מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר

מצב
הנושא נעול.
אם כך אני חייב...

תודה על ההתייחסות,
ואני אכן אשמח מאוד להיות בקשר ישיר עם מי שמטפל/ת בענייני מחשוב. ואני חוזר ומדגיש, כי אני מרוצה מחברת אגד כמעט בכל המובנים, ולדעתי חברת אגד היא בכמה רמות מעל כל השאר.
אם כך אני חייב...
לך שתי תשובות, האחת לגבי הקו ,שאינני יודע מה היתה הסיבה הרשמית לקיצורו, כשאני יודע שהנסיעה ביום א' מסתיימת בבסיס אך האוטובוס ממשיך בנסיעה ריקה לאילת. השניה ,ביום א' אני אשוחח בנושא האתר עם מנהלו ואנסה להעלותו לפורום או לחבר בין שניכם טלפונית , הוא בחור נהדר ואין לי ספק שהוא יתייחס לטענותיך עניינית. רק כדי שתבין שאני לא נוהג לומר דברים ללא כיסוי ,צור עימי קשר ישירות לנייד (המספר במסר אישי) __________________ בברכה טייגר רויאל שחם לו ולא נוסע לאילת ומתגעגע לנחל שלמה ולקניון האדום וגם כי החברים הטובים שלו עזבו את אילת
 
שיחות עם מספר נהגים בדן ובאגד

זה נכון לגבי מכשיר הכרטוס..מנין לך?
שיחות עם מספר נהגים בדן ובאגד
לפני כשמונה שנים נסעתי באופן קבוע עם נהג מסוים בדן שסיפר את מה שהתרחש אז, ומאז היו עוד כמה שיחות עם נהגים+קצת התעניינות במכשירי הכירטוס (לא רבה מדי).
 

harhanegev

New member
כרטוס משותף? לא בעיה בכלל !!!

בשקט בשקט הפורום שלנו קנה מקום
של כבוד בתחום. העיתונאית אתי אפללו פנתה אליי, גם מאחר שכתבתי (יחד עם עוד שותף) עבודה קצרה על ההפרטה עבור אותו פרופ' יורם שיפטן מהכתבה. אמרתי הרבה דברים, ניסיתי להיות אובייקטיבי ולהביא את הלך הרוח כפי שהתבטא בפורום, וכפי שאני רואה אותו בשטח. היה לי עוד המון מה להגיב בנושא, אך אז הייתי עובר מגבולות האובייקטיביות. הכירטוס המשותף שנידון בכתבה היה יכול להיות מיושם כבר לפני כעשור, אז היה קל בהרבה ליישמו עם 4 מפעילים בלבד (אגד, דן, תח"צ ב"ש ועפיפי). שרירים של משרד התחבורה מול אגד וחוסר הסכמה על אופי המכשיר הקורא ועל הכרטיסים טירפדו את העניין, וכעת הרבה יותר קשה להכניס מערכת כירטוס אחידה בריבוי חברות. מה גם שההתעקשות של משרד התחבורה על תקן שונה לקורא הכרטיסים, כמו זה שיש בחברת קווים תמוהה, לאור העובדה שאוטובוסי אגד, אגד+תעבורה, מטרופולין, מטרודן וקונקס כבר משתמשים בסוג אחר. לגבי משרד התחבורה, צר לי שהם טומנים ראשם בחול ומסרבים לקבל את המציאות כפי שהיא. כאשר הם ישלחו פקחים סמויים ב-12 בלילה ויראו איך נהגים נוהגים ומדלגים על תחנות אני אולי אסכים לקבל את טענתם שאין שחר בדברים האמורים בכתבה. לסיום, ארצה להודות בהזדמנות זו לאתי אפללו על הפניה אלי בכתיבת הכתבה ולברך על כתבה עניינית וממצה, שמביעה יפה את הלך הרוח בקרב הנוסעים. הלוואי ונצליח להזיז משהו בנידון... נ.ב. אתי - את תמיד מוזמנת לכתוב בפורום!
כרטוס משותף? לא בעיה בכלל !!!
למשרד התחבורה יש, כידוע, כוח אכיפה דורסני במיוחד. הם יכולים להכריח את אגד לתת מקום פיזי במתקניהם לחברות אחרות, הם מחליטים על רוחב דלתות , על מחירים, ועל עוד הרבה דברים. כדי להוסיף או להוריד תחנות צריך את אישורם. אם רק ירצו, הם יכולים לאכוף מעבר למערכת כירטוס משותפת תוך כמה חודשים. אני בטוח שאם יהיה מדובר בהתניה קשוחה של אי חידוש רשיונות הפעלת קוים, אף אחד לא יוכל נגד משרד התחבורה. הבעיה היא, שמשרד התחבורה מתנהל בעצלתיים במקום לכפות ולאכוף את טובת הציבור. גם בנושא תלונות על חברות תח"צ: ישנו מסלול ארוך ופתלתל שעובד בערך ככה: תשלח תלונה, לא בטוח שיתייחסו אליה. אם יתייחסו, אז במקרהים רבים יפנו את התלונה לחברת התח"צ כדי שהם ישלחו למתלונן תשובה לאקונית שלא עונה על כלום. במקרה הטוב, זה יגיע לבית משפט, אחרי כמה שנים. בבית הדין לתעבורה, אחרי כמה שנים מהארוע, עורך הדין המומחה והממולח של חברת התח"צ יתחקר היטב את המתלונן כאילו הארוע היה אתמול או שלשום, וינסה באותות ומופתים להוכיח כי המתלונן הוא שקרן פתולוגי. לגבי רמת העו"ד ששולחת המדינה בדרך כלל - זה נושא כאוב בפני עצמו. התוצאה ברורה: חברות תח"צ לא מפחדות לעשות מה שבא להן. במקרה של אגד ודן מדובר על מספר קטן של עניינים בהם הם מצפצפים על כולם, ורוב ההתנהלות היא בסדר גמור, ובמקרה של החברות האחרות - חלק גדול מהן מצפצפות על כל הנוסעים באופן קבוע וסדיר בלי הפסקה. במקום זה, יכול משרד התחבורה להפעיל צי של פקחים עם שיניים שיגישו קנסות מנהליים. שפשוט יסתובבו בן הקוים והתחנות, יעלו על אוטובוסים ויסעו בהם, ויתנו דרישות לתשלום קנסות מנהליים כבדים על ימין ועל שמאל, זה יגרום למכה קטנטנה לתקציבי אגד ודן, ומכה ענקית ואנושה לכמה חברות אחרות, ואז אולי אולי אולי הם ילמדו איך להתנהג. תקציב כמובן לא חסר, כי כל פקח יכול להביא קנסות מנהליים בלי סוף כל עוד הבעיות החמורות קיימות, והן קיימות.
 

