מנוע נכבה בעת בלימה חזקה

Dresdner

New member
אם להיות מדוייקים אז בדגם הספציפי הזה

43 PSI שזה 2.96 BAR
 

ronenefi

New member
סתימה חלקית במערכת הדלק/מזרקים

היו בבעלותי ויסטרומים 650 וגם 1000 שהם אופנועים מצויינים. תופעה נפוצה במערכת הזרקה היא לכלוך במזרקים ובמעברי הדלק הגורם לשיבוש בסל"ד בייחוד בסל"ד סרק. הפתרון הפשוט ביותר נמצא בתוסף דלק לניקוי מעברי הדלק והשסתומים. יש להקפיד על תוסף המתאים במיוחד להזרקה. המומלץ ביותר הוא תוסף במיכל עם מכסה מוזהב (לא זוכר את השם) ויקר (כ- 90 שח לטיפול של 10000ק""מ). אתה מרוקן את התוסף למיכל הדלק וממלא מיכל מלא, לאחר כ-100 ק"מ כבר תוכל לחוש בהבדל. רצוי לבצע נסיעה ארוכה יחסית לאחר המילוי של מספר עשרות ק"מ לפחות. בהצלחה.
 

Dresdner

New member
לא ממש מומלץ או מומלץ כפיתרון זמני

אם כבר יש ליכלוך במערכת אתה רק "דוחף" אותו פנימה זה אולי עוזר אבל חלקית מה שנקרא קומבינה בתמונה זה משאבה של וי סטרום 1000 לאחר 60,000 ק"מ, הרשת היא הפילטר לחץ נמוך פילטר הלחץ הגבוה נמצא בפנים וכל מה שיעבור את הנמוך יתקע בגבוה.
 

בועז בר

New member
../images/Emo2.gif כל הח#א הזה בא מהדלק?!

לפי העיתון זה דלק גרמני.
יש סיכוי שאצלנו מצב הדלק טוב יותר?
 

רמי בר1

New member
כל החרא הזה בא מהמים שמצטברים

במיכל בגלל הלחות שבאויר. הפתרון, תמיד לעשות מאמץ ולהשאיר את המיכל מלא,בעיקר ללילה.
 

בועז בר

New member
מעניין מה שאתה אומר...

הלחות שנכנסת דרך הנשם מכילה אבק, או שהג'יפה הזו היא תחליב עם הבנזין? אם האופציה הראשונה נכונה, פילטרון צפוף בפתח הנשם ימנע את הבעיה. מצד שני, באיזור יבש כמו הערבה למשל... הבעיה תהיה פחות חמורה. יש לך נסיון עם זה?
 

רמי בר1

New member
אין לי ניסיון בגלל היובש.

האופנוע שלי 2002,70000 ק'מ ,והצצה למיכל מראה תחתית מגולבנת ונוצצת. אני לא רוכב כל יום,ואני מקפיד כשאני מגיע חזרה הבייתה לעבור בתחנת הדלק שבמושב,ולמלא,כך שהאופנוע יעמוד תחת הכיסוי עם מיכל מלא. אני מכיר טוב את התופעה מתחום התעופה,ואת ההבדלים בין האיזור שאני גר לבין ראשל'צ -הרצליה- -חיפה או עין ורד.
 

gray

New member
שים כמה CC דלק טיסנים

פעם בשבוע שבועיים, הוא מתחבר למיים ולוקח אותם איתו לתא השרפה. זה המרכיב העיקרי ברוב התוספים בתחנות הדלק. סע מידי פעם על רזרבה, זה מעיף את כל המיים שצטברים בתחתית המיכל.
 

jinji0

New member
שרשור מעניין למדיי! ../images/Emo2.gif

בכל אופן נכון לעכשיו אני אחרי תדלוק ולאחר מספר נסיונות לשחזר את התקלה, אני פשוט לא מצליח. המנוע לא נכבה... אני אתן לזה עוד יום-יומיים לראות שזה חלף. מקווה שבזה זה יפתר לבינתיים
תודה לכולכם!
 

ariel00i

New member
גם לי החלו קרטועים בסל"ד נמוך

ויסטרום 650 2005 כל פעם שנעצרתי ברמזור עם מנוע קר, הוא פשוט רצה להכבות... בהתחלה כיוונו את הצ'וק שהיה יחסית נמוך (1100) לאיזור ה2000, שעזר לשבוע, עד שהתופעה חזרה ואז עברתי לפתוח מיכל דלק ולהוציא את המשאבה פתחו, הוציאו את כל החלודה שהצטברה שם (זה לא כמו בתמונדה של דרזדנר, אבל לא היה רחוק משם) ובינתיים הכל טוב, מי ידע שחלודה יכולה להצטבר לה פשוט כך ? אני תוהה אם זה קשור גם לדלק מהול ברמה נמוכה ? כי הופיע לי כתם חלודה גם בפתח מיכל המילוי וזה דבר שמעולם עוד לא ראיתי. חוץ מזה הבנתי שאפשר לעשות ציפוי סיליקון פנימי למיכל , למנוע תופעות כאלו ? כי שפתחו את המיכל ראיתי שקרוב לפתח מילוי מבפנים עדיין יש קצת חלודה... ונשאלת גם השאלה למה אי אפשר לנקות את המשאבה בצורה כזאת שתנקה את כל הזבל שעבר את הפילטרים והיא בלעה ? (להריץ אותה שתשאוב איזה חומר שימיס את החלודה וינקז אותה החוצה)
 
למעלה