מנהלת יקרה!!

מנהלת יקרה!!

לפני מספר חודשים החלטתי לעזוב את וידויים כי מקומי לא כאן מסיבות אישיות שלא קשורות לעניין. וכעת נכנסתי משום שפנתה אלי חברה יקרה לבשר לי כי שמי מופיע בפורום הזה, הגעתי לכאן ומה אני רואה? אני רואה הודעת פרסום(מנסה להבין מה שמי עושה שם) בה מופיע שמי,(תחת שם לא ברור "בעלה של אנושית") שפוגעת בפרטיותי מזיקה לי, טריגר ,בעלת אופי מעליב, אשר כלל לא רלוונטיים לפורום זה, אלא למקום המתאים להם על פי חוק. אני צריכה עכשיו לעמוד מול שאלות לציבור הרחב כולל משפחתי ומכרי לגבי הודעה זאת, ותחשבי עד כמה זה קשה לי. מנהלת אני רואה בך כשותפה לפגיעה כנגדי, ההודעה לא נמחקה וזמן רב מופיעה על המסך, האם נהלי הפורום פסחו אותי? בואי נאמר ואין כללי פורום ברורים, האם ניראה לך כאישה בעלת הבנה ורגש כי ההודעה מתאימה להתפרסם במקום הזה? אני מלאת כאב על שיטת הניהול הפוגעת והכושלת. אני מתכוונת להעביר את הנושא לטיפול בכל הגורמים המוסמכים לכך. ועוד בקשה אחרונה פרט להנהלת תפוז איני מעונינת בתגובה כלשהי.
 
או קיי מנהלת הגיע זמן אמת!!

אני הבנתי מדוע לא מחקת את ההודעה ששמי הוזכר שם. זאת בגלל שבשבוע האחרון, פניתי להנהלת הפורומים תפוז, לקבל תשובה מדוע אדם שיש נגדו הליכים משפטיים מעיז לצחוק ולהעליב שני חברי פורום, כאשר תגובותיו לא נמחקו מספר ימים, והוא אמור להיות חסום לפורום, כי מטרותיו הם פגיעה גרידא! מכאן באה חוסר ההתחשבות שלך? להזכירך כשלא עושים שיעורי בית נכשלים במבחן! להמשיך לפתוח את הפה? או שאת מתכוונת לטפל בבעיה? אני רוצה לסיים את הנושא ולא לחזור לכאן שוב, כאן לא מקומי ואין לי עניין פרט למקרה הניבזי הנ"ל.
 
מנהלת? את מנהלת?כל הגורמים המוסמכים

ביום א' יפנו לתפוז לבירור!! משטרת ישראל, אתרים לנפגעות תקיפה מינית, אתרים לזכויות הגנת האזרח, תקשורת. לידיעתך כאשר יש מצב בו החוק מעורב, הדברים קשים פי כמה!! את מתנדבת כאן ושותפה להתעללות יהיה לך הרבה מה לעשות עם אותם גורמים שציינתי, לא תשתעממי!!!
 
סוף סוף מחקת! אבל

זה לא יפתור אותך מחקירה ובירור על ידי הגורמים המוסמכים. אני שמחה שרק גורמי חוק יכולים להרתיע אותך, ולא מצפון של בן אנוש. דרך אגב סיפרו לי שאת זאת(לא מציינת) או ההיא, האמת?!! לא מעניין אותי מי את, המעשה הוא העניין כאן ולא מי עשה אותו. בזאת סיימתי כאן, השאר יעשה במקום המתאים לו. שלום ולא להתראות
 
למעלה