אוהד11

New member
יאיר, ראה מה שהגבתי לדבריך למעלה

כרטוס משותף? לא בעיה בכלל !!!
למשרד התחבורה יש, כידוע, כוח אכיפה דורסני במיוחד. הם יכולים להכריח את אגד לתת מקום פיזי במתקניהם לחברות אחרות, הם מחליטים על רוחב דלתות , על מחירים, ועל עוד הרבה דברים. כדי להוסיף או להוריד תחנות צריך את אישורם. אם רק ירצו, הם יכולים לאכוף מעבר למערכת כירטוס משותפת תוך כמה חודשים. אני בטוח שאם יהיה מדובר בהתניה קשוחה של אי חידוש רשיונות הפעלת קוים, אף אחד לא יוכל נגד משרד התחבורה. הבעיה היא, שמשרד התחבורה מתנהל בעצלתיים במקום לכפות ולאכוף את טובת הציבור. גם בנושא תלונות על חברות תח"צ: ישנו מסלול ארוך ופתלתל שעובד בערך ככה: תשלח תלונה, לא בטוח שיתייחסו אליה. אם יתייחסו, אז במקרהים רבים יפנו את התלונה לחברת התח"צ כדי שהם ישלחו למתלונן תשובה לאקונית שלא עונה על כלום. במקרה הטוב, זה יגיע לבית משפט, אחרי כמה שנים. בבית הדין לתעבורה, אחרי כמה שנים מהארוע, עורך הדין המומחה והממולח של חברת התח"צ יתחקר היטב את המתלונן כאילו הארוע היה אתמול או שלשום, וינסה באותות ומופתים להוכיח כי המתלונן הוא שקרן פתולוגי. לגבי רמת העו"ד ששולחת המדינה בדרך כלל - זה נושא כאוב בפני עצמו. התוצאה ברורה: חברות תח"צ לא מפחדות לעשות מה שבא להן. במקרה של אגד ודן מדובר על מספר קטן של עניינים בהם הם מצפצפים על כולם, ורוב ההתנהלות היא בסדר גמור, ובמקרה של החברות האחרות - חלק גדול מהן מצפצפות על כל הנוסעים באופן קבוע וסדיר בלי הפסקה. במקום זה, יכול משרד התחבורה להפעיל צי של פקחים עם שיניים שיגישו קנסות מנהליים. שפשוט יסתובבו בן הקוים והתחנות, יעלו על אוטובוסים ויסעו בהם, ויתנו דרישות לתשלום קנסות מנהליים כבדים על ימין ועל שמאל, זה יגרום למכה קטנטנה לתקציבי אגד ודן, ומכה ענקית ואנושה לכמה חברות אחרות, ואז אולי אולי אולי הם ילמדו איך להתנהג. תקציב כמובן לא חסר, כי כל פקח יכול להביא קנסות מנהליים בלי סוף כל עוד הבעיות החמורות קיימות, והן קיימות.
יאיר, ראה מה שהגבתי לדבריך למעלה
 

