסף לאפשרות לאכסן מזוודות מתחת לדרגש התחתון. מימין, דלת תא הרחצה.
מדהים, כמה שהקרון הסיני הזה הוא העתק מושלם
של הקרונות הסובייטיים מסוף שנות ה-80. הן חיצונית והן בפנים בפרטים הקטנים ביותר כולל צורת הפנסים וידיות הדלתות, והסמובר כמובן, למרות שהכל כולל הכל Made in China. יש הבדלים, אבל אדם מהשורה לא יבחין בהם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אריק, אני לא בטוח שאתה צודק

מדהים, כמה שהקרון הסיני הזה הוא העתק מושלם
של הקרונות הסובייטיים מסוף שנות ה-80. הן חיצונית והן בפנים בפרטים הקטנים ביותר כולל צורת הפנסים וידיות הדלתות, והסמובר כמובן, למרות שהכל כולל הכל Made in China. יש הבדלים, אבל אדם מהשורה לא יבחין בהם.
אריק, אני לא בטוח שאתה צודק
לפי מה שאני רואה הקרון הזה הוא "משלנו".
אכן יש להם קרונות שלהם דומים מאוד, אבל לא במקרה הזה. הקרונות שלהם שטוחים, אגב, מבחוץ. בלי הפסים הבולטים.
 

easylivin

New member
וואלה. חששתי שמשהו לא בסדר כאן...

אריק, אני לא בטוח שאתה צודק
לפי מה שאני רואה הקרון הזה הוא "משלנו".
אכן יש להם קרונות שלהם דומים מאוד, אבל לא במקרה הזה. הקרונות שלהם שטוחים, אגב, מבחוץ. בלי הפסים הבולטים.
וואלה. חששתי שמשהו לא בסדר כאן...
 

Golf Bravo

New member
תא רחצה

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
תא רחצה
משותף לכל שני תאים. לשמחתנו, להוציא יום בודד, רוב הדרך לא היו נוסעים בתא שלידינו וכך היה לנו תא רחצה פרטי משלנו. לחץ המים אינו מפואר, אבל כיוון שאין ממהרים לשום מקום בנסיעה כזו, ניתן להתקלח בניחותא ולשטוף את הסבון מן הגוף לאט, לאט. העובדה שאפשר להתחיל, או לסיים, את היום במקלחת, בהחלט מוסיפה לחוויית הנסיעה. בקרון שני תאי שירותים, אחד בכל קצה.
 

Golf Bravo

New member
לו"ז

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
לו"ז
יוצאים לדרך ביום שלישי בשעה 09:35, מגיעים לבייג'ינג ביום שני בשעה 14:04, שישה ימים אחר כך. כשראיתי את הלו"ז הזה חייכתי. עד מהירה הסתבר לי שהם מאד רציניים באשר לשמירת לוח הזמנים. לילה אחד "נתקענו" למשך שעה בגלל עבודות על המסילה, הפער נסגר עוד לפני שהגענו לסין, לאחר שהעצירות בתחנות קוצרו מעט.
את לוח הזמנים ברכבת מס' 4 (מוסקבה-בייג'ינג) יש לקרוא מלמטה למעלה. המרחק בק"מ ממוסקבה נמצא בטור השלישי משמאל, זמני הגעה ויציאה בכל התחנות ברוסיה הם זמן מוסקבה... מסתבר שכל הרכבות ותחנות הרכבת הרוסיות פועלות על פי שעון מוסקבה (UTC+3), ללא קשר למיקומן ברחבי המדינה הענקית הזו. באופן זה, אף שהשעונים בתחנת הרכבת ב/he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" rel="nofollow" target="blank">אולאן-אודה הורו על השעה 07:29 שעה שנכנסנו לרציף, השעה המקומית בעיר הייתה 12:39 (UTC+8).
כדי להתרגל לפער השעות טוב יותר החלטנו לחיות על פי השמש, ולא על פי שעון הרכבת, וכך נכנסנו לישון בשעות אחר הצהריים וקמנו כאשר שעון הרכבת הראה שעדיין אמצע הלילה.
 

