מנהל חדש לפורום זה

מנהל חדש לפורום זה

שלום לכולם פורום זה חוזר לתפקד בהנהלה חדשה הנכם מומנים לכתוב, לייעץ, להתייעץ, לשאול, לענות, ללמוד וללמד. שלכם אוריאל מעוז רייקי מאסטר
 

יופיאל

New member
ברכות לחידוש הפורום

הגיע הזמן שמישהו יקח את הפורום הזה לידיים :) שיהיה לך בהצלחה באור ואהבה , יופיאל המלאך
 

tilayo

New member
בהצלחה

אוריאל שלום, ראשית בהצלחה אחרי שיחה קצרה עם מיכל מהפורום מודעות פנימית, רציתי לשאול אם תרצה להגיע לפגישה שמארגנים שפרטיה בפורום של מיכל. אתה נראה לי בן אדם מענין שנוכחותו תואיל לפגישה אשמח לראותך כמו כל המשתתפים לילה טוב אייל
 
שלום לך ידידי והמון ברכות :cool:

שלום לך אוריאל מעוז היקר!!! אני כל כך שמחה לראות את שמך מתנוסס כמנהל הפורום. אמנם אני לא מטפלת בתחום הרייקי אך יחד עם זאת אני מבינה מעט ממה שנעשה. אם אנחנו מדברים על העברת אנרגיה לאנשים למטרות רפוי דרך גופנו אז בהחלט וידנו אז אני בהחלט מבינה במה מדובר. אם נקרא לזה בשפה משותפת כללית אנרגיה אז אני ארגיש חלק מהקהילה. בכל אופן האם זכורים לך המשפטים הראשונים שהחלפנו בינינו בתחילת הדרך? אתה אמרת לי שאני האדם היחיד שבחר לעמוד מול דבריך ולא להסכים איתך וככה הווהתי עבורך אתגר פילוסופי. לא משנה שאחר כך נהינו בעלי תקשורת יותר רציניים וכשנכנסת לפורום מודעות פנימית אז באמת נמלאתי שמחה. הוספת יופי של מחשבות ודעות לכל הנוכחים בפורום מודעות. והיום לראות אותך מנהל פורום משל עצמך זה פשוט נפלא. גם מנהל פורום חלומות צמח מתוך פורום מודעות אז אשריכם אנשים כנראה שבאמת אפשר לעבור תהליכים ביחד ולפרוץ ביחד קדימה. הרווח הוא של כולנו. הרבה אור ואהבה ללא תנאי וללא גבול. מיכל
 
אנרגיה - רייקי

האנרגיה = שם כולל או האל רייקי = אחד מדרכי הפעולה של האנרגיה הזאת כמו כל שיטה אחרת. לכן התשובה היא כן, אנרגיה , ואת חלק מהקהילה ואין שום סיבה שלא תהיי. אור וטוב אוריאל מעוז
 
רייקי היא ריי-קי?

היי אוריאל!!! לפי עד כמה שאני יודעת השם ר-י-י הוא באמת אחד משמות האל המפורשים. אחד מ72 שמותיו. במילה קיי נפגשתי דווקא בשעור טאי צ`י. קיי = צ`י אנרגיית החיים שהפעילות המסוימת מנסה להעביר אותה מן הבטן כלפי מעלה לראש ובחזרה. אם אשתמש באותיות לועזיות יצא לי chiאו chy שבתרגום לעברית זה אותו דבר. צ`י=קי. אם כך כולנו מדברים על אותו דבר. אנרגיית האל אנרגיית החיים. אנרגית הנשמה שנובעת בין היתר כתוצאה ממודעות האדם לפעולת הנשימה שלו. בדיוק ותו שורש: נשמה = נשימה. לפי דעתי עלנו בין היתר ללמד לנשום נכון. להיות מודעים לגופנו הפיסי לצרכיו למזון שנכנס לפינו לתהליך העיכול שעובר בגופנו וכך נוכל לשמור על חיים בריאים. אם בין היתר נדע להעביר את האנרגיה בצורה נכונה בגופנו אז לא יהיו אצלנו אף פעם חסימות ותמיד נרגיש יעילים וחיים. מקווה שנהנת מהפילסופים הקטנים שלי. בכל אופן אני מזמינה אותך באופן אישי לערב שיזמו אנשי מודעות פנימית. יום ג` 5.6.001 שעה 8:30. אצלי. יהיו שם הרבה חברה מטפלים ברייקי שרוצים לטפל אחד בשני. וגם כאלה שלא. אם הרמת את הכפפה, השאר פרטים במייל שלי כמו מס` טלפון ואני בלי נדר חוזרת אליך לפרטים נוספים:[email protected] הרבה אור ואהבה ללא תנאי וללא גבול. מיכל
 

amit 77

New member
מסטר ומנהל חדש

אוריאל שלום ידידי! כאחד שלא מבין ואינו מאמין גדול בנושא של ``רייקי`` ודברים דומים,אך מוכן לנסות כל דבר חדש שאינו מזיק כמובן לבריאות וכאחד שעובד איתך באבטחה(לא מוסיף מילה נוספת),מאחל לך הצלחה בפורום ובניהול פורום זה וניפגש רק בשמחות. שלך יהלום פליקס ירושלים
 
פליקס ידידי

תודה על הברכות. לנסות דברים חדשים זה מצויין כדברי האמרה שראיתי באחד מספרי הרייקי: אין צורך להאמין בתפוח שהוא מתוק אלא לקחת ממנו ביס. איך צריך להאמין ברייקי אלא לבוא לנסות עם ראש פתוח לברים חדשים ולנסות טיפול. אתה מוזמן. הרבה אור, ידידי שלך אוריאל מעוז
 

amit 77

New member
הזמנה לטיפול ניסיוני

אוריאל יקירי שלום רב! אכן באחד ההזדמנויות כשתגיד לי מתי,אבוא לטיפול ולניסיון...באם תנוח דעתי מהטיפול,אמשיך בו כמובן...אל תתפוס אותי רק במילה...כן אוריאל?. שלך בידידות יהלום פליקס ירושלים
 
ידידי היקר

אני אישית משתדל לא לרדוף אחרי מטופלים ולהציע להם טיפולים. כשתרצה טיפול אתה יודע בדיוק היכן למצוא אותי (הרי אנחנו עובדים יחד) נפתח יומנים ונקבע שעה. בטיפולי רייקי הכדור ביד המטופל ולא המטפל. שלך באהבה אוריאל מעוז
 

amit 77

New member
פתיחת היומנים

אוריאל שלום! נכון אנו עובדים יחד ונלבן את הדברים בעבודה...בינתיים קבל שוב את איחולי ולהתראות בשמחות ובעבודה כמובן. ביי בינתיים פליקס
 

amit 77

New member
האם אתה עכשיו ע``י המחשב?

אוריאל לילה טוב! האם אתה כרגע ע``י המחשב?
 
למעלה