yblumann

New member
לא מדויק למעשה

כרטוס משותף? לא בעיה בכלל !!!
למשרד התחבורה יש, כידוע, כוח אכיפה דורסני במיוחד. הם יכולים להכריח את אגד לתת מקום פיזי במתקניהם לחברות אחרות, הם מחליטים על רוחב דלתות , על מחירים, ועל עוד הרבה דברים. כדי להוסיף או להוריד תחנות צריך את אישורם. אם רק ירצו, הם יכולים לאכוף מעבר למערכת כירטוס משותפת תוך כמה חודשים. אני בטוח שאם יהיה מדובר בהתניה קשוחה של אי חידוש רשיונות הפעלת קוים, אף אחד לא יוכל נגד משרד התחבורה. הבעיה היא, שמשרד התחבורה מתנהל בעצלתיים במקום לכפות ולאכוף את טובת הציבור. גם בנושא תלונות על חברות תח"צ: ישנו מסלול ארוך ופתלתל שעובד בערך ככה: תשלח תלונה, לא בטוח שיתייחסו אליה. אם יתייחסו, אז במקרהים רבים יפנו את התלונה לחברת התח"צ כדי שהם ישלחו למתלונן תשובה לאקונית שלא עונה על כלום. במקרה הטוב, זה יגיע לבית משפט, אחרי כמה שנים. בבית הדין לתעבורה, אחרי כמה שנים מהארוע, עורך הדין המומחה והממולח של חברת התח"צ יתחקר היטב את המתלונן כאילו הארוע היה אתמול או שלשום, וינסה באותות ומופתים להוכיח כי המתלונן הוא שקרן פתולוגי. לגבי רמת העו"ד ששולחת המדינה בדרך כלל - זה נושא כאוב בפני עצמו. התוצאה ברורה: חברות תח"צ לא מפחדות לעשות מה שבא להן. במקרה של אגד ודן מדובר על מספר קטן של עניינים בהם הם מצפצפים על כולם, ורוב ההתנהלות היא בסדר גמור, ובמקרה של החברות האחרות - חלק גדול מהן מצפצפות על כל הנוסעים באופן קבוע וסדיר בלי הפסקה. במקום זה, יכול משרד התחבורה להפעיל צי של פקחים עם שיניים שיגישו קנסות מנהליים. שפשוט יסתובבו בן הקוים והתחנות, יעלו על אוטובוסים ויסעו בהם, ויתנו דרישות לתשלום קנסות מנהליים כבדים על ימין ועל שמאל, זה יגרום למכה קטנטנה לתקציבי אגד ודן, ומכה ענקית ואנושה לכמה חברות אחרות, ואז אולי אולי אולי הם ילמדו איך להתנהג. תקציב כמובן לא חסר, כי כל פקח יכול להביא קנסות מנהליים בלי סוף כל עוד הבעיות החמורות קיימות, והן קיימות.
לא מדויק למעשה
כירטוס ולב אינ תלוי במיחשוב אלא בחתימת הסכם בין החברות השונות והקצאת התמורה מכרטיים כאילו בין החברות. לשם כך צריך מנגנון סליקה clearning. עולה כסף. מיישלם? בלונדון רשות התחבורה שמוציאה מכרזים הקימה מנגנון פיקוח ובקרה עם שיניים שמבטיח שהחברות הזוכות במכרז יעמדו בתנאי המכרז. מנגנון כזה עולה כסף. מי ישלם? @ חפיף@ היה מושג פופולרי בעבר שחייתי בישראל. לדעתי ניתן להדביק אתהמושג למשרד התחבורה. אני גר לונדון 20 שנה ויתר ואני מכיר טוב מאוד את המודל שהופיע לראשונה בבריטניה ב 1985. Yoram from London
 

harhanegev

New member
אם משרד התחבורה יקבע

לא מדויק למעשה
כירטוס ולב אינ תלוי במיחשוב אלא בחתימת הסכם בין החברות השונות והקצאת התמורה מכרטיים כאילו בין החברות. לשם כך צריך מנגנון סליקה clearning. עולה כסף. מיישלם? בלונדון רשות התחבורה שמוציאה מכרזים הקימה מנגנון פיקוח ובקרה עם שיניים שמבטיח שהחברות הזוכות במכרז יעמדו בתנאי המכרז. מנגנון כזה עולה כסף. מי ישלם? @ חפיף@ היה מושג פופולרי בעבר שחייתי בישראל. לדעתי ניתן להדביק אתהמושג למשרד התחבורה. אני גר לונדון 20 שנה ויתר ואני מכיר טוב מאוד את המודל שהופיע לראשונה בבריטניה ב 1985. Yoram from London
אם משרד התחבורה יקבע
אופן מסוים של פרוצדורה ויתנה בכך את עצם הרשות להפעיל תח"צ בישראל, קשה לי להאמין שכלם יעשו ברוגז ויעמידו את האוטובוסים שלהם לצבור אבק. ואז מן הסתם הוא גם יקבע מי ואיך ישלם.
 

846

Active member
דבר נוסף בקשר למקום פיזי באגד:

כרטוס משותף? לא בעיה בכלל !!!
למשרד התחבורה יש, כידוע, כוח אכיפה דורסני במיוחד. הם יכולים להכריח את אגד לתת מקום פיזי במתקניהם לחברות אחרות, הם מחליטים על רוחב דלתות , על מחירים, ועל עוד הרבה דברים. כדי להוסיף או להוריד תחנות צריך את אישורם. אם רק ירצו, הם יכולים לאכוף מעבר למערכת כירטוס משותפת תוך כמה חודשים. אני בטוח שאם יהיה מדובר בהתניה קשוחה של אי חידוש רשיונות הפעלת קוים, אף אחד לא יוכל נגד משרד התחבורה. הבעיה היא, שמשרד התחבורה מתנהל בעצלתיים במקום לכפות ולאכוף את טובת הציבור. גם בנושא תלונות על חברות תח"צ: ישנו מסלול ארוך ופתלתל שעובד בערך ככה: תשלח תלונה, לא בטוח שיתייחסו אליה. אם יתייחסו, אז במקרהים רבים יפנו את התלונה לחברת התח"צ כדי שהם ישלחו למתלונן תשובה לאקונית שלא עונה על כלום. במקרה הטוב, זה יגיע לבית משפט, אחרי כמה שנים. בבית הדין לתעבורה, אחרי כמה שנים מהארוע, עורך הדין המומחה והממולח של חברת התח"צ יתחקר היטב את המתלונן כאילו הארוע היה אתמול או שלשום, וינסה באותות ומופתים להוכיח כי המתלונן הוא שקרן פתולוגי. לגבי רמת העו"ד ששולחת המדינה בדרך כלל - זה נושא כאוב בפני עצמו. התוצאה ברורה: חברות תח"צ לא מפחדות לעשות מה שבא להן. במקרה של אגד ודן מדובר על מספר קטן של עניינים בהם הם מצפצפים על כולם, ורוב ההתנהלות היא בסדר גמור, ובמקרה של החברות האחרות - חלק גדול מהן מצפצפות על כל הנוסעים באופן קבוע וסדיר בלי הפסקה. במקום זה, יכול משרד התחבורה להפעיל צי של פקחים עם שיניים שיגישו קנסות מנהליים. שפשוט יסתובבו בן הקוים והתחנות, יעלו על אוטובוסים ויסעו בהם, ויתנו דרישות לתשלום קנסות מנהליים כבדים על ימין ועל שמאל, זה יגרום למכה קטנטנה לתקציבי אגד ודן, ומכה ענקית ואנושה לכמה חברות אחרות, ואז אולי אולי אולי הם ילמדו איך להתנהג. תקציב כמובן לא חסר, כי כל פקח יכול להביא קנסות מנהליים בלי סוף כל עוד הבעיות החמורות קיימות, והן קיימות.
דבר נוסף בקשר למקום פיזי באגד:
להיפך, היתה בעבר בעיה בהסכמים של אגד מול חברת ניצב"א בעלת רוב התחנות המרכזיות וביהמ"ש פסל סעיף מסוים דבר שאיפשר את הכנסת החברות הפרטיות לתחנות המרכזיות. אז הינה אכיפה של המדינה. חוץ ממרגלית שבחרה שלא לשלם שכירות לתמח"ת (שלאגד יש כמה אחוזים בה) כל החברות האחרות משתמשות בתחנות של אגד ובנותיה... אני לא רואה איפה הבעיה. בנוסף, כמעט כל החברות מקבלות מאגד שרות זה או אחר, החל מחניה דרך שרותי מוסך, רחיצה, וגרירה לכן אני כלל לא מבין את הטענה שלך. אז בבקשה, נא ללמוד את העובדות לפני שסתם כותבים.
 

harhanegev

New member
"לפני שסתם כותבים"?

דבר נוסף בקשר למקום פיזי באגד:
להיפך, היתה בעבר בעיה בהסכמים של אגד מול חברת ניצב"א בעלת רוב התחנות המרכזיות וביהמ"ש פסל סעיף מסוים דבר שאיפשר את הכנסת החברות הפרטיות לתחנות המרכזיות. אז הינה אכיפה של המדינה. חוץ ממרגלית שבחרה שלא לשלם שכירות לתמח"ת (שלאגד יש כמה אחוזים בה) כל החברות האחרות משתמשות בתחנות של אגד ובנותיה... אני לא רואה איפה הבעיה. בנוסף, כמעט כל החברות מקבלות מאגד שרות זה או אחר, החל מחניה דרך שרותי מוסך, רחיצה, וגרירה לכן אני כלל לא מבין את הטענה שלך. אז בבקשה, נא ללמוד את העובדות לפני שסתם כותבים.
"לפני שסתם כותבים"?
מר ברלב היקר, אני לא כתבתי שום דבר שסותר את דבריך. לא טענתי שאגד סירבו להשכיר מקום לחברות אחרות, אלא רק ציינתי שמשרד התחבורה אכף את זה, כלומר אגד היתה חייבת ללעשות זאת גם אם לא היתה רוצה. זה הכל.
 

846

Active member
הניסוח שלך היה קצת שונה:

"לפני שסתם כותבים"?
מר ברלב היקר, אני לא כתבתי שום דבר שסותר את דבריך. לא טענתי שאגד סירבו להשכיר מקום לחברות אחרות, אלא רק ציינתי שמשרד התחבורה אכף את זה, כלומר אגד היתה חייבת ללעשות זאת גם אם לא היתה רוצה. זה הכל.
הניסוח שלך היה קצת שונה:
"משרד התחבורה יכול לאכוף ..." אבל לא משנה העיקר שהבנו אחד את השני.
 
חצי ../images/Emo207.gif - העדכון השבועי מערד

מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר
The Marker מקדיש הבוקר את מדור הצרכנות להפרטת התחבורה הציבורית בישראל. על עומק הכתבה אתן למומחים כאן להעיר ולהאיר. אבל מה שהיה נחמד לקרוא עם הקפה, היו השורות האלה: מנהל פורום תחבורה ציבורית בתפוז, אנדי רדולצקו, מציין כי... אנדי, למה ישבת בשקט עד עכשיו? יחד עם זאת, אני בטוח שהיה לך הרבה יותר להעיר ממה שנכתב בכתבה.
חצי
- העדכון השבועי מערד
והפעם: רטנר צועק על ראש העיר ושולח תגובה "עניינית" לעיתונות. אגד ממשיכה להגיד שכן ולא וכן אם לא ולא אם כן וכו'. העיריה ממשיכה לעשות מה שיביא כותרות. משרד התחבורה מעלה הילוך (עכשיו הוא כבר בהילוך ראשון) והתושבים ממשיכים לסבול.
 

raminec

New member
רטנר הזה, יש לו פה של ג'ורה

חצי
- העדכון השבועי מערד
והפעם: רטנר צועק על ראש העיר ושולח תגובה "עניינית" לעיתונות. אגד ממשיכה להגיד שכן ולא וכן אם לא ולא אם כן וכו'. העיריה ממשיכה לעשות מה שיביא כותרות. משרד התחבורה מעלה הילוך (עכשיו הוא כבר בהילוך ראשון) והתושבים ממשיכים לסבול.
רטנר הזה, יש לו פה של ג'ורה
חוסר ההבנה של יחסי ציבור באגד די פוגעת בהם. ולא שזה מטריד אותי יותר מדי שאגד יורה לעצמה ברגל, פשוט חבל על הנהגים שסופגים את הריקושטים. מה שמזכיר לי שגם לחלק לא קטן מנהגי אגד לא תזיק איזו סדנה קצרה של תודעת שירות. לחלקם גם סדנה ארוכה לא תועיל...
 
רטנר פשוט מדהים

רטנר הזה, יש לו פה של ג'ורה
חוסר ההבנה של יחסי ציבור באגד די פוגעת בהם. ולא שזה מטריד אותי יותר מדי שאגד יורה לעצמה ברגל, פשוט חבל על הנהגים שסופגים את הריקושטים. מה שמזכיר לי שגם לחלק לא קטן מנהגי אגד לא תזיק איזו סדנה קצרה של תודעת שירות. לחלקם גם סדנה ארוכה לא תועיל...
רטנר פשוט מדהים
מדובר באדם שבחודשים האחרונים גם אמר ש"אנחנו נלמד את המשטרה לקח" ו"לא אכפת לי מהתושבים החילוניים של אופקים". קשה לי להבין איך עוד לא העבירו אותו מתפקידו, הוא אחד הגורמים העיקריים למוניטין הרע של אגד. אני די משוכנע שבאגד לא חושבים כמו שהוא מדבר, כי אם זה היה כך אז המצב של התח"צ בארץ כבר היה הרבה יותר גרוע.
 

taxi37

New member
תעברו למוניות שרות

מנהלנו היקר ב The Marker הבוקר
The Marker מקדיש הבוקר את מדור הצרכנות להפרטת התחבורה הציבורית בישראל. על עומק הכתבה אתן למומחים כאן להעיר ולהאיר. אבל מה שהיה נחמד לקרוא עם הקפה, היו השורות האלה: מנהל פורום תחבורה ציבורית בתפוז, אנדי רדולצקו, מציין כי... אנדי, למה ישבת בשקט עד עכשיו? יחד עם זאת, אני בטוח שהיה לך הרבה יותר להעיר ממה שנכתב בכתבה.
תעברו למוניות שרות
למה ?? למה לא לעבור למוניות שרות?יש מוניות שרות לכל הארץ מכל מקום לכל מקום,לרוב מוניות חדישות נהגים אדיבים,ולא מיתנשאים כמו נהגי אוטובוסים,מחירים בפיקוח,אצל כל נהג ניתן להשיג מחירון רשמי בחתימת מישרד התחבורה. מת'א יש מוניות כימעט לכל הארץ. אז למה להיתבלבל תעברו למוניות שרות,יש שירות בין עירוני בת'א,יש שירות עירוני,ולא צריך כרטיסיות כרטיסים להחליף וכאלה דברים. אבל לצערי עד שיבינו נוסעי האוטובוסים שמוניות שרות זה הפיתרון,יחגגו על גבם כל הגורמים. ובטח אני יקבל כל מיני תשובות,מכל מיני אילו שלא מבינים דבר בהילכות מישרד התחבורה המושחט מהיסוד הכל עניין של כסף, מי משלם יותר ומי משלם פחות ככה ניראה השרות של ההפרטה כביכול. אז היגיע הזמן ללמוד את האמת !!!!!!!!!!!!!!! רק מי שעושה את עבודת השירות בתחבורה לפרנסתו ולביתו ולא מיסתתר מאחורי חברה גדולה כמו אגד,דן ,קווים,מטרופוליטן,קונקס, וכאלו נותן שירות אמיתי. למרות הסטיגמה הגרועה נסו יש מהפך בשירות!!!!!!!!!!!!!
 

harhanegev

New member
אשמח מאוד, אם:

תעברו למוניות שרות
למה ?? למה לא לעבור למוניות שרות?יש מוניות שרות לכל הארץ מכל מקום לכל מקום,לרוב מוניות חדישות נהגים אדיבים,ולא מיתנשאים כמו נהגי אוטובוסים,מחירים בפיקוח,אצל כל נהג ניתן להשיג מחירון רשמי בחתימת מישרד התחבורה. מת'א יש מוניות כימעט לכל הארץ. אז למה להיתבלבל תעברו למוניות שרות,יש שירות בין עירוני בת'א,יש שירות עירוני,ולא צריך כרטיסיות כרטיסים להחליף וכאלה דברים. אבל לצערי עד שיבינו נוסעי האוטובוסים שמוניות שרות זה הפיתרון,יחגגו על גבם כל הגורמים. ובטח אני יקבל כל מיני תשובות,מכל מיני אילו שלא מבינים דבר בהילכות מישרד התחבורה המושחט מהיסוד הכל עניין של כסף, מי משלם יותר ומי משלם פחות ככה ניראה השרות של ההפרטה כביכול. אז היגיע הזמן ללמוד את האמת !!!!!!!!!!!!!!! רק מי שעושה את עבודת השירות בתחבורה לפרנסתו ולביתו ולא מיסתתר מאחורי חברה גדולה כמו אגד,דן ,קווים,מטרופוליטן,קונקס, וכאלו נותן שירות אמיתי. למרות הסטיגמה הגרועה נסו יש מהפך בשירות!!!!!!!!!!!!!
אשמח מאוד, אם:
אשמח מאוד לעבור למוניות שירות, אם: [1] רמת העבריינות במוניות השירות תקטן (מעבר באדום, עצירה במקומות מסכני חיים, עקיפות מסוכנות) [2] יהיה אפשר לעבור 2 ק"מ בלי לשמוע צרור ניבולי פה מהנהג לכל העולם [3] המחירים ירדו למחירים של אוטובוס (לגבות 5 ש"ח במקום 5 ומשהו זה לא שוה לי כלום כשממילא יש הנחות שמורידות את המחיר באוטובוס להרבה פחות מ-5 ש"ח) [4] תתחילו לצאת בזמן סביר, "יוצא עכשיו" יהיה מציאות ולא שקר שחוזר על עצמו והופך להמתנה עד אחרון הפראיירים!!! [5] תתחילו לעבוד לפי לוח זמנים מסודר ורציני עם שיניים [6] תפסיקו להפעיל שירות בקופסאות סרדינים, ועוד לקרוא להם "לימוזינות" [7] תפסיקו לנסות ללחוץ על אנשים שיעלו אליכם. אם השירות שלכם באמת היה שוה משהו, אנשים היו באים לבד.
 

harhanegev

New member
עם שיניים =

אשמח מאוד, אם:
אשמח מאוד לעבור למוניות שירות, אם: [1] רמת העבריינות במוניות השירות תקטן (מעבר באדום, עצירה במקומות מסכני חיים, עקיפות מסוכנות) [2] יהיה אפשר לעבור 2 ק"מ בלי לשמוע צרור ניבולי פה מהנהג לכל העולם [3] המחירים ירדו למחירים של אוטובוס (לגבות 5 ש"ח במקום 5 ומשהו זה לא שוה לי כלום כשממילא יש הנחות שמורידות את המחיר באוטובוס להרבה פחות מ-5 ש"ח) [4] תתחילו לצאת בזמן סביר, "יוצא עכשיו" יהיה מציאות ולא שקר שחוזר על עצמו והופך להמתנה עד אחרון הפראיירים!!! [5] תתחילו לעבוד לפי לוח זמנים מסודר ורציני עם שיניים [6] תפסיקו להפעיל שירות בקופסאות סרדינים, ועוד לקרוא להם "לימוזינות" [7] תפסיקו לנסות ללחוץ על אנשים שיעלו אליכם. אם השירות שלכם באמת היה שוה משהו, אנשים היו באים לבד.
עם שיניים =
אם מדלגים על נסיעה יש קנס של אלפי ש"ח
 