Golf Bravo

New member
המשך

לו"ז
יוצאים לדרך ביום שלישי בשעה 09:35, מגיעים לבייג'ינג ביום שני בשעה 14:04, שישה ימים אחר כך. כשראיתי את הלו"ז הזה חייכתי. עד מהירה הסתבר לי שהם מאד רציניים באשר לשמירת לוח הזמנים. לילה אחד "נתקענו" למשך שעה בגלל עבודות על המסילה, הפער נסגר עוד לפני שהגענו לסין, לאחר שהעצירות בתחנות קוצרו מעט.
את לוח הזמנים ברכבת מס' 4 (מוסקבה-בייג'ינג) יש לקרוא מלמטה למעלה. המרחק בק"מ ממוסקבה נמצא בטור השלישי משמאל, זמני הגעה ויציאה בכל התחנות ברוסיה הם זמן מוסקבה... מסתבר שכל הרכבות ותחנות הרכבת הרוסיות פועלות על פי שעון מוסקבה (UTC+3), ללא קשר למיקומן ברחבי המדינה הענקית הזו. באופן זה, אף שהשעונים בתחנת הרכבת ב/he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" rel="nofollow" target="blank">אולאן-אודה הורו על השעה 07:29 שעה שנכנסנו לרציף, השעה המקומית בעיר הייתה 12:39 (UTC+8).
כדי להתרגל לפער השעות טוב יותר החלטנו לחיות על פי השמש, ולא על פי שעון הרכבת, וכך נכנסנו לישון בשעות אחר הצהריים וקמנו כאשר שעון הרכבת הראה שעדיין אמצע הלילה.
המשך
...אף שהשעונים בתחנת הרכבת ב/he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" rel="nofollow" target="blank">אולאן-אודה הראו 07:29 בשעה שנכנסנו לתחנה, השעה המקומית בעיר הייתה 12:29 (UTC+8). כדי להתרגל טוב יותר לשינויים בשעות החלטנו לחיות על פי השמש ולא שעון הרכבת. כך הלכנו לישון בסיביר בשעות אחר הצהריים במוסקבה והתעוררנו בשעה שבמוסקבה היה עדיין אמצע הלילה.
בתמונה מסדרון קרון מחלקה שנייה. בכל תא 4 דרגשי שינה, ללא תאי רחצה.
 

Golf Bravo

New member
ניסיון שני

לו"ז
יוצאים לדרך ביום שלישי בשעה 09:35, מגיעים לבייג'ינג ביום שני בשעה 14:04, שישה ימים אחר כך. כשראיתי את הלו"ז הזה חייכתי. עד מהירה הסתבר לי שהם מאד רציניים באשר לשמירת לוח הזמנים. לילה אחד "נתקענו" למשך שעה בגלל עבודות על המסילה, הפער נסגר עוד לפני שהגענו לסין, לאחר שהעצירות בתחנות קוצרו מעט.
את לוח הזמנים ברכבת מס' 4 (מוסקבה-בייג'ינג) יש לקרוא מלמטה למעלה. המרחק בק"מ ממוסקבה נמצא בטור השלישי משמאל, זמני הגעה ויציאה בכל התחנות ברוסיה הם זמן מוסקבה... מסתבר שכל הרכבות ותחנות הרכבת הרוסיות פועלות על פי שעון מוסקבה (UTC+3), ללא קשר למיקומן ברחבי המדינה הענקית הזו. באופן זה, אף שהשעונים בתחנת הרכבת ב/he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" rel="nofollow" target="blank">אולאן-אודה הורו על השעה 07:29 שעה שנכנסנו לרציף, השעה המקומית בעיר הייתה 12:39 (UTC+8).
כדי להתרגל לפער השעות טוב יותר החלטנו לחיות על פי השמש, ולא על פי שעון הרכבת, וכך נכנסנו לישון בשעות אחר הצהריים וקמנו כאשר שעון הרכבת הראה שעדיין אמצע הלילה.
ניסיון שני
כך, השעה בתחנת הרכבת ב/he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%9F-%D7%90%D7%95%D7%93%D7%94" rel="nofollow" target="blank">אולאן-אודה בשעה שהגענו הייתה 07:29, כאשר השעה המקומית בעיר הייתה 12:29.
ככל שהעמקנו מזרחה בסיביר, החלטנו שנחייה על פי שעון השמש ולא על פי השעון המוזר של הרכבת הרוסית. במעבר הגבול במונגוליה מקפיצים את השעון קדימה ועוברים לשעון מונגוליה.
בתמונה, מסדרון מחלקה שנייה. בכל תא 4 דרגשי שינה, ללא תאי רחצה.
 

Golf Bravo

New member
אחרונה להיום

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
אחרונה להיום
הקטרים וקרונות המסעדה הם אלמנטים מתחלפים ברכבת. את הקטרים מחליפים ברוסיה כמעט בכל תחנה. אני מנחש שמערכת הרכבות במדינה הענקית הזו מחולקת לאזורים תפעוליים שונים והקטרים שייכים לאזור תפעולי מסויים ולא יוצאים ממנו. זה ההסבר היחיד שמצאתי לכך שבממוצע כל 400 ק"מ ברוסיה החלפנו קטר. ממוסקבה עד לאולאן-אודה היו אלה קטרים חשמליים, ומאותה נקודה ועד הגבול היו אלה קטרי דיזל. החלפת הקטרים לוקחת לא יותר מ-10 דקות וניכר שזהו נוהל שגרתי בתחנות הללו. קרונות המסעדה (קרון אחד למסעדה עצמה וקרון נוסף לצוות המסעדה) מתחלפים בכל מדינה. ברוסיה יש קרון רוסי (שומר נפשו ירחק), במונגוליה מסעדה מונגולית (סבירה), בסין מסעדה סינית (לא התלהבנו).
התמונה צולמה למיטב זכרוני בתחנת קירוב.

