גם לי החלו קרטועים בסל"ד נמוך
ויסטרום 650 2005 כל פעם שנעצרתי ברמזור עם מנוע קר, הוא פשוט רצה להכבות... בהתחלה כיוונו את הצ'וק שהיה יחסית נמוך (1100) לאיזור ה2000, שעזר לשבוע, עד שהתופעה חזרה ואז עברתי לפתוח מיכל דלק ולהוציא את המשאבה פתחו, הוציאו את כל החלודה שהצטברה שם (זה לא כמו בתמונדה של דרזדנר, אבל לא היה רחוק משם) ובינתיים הכל טוב, מי ידע שחלודה יכולה להצטבר לה פשוט כך ? אני תוהה אם זה קשור גם לדלק מהול ברמה נמוכה ? כי הופיע לי כתם חלודה גם בפתח מיכל המילוי וזה דבר שמעולם עוד לא ראיתי. חוץ מזה הבנתי שאפשר לעשות ציפוי סיליקון פנימי למיכל , למנוע תופעות כאלו ? כי שפתחו את המיכל ראיתי שקרוב לפתח מילוי מבפנים עדיין יש קצת חלודה... ונשאלת גם השאלה למה אי אפשר לנקות את המשאבה בצורה כזאת שתנקה את כל הזבל שעבר את הפילטרים והיא בלעה ? (להריץ אותה שתשאוב איזה חומר שימיס את החלודה וינקז אותה החוצה)