קובי לו

New member
ממה שאני רואה המוני אנשים

אשמח מאוד, אם:
אשמח מאוד לעבור למוניות שירות, אם: [1] רמת העבריינות במוניות השירות תקטן (מעבר באדום, עצירה במקומות מסכני חיים, עקיפות מסוכנות) [2] יהיה אפשר לעבור 2 ק"מ בלי לשמוע צרור ניבולי פה מהנהג לכל העולם [3] המחירים ירדו למחירים של אוטובוס (לגבות 5 ש"ח במקום 5 ומשהו זה לא שוה לי כלום כשממילא יש הנחות שמורידות את המחיר באוטובוס להרבה פחות מ-5 ש"ח) [4] תתחילו לצאת בזמן סביר, "יוצא עכשיו" יהיה מציאות ולא שקר שחוזר על עצמו והופך להמתנה עד אחרון הפראיירים!!! [5] תתחילו לעבוד לפי לוח זמנים מסודר ורציני עם שיניים [6] תפסיקו להפעיל שירות בקופסאות סרדינים, ועוד לקרוא להם "לימוזינות" [7] תפסיקו לנסות ללחוץ על אנשים שיעלו אליכם. אם השירות שלכם באמת היה שוה משהו, אנשים היו באים לבד.
ממה שאני רואה המוני אנשים
כן נוסעים במוניות שירות. בשנה האחרונה נסעתי מספר נסיעות כאלו. לא תמיד הנהג היה עבריין. בד"כ המונית היתה לפחות שני שליש תפוסה עד תפוסה מלאה. אני מתאמן בחדר כושר ברח' ז'בוטינסקי בר"ג ויש לו חלון ענק (יותר נכון קיר זכוכית) הפונה לז'בוטינסקי. אז אם אין משהו מעניין בטלויזיה (יש טלויזיות אישיות) אני מסתכל על הרחוב. חולפים על פני מלא אוטובוסים (רובם מלאים) וכן הרבה מוניות שירות. גם הן בד"כ די מלאות עד מלאות לגמרי. כלומר, הסיפא של דבריך (אנשים היו באים לבד) כבר התגשמה. אנשים באים לבד למוניות השירות. יש לי אפילו ידידה שהיא יוממית מביתה במרכז ר"ג לבורסה (מזכירה באחת מהחברות הגדולות במתחם). היא לא עושה זאת ברגל (זה מעל ל-20 דקות הליכה בכל כוון ורק פעם "בשכחתי" היא הולכת רגלית), אלא כמעט תמיד לא באוטובוס אלא במונית שירות. מחזירים לה גלובאלית על נסיעות וזה יוצא לה יותר נוח במונית שירות, אחרת אני מניח שהיא היתה נוסעת רק באוטובוסים (אין לה רכב משלה).
 

harhanegev

New member
4 דברים:

ממה שאני רואה המוני אנשים
כן נוסעים במוניות שירות. בשנה האחרונה נסעתי מספר נסיעות כאלו. לא תמיד הנהג היה עבריין. בד"כ המונית היתה לפחות שני שליש תפוסה עד תפוסה מלאה. אני מתאמן בחדר כושר ברח' ז'בוטינסקי בר"ג ויש לו חלון ענק (יותר נכון קיר זכוכית) הפונה לז'בוטינסקי. אז אם אין משהו מעניין בטלויזיה (יש טלויזיות אישיות) אני מסתכל על הרחוב. חולפים על פני מלא אוטובוסים (רובם מלאים) וכן הרבה מוניות שירות. גם הן בד"כ די מלאות עד מלאות לגמרי. כלומר, הסיפא של דבריך (אנשים היו באים לבד) כבר התגשמה. אנשים באים לבד למוניות השירות. יש לי אפילו ידידה שהיא יוממית מביתה במרכז ר"ג לבורסה (מזכירה באחת מהחברות הגדולות במתחם). היא לא עושה זאת ברגל (זה מעל ל-20 דקות הליכה בכל כוון ורק פעם "בשכחתי" היא הולכת רגלית), אלא כמעט תמיד לא באוטובוס אלא במונית שירות. מחזירים לה גלובאלית על נסיעות וזה יוצא לה יותר נוח במונית שירות, אחרת אני מניח שהיא היתה נוסעת רק באוטובוסים (אין לה רכב משלה).
4 דברים:
א. עד היום נסעתי פעמים בודדות במוניות שירות, ויותר מ-10000 פעם באגד. כמות הטענות שיש לי לגבי אגד וכמות הטענות שיש לי לגבי מוניות השירות בערך זהה, למרות ההבדל העצום בכמות הנסיעות. איך זה קרה? ב. חלק מהנוסעים דווקא מרוצים מנהג שמוריד אותם גם במקומות לא בטיחותיים וגם תוך הפרעה לתנועה, וזה מסביר חלק מהפופולריות שלהם. ג. למעט לאנשים שנוסעים פעם בשנה-שנתיים (ולכן לא כדאי להם כרטיסיה), אני עוד לא נתקלתי במצבים של מונית שירות זולה יותר מאוטובוס. ד. אני משום מה עדיין נתקל רק בצעקנים שמחפשים ומחפשים ומחפשים מי יהיה מוכן לנסוע אצלם. אני מבין שבאזורך המצב שונה.
 