בשרשורים הבאים אביא קצת תמונות מן המראות בדרך.
שנה טובה לכולם.
 

easylivin

New member
הניחוש שלך נכון.

אחרונה להיום
הקטרים וקרונות המסעדה הם אלמנטים מתחלפים ברכבת. את הקטרים מחליפים ברוסיה כמעט בכל תחנה. אני מנחש שמערכת הרכבות במדינה הענקית הזו מחולקת לאזורים תפעוליים שונים והקטרים שייכים לאזור תפעולי מסויים ולא יוצאים ממנו. זה ההסבר היחיד שמצאתי לכך שבממוצע כל 400 ק"מ ברוסיה החלפנו קטר. ממוסקבה עד לאולאן-אודה היו אלה קטרים חשמליים, ומאותה נקודה ועד הגבול היו אלה קטרי דיזל. החלפת הקטרים לוקחת לא יותר מ-10 דקות וניכר שזהו נוהל שגרתי בתחנות הללו. קרונות המסעדה (קרון אחד למסעדה עצמה וקרון נוסף לצוות המסעדה) מתחלפים בכל מדינה. ברוסיה יש קרון רוסי (שומר נפשו ירחק), במונגוליה מסעדה מונגולית (סבירה), בסין מסעדה סינית (לא התלהבנו).
התמונה צולמה למיטב זכרוני בתחנת קירוב.

בשרשורים הבאים אביא קצת תמונות מן המראות בדרך.
שנה טובה לכולם.
הניחוש שלך נכון.
כל קטר משוייך לדיפו מסויים שבו הוא מתוחזק, ולא מתרחק ממנו יותר מדי.
 
בסין צריך להכיר את המנות ולדעת מה להזמין

אחרונה להיום
הקטרים וקרונות המסעדה הם אלמנטים מתחלפים ברכבת. את הקטרים מחליפים ברוסיה כמעט בכל תחנה. אני מנחש שמערכת הרכבות במדינה הענקית הזו מחולקת לאזורים תפעוליים שונים והקטרים שייכים לאזור תפעולי מסויים ולא יוצאים ממנו. זה ההסבר היחיד שמצאתי לכך שבממוצע כל 400 ק"מ ברוסיה החלפנו קטר. ממוסקבה עד לאולאן-אודה היו אלה קטרים חשמליים, ומאותה נקודה ועד הגבול היו אלה קטרי דיזל. החלפת הקטרים לוקחת לא יותר מ-10 דקות וניכר שזהו נוהל שגרתי בתחנות הללו. קרונות המסעדה (קרון אחד למסעדה עצמה וקרון נוסף לצוות המסעדה) מתחלפים בכל מדינה. ברוסיה יש קרון רוסי (שומר נפשו ירחק), במונגוליה מסעדה מונגולית (סבירה), בסין מסעדה סינית (לא התלהבנו).
התמונה צולמה למיטב זכרוני בתחנת קירוב.

בשרשורים הבאים אביא קצת תמונות מן המראות בדרך.
שנה טובה לכולם.
בסין צריך להכיר את המנות ולדעת מה להזמין
בכל מחוז שלו אוכל יחודי משלו.
 

ניקולאי

New member
מגניב, מצפה להמשך...

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
מגניב, מצפה להמשך...
חג שמח!
 

משה343

New member
איזה תענוג איזה חג שמח פשוט משהו ! ...

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
איזה תענוג איזה חג שמח פשוט משהו ! ...
תודה רבה לך , אני כבר הפלגתי בדמיוני עושה את הדרך שאתה עשית
 
אכן מסע גדול

מנחה לחג שמח
הגיעה העת לצאת למסע הגדול ואנחנו מתייצבים נרגשים בתחנת ירוסלבסקי. כמו תכניות רבות, גם בזו נאלצתי להתפשר. התכנית המקורית הייתה לעשות 9298 ק"מ מנקודה זו ועד ולדיווסטוק במזרח, אבל כשאשתי שאלה מה נראה שם, והבינה שהאטרקציה העיקרית היא בסיס צוללות גרעיניות, הוכנס שינוי מהיר בתוכניות. נוסעים לבייג'ינג. קצת יותר מ-7,550 ק"מ, ממחוזות הבורשט וה/he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" target="_blank" rel="nofollow">https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1" rel="nofollow" target="blank">קוואס אל מרק איטריות חריף בנוסח סצ'ואן וארטיק בטעם אפונה ירוקה לקינוח (כן, יש דבר כזה ואפילו טעים).
יחד עם זאת, התכנית למסע השלם לא נזנחה ועתה היא נראית קורצת מאי-פעם.
אכן מסע גדול
אבל ישנן רכבות מסע שעוברות מסע ארוך משמעותית מהקצה הרחוק של סין ועד להמבורג שבגרמניה - 10,214 ק"מ (!) ב-15 ימים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה