מנהרת קרליבך נפתחה לתנועה

אחרי שנים של עבודה והשקעה מאומצת, אנו בנת"ע נרגשים לבשר כי הבוקר פתחנו לראשונה, ביחד עם עיריית תל אביב יפו, את מנהרת קרליבך (כן, צומת מעריב לשעבר). כיבדו את האירוע: שרת התחבורה מרב מיכאלי, מנכ"ל נת"ע חיים גליק וראש העיר ת"א יפו רון חולדאי. המנהרה היא צעד נוסף בדרך לעתיד התחבורתי החדש עם הרכבת הקלה.

 

Ccyclist

Well-known member
אחרי שנים של עבודה והשקעה מאומצת, אנו בנת"ע נרגשים לבשר כי הבוקר פתחנו לראשונה, ביחד עם עיריית תל אביב יפו, את מנהרת קרליבך (כן, צומת מעריב לשעבר). כיבדו את האירוע: שרת התחבורה מרב מיכאלי, מנכ"ל נת"ע חיים גליק וראש העיר ת"א יפו רון חולדאי. המנהרה היא צעד נוסף בדרך לעתיד התחבורתי החדש עם הרכבת הקלה.


עצוב שזה האלמנט הראשון שנפתח שם, לא רציפי הקו האדום ולא רציפי הקו הירוק. אני מניח שזה אומר משהו על סדרי העדיפויות.
 

yairp4

Active member
עצוב שזה האלמנט הראשון שנפתח שם, לא רציפי הקו האדום ולא רציפי הקו הירוק. אני מניח שזה אומר משהו על סדרי העדיפויות.
המנהרה הייתה מוכנה לפתיחה כבר כמה חודשים טובים, אין לי מושג למה זה התעכב עד עכשיו. מלכתחילה זה האלמנט הפשוט ביותר בכל הקומפלקס של תחנת קרליבר והיה ברור שהוא יפתח ראשון. מה שכן, לא ברור לי מה ההתרגשות הגדולה ובשביל מה צריך לעשות טקס כשכל הסביבה עדיין נראית כמו איזור מוכה אסון. אני מניח ששרת התחבורה לא סומכת על זה שהיא תהיה שם כדי לגזור את הסרט כשהקו יפתח או אפילו כשיסיימו את הפיתוח הסביבתי.

בכל מקרה אני מניח שמדובר על תכנון מלפני 15+ שנים. בהתחשב בגישה הנוכחית של העירייה לכניסת כלי רכב למרכז העיר, אני מניח שאם היו מתכננים את התחנה היום היו מוותרים על המנהרה הזו.
 

עופר פ7

New member
עצוב שזה האלמנט הראשון שנפתח שם, לא רציפי הקו האדום ולא רציפי הקו הירוק. אני מניח שזה אומר משהו על סדרי העדיפויות.
מציע לא ללכת לתאוריות כאלה. זה פשוט אוביקטיבית ענין של תכנון פרויקטלי ומה קודם למה. לפי התאוריה הזו שלך, אתה חושב שלא נכון לקדם את הפיתוח הסביבתי של כל השטח שמעל התחנה כי הקו האדום לא פתוח שלא לדבר על הקו הירוק? לפי ההגיון הזה לא היו צריכים לפתוח את פארק המסילה, את אזור יהודה הלוי וכו'...
 
למעלה