תגובה לא ראויה למאכל אדם ...טקסי

תעברו למוניות שרות
למה ?? למה לא לעבור למוניות שרות?יש מוניות שרות לכל הארץ מכל מקום לכל מקום,לרוב מוניות חדישות נהגים אדיבים,ולא מיתנשאים כמו נהגי אוטובוסים,מחירים בפיקוח,אצל כל נהג ניתן להשיג מחירון רשמי בחתימת מישרד התחבורה. מת'א יש מוניות כימעט לכל הארץ. אז למה להיתבלבל תעברו למוניות שרות,יש שירות בין עירוני בת'א,יש שירות עירוני,ולא צריך כרטיסיות כרטיסים להחליף וכאלה דברים. אבל לצערי עד שיבינו נוסעי האוטובוסים שמוניות שרות זה הפיתרון,יחגגו על גבם כל הגורמים. ובטח אני יקבל כל מיני תשובות,מכל מיני אילו שלא מבינים דבר בהילכות מישרד התחבורה המושחט מהיסוד הכל עניין של כסף, מי משלם יותר ומי משלם פחות ככה ניראה השרות של ההפרטה כביכול. אז היגיע הזמן ללמוד את האמת !!!!!!!!!!!!!!! רק מי שעושה את עבודת השירות בתחבורה לפרנסתו ולביתו ולא מיסתתר מאחורי חברה גדולה כמו אגד,דן ,קווים,מטרופוליטן,קונקס, וכאלו נותן שירות אמיתי. למרות הסטיגמה הגרועה נסו יש מהפך בשירות!!!!!!!!!!!!!
תגובה לא ראויה למאכל אדם ...טקסי
ואם כבר אתה כאן...איזה מונית שרות לקחת ל...בית אריה למשל?
 

euronitzan

New member
ומה עם...

תעברו למוניות שרות
למה ?? למה לא לעבור למוניות שרות?יש מוניות שרות לכל הארץ מכל מקום לכל מקום,לרוב מוניות חדישות נהגים אדיבים,ולא מיתנשאים כמו נהגי אוטובוסים,מחירים בפיקוח,אצל כל נהג ניתן להשיג מחירון רשמי בחתימת מישרד התחבורה. מת'א יש מוניות כימעט לכל הארץ. אז למה להיתבלבל תעברו למוניות שרות,יש שירות בין עירוני בת'א,יש שירות עירוני,ולא צריך כרטיסיות כרטיסים להחליף וכאלה דברים. אבל לצערי עד שיבינו נוסעי האוטובוסים שמוניות שרות זה הפיתרון,יחגגו על גבם כל הגורמים. ובטח אני יקבל כל מיני תשובות,מכל מיני אילו שלא מבינים דבר בהילכות מישרד התחבורה המושחט מהיסוד הכל עניין של כסף, מי משלם יותר ומי משלם פחות ככה ניראה השרות של ההפרטה כביכול. אז היגיע הזמן ללמוד את האמת !!!!!!!!!!!!!!! רק מי שעושה את עבודת השירות בתחבורה לפרנסתו ולביתו ולא מיסתתר מאחורי חברה גדולה כמו אגד,דן ,קווים,מטרופוליטן,קונקס, וכאלו נותן שירות אמיתי. למרות הסטיגמה הגרועה נסו יש מהפך בשירות!!!!!!!!!!!!!
ומה עם...
*כרטוס משותף בין המוניות? *כרטיסיות, חופשי חודשי ושאר כרטיסים המוזילים את הנסיעה למתמידים? *לו"ז?! *שעות התחלה וסיום שירות מסודרות, לכל הפחות? לסיכום: יש לכם עוד הרבה מה ללמוד על שירות ציבורי גם מאחרונת חברות האוטובוסים (למעט הסעיף הראשון)...
 
דווקא במוניות כפר כנא יש

ומה עם...
*כרטוס משותף בין המוניות? *כרטיסיות, חופשי חודשי ושאר כרטיסים המוזילים את הנסיעה למתמידים? *לו"ז?! *שעות התחלה וסיום שירות מסודרות, לכל הפחות? לסיכום: יש לכם עוד הרבה מה ללמוד על שירות ציבורי גם מאחרונת חברות האוטובוסים (למעט הסעיף הראשון)...
דווקא במוניות כפר כנא יש
כרטיסיות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה