מנהלים יומן חלומות?

Bluescale

New member
מנהלים יומן חלומות?

מצויין! אם זה חלומות צלולים אז ממש טוב אם זה חלומות רגילים תנהלו את היומן גם כאן [בתגובות] וככה נוכל יחד לנתח את הסימני חלום
 

MrCola

New member
עדיין לא

אבל אני מקווה שאני אתחיל. אבל יש לי בעיה:יש לי מלא פחדים ואני בן 14,אני יסבול הרבה מהשיתוק שינה ע"י הסיוטים?הבנתי שיהיה לי שיתוק -דמויות עוינות יצוצו מולי(מזה אני הכי חושש)
 

Bluescale

New member
הרשה לי....

לצחוק על אותו גורם שסיפר לך את השטויות במיץ האלה. כל מה שתחווה זה מה שאתה חושב לחוות. שום דבר לא פוגע בך בשום דרך שהיא. מי שסיפר לך את זה בחיים לא חיצלל ולא הגיע לזה או שחיצלל ומישהו אחר סיפר לו את השטויות האלה ואז הוא חווה אותם גם [סתם ככה]. אל תדאג! מעבר לזה, תפרסם גם חלומות רגילים שלך ולא רק צלולים [שירבו]
 

makron2

New member
לא כותב בזמן האחרון(העצלנות)

אני ינסה להקדיש לזה קצת זמן(הכרחי) מקווה ל"היתקל" במשהו מעניין ולהוסיף לפורום בקרוב.
 

makron2

New member
נקווה לטוב

כתבתי יומן תקופה מסויימת והפסקתי,אני אפילו לא ראוי לחצלול מרוב העצלנות
,עדיין יש מידיי פעם.
 

MrCola

New member
חשבתי על השיטה

תגידו לי מה דעתכם:נכון שחלומות זה בעיקר מדברים שאנחנו רואים ביומיום? אם כן,נוכל לכתוב על כל המחברות והחוברות בית ספר בשער "חלום צלול" או משהו כזה-ואם נראה את החוברות מלא פעמים(ויש סיכוי שזה יקרה [= )נחשוב על זה בחלום וזה ייתן לנו הכרה שאנחנו בחלום ואז נהפוך אותו לצלול.
 

Bluescale

New member
זה אם אתה חולם על לקרוא במחברות כל הלילה ../images/Emo13.gif

לא יעבוד
 

makron2

New member
אפשר

לכתוב על היד ב.מ(בדיקת מציאות)עדיף לבצע בדיקה כול פעם שעוברים בדלת,או להשתמש באחת אחרת,לא חסר.
 

veybybv

New member
אני צריכה לחזור לזה..

הפסקתי כי הייתה תקופה שלא זכרתי חלומות כמעט בכלל (עומס בחיים) ועכשיו הם התחילו לחזור טיפה, אבל הם נורא ברורים יחסית למה שהיה פעם.. פעם הם היו כללים ולא הבנתי למה הם קשורים ועכשיו אני שמה לב שהכמה האחרונים שלי קשורים יחסית למה שקורה איתי ישירות ביום-יום, והקשר ליום יום הוא יותר ברור ומובהק.. מחר אולי אכתוב על חלום שהיה לי לפני כמה ימים שסיקרן אותי (הוא אחד מאלה שלא הבנתי את הקשר ליום יום שלי..) הולכת לישון, לילה טוב וחלומות צלולים לכולם!
 
למעלה