מנהלות הפורם היקרות, שאלה קטנה

ange noir

New member
מנהלות הפורם היקרות, שאלה קטנה

אין איזה שמץ קלוש של סיכוי, שיהיה אפשר להעלות קובץ בן יותר מ250 קילוביט או הודעה של משהו כמו 6300 מילים? יש פשוט סיפור די כבד שלי (כמעט ספר. סיגנון פנטזיה נוסחתית, ר"ל), שאני רוצה להעלות לפורום לביקורת, אבל אני לא יכול להעלות אותו כקובץ (ניסיתי) או כל פרק כהודעה (שוב, גם את זה ניסיתי). רעיונות ופתרונות רום כבודכן?
 

Boojie

New member
מצטערת.

העליתי את השאלה עוד לפני שהקמנו את הפורום, ופשוט אי אפשר לצפות מתפוז לעשות שינויים כאלה במערכת בשביל פורום אחד, כשלפי מה שנאמר לי יש להם סיבות מוצקות מאד למה זה ככה. הפתרון היחיד שאני יכולה לחשוב עליו זה שתעלה את זה לאתר משלך (שזה ממילא מה שבדרך כלל עושים אנשים שכותבים דברים ארוכים), ותשים פה לינקים לפרקים השונים (או לפרק הראשון).
 

ange noir

New member
לינק לקובץ נשמע לך בסדר?

את זה אני יכול לעשות בלי בעיה, אפילו עוד הערב. פחות זמן מלבנות עמוד, להתאים כל פרק... וכו´, אני כבר עושה את זה אם סיפור אחד כזכור לך. זה לא כזה תענוג.
 

Boojie

New member
זה לא מה נשמע *לי* בסדר,

זה עם מה אנשים ירצו להתעסק. יש הרבה אנשים שלא אוהבים לפתוח קבצים, בגלל בעיות תוכנה, פחד מוירוסים, פלטפורמות לא תואמות, בעיות זכרון וכדומה. אני, למשל, נמנעת לעתים קרובות מלפתוח קבצים כשהמחשב שלי חלש בזכרון (וזה קורה מדי כמה זמן, עד שאני מצחצחת ומסדרת אותו). אז זה שיקול שלך, כמה אנשים יקראו את מה שתפרסם. מבחינתי, כללי הפורום הם יותר המלצות מאשר כללים. דברים שרצוי לעשות, בדרך כלל לא בגדר חובה.
 

ange noir

New member
סתם כי אני מתעניין

איך כבודה היתה פותרת אתה הבעיה לו זה היה סיפור שלה?
 

Boojie

New member
הייתי בונה לו אתר אינטרנט,

ושמה לינק לשם. הדבר היחיד שכתבתי אי פעם (עם בנזוגי) שהגיע לאורך קרוב לזה ושרציתי לפרסם באינטרנט, היה "הקיסם ברגלו של השטן", אבל אותו לא היתה לנו בעייה לפרסם בפורומים (בפרקים, כל פרק לאחר שהוא נכתב).
 

ange noir

New member
קראתי, נורא נחמד

ומאתי פיתרון, יועלה פה בעוד מספר שעות (כמה טאצ´ים אחרונים)
 

Boojie

New member
הבא בתור שקורא לסיפור שלי "נחמד"

יחטוף כריש בראש, בחיי.
<=== תדמיינו שזה כריש.
 

ange noir

New member
בסדר, אז מה אם...

אדיר, ענק, הצדעה שמימית לסופר דגול מאת סופרת דגולה לא פחות תגובות ראויות? ד"א, תקראי את "מלך עכברוש" של קלוואל (לא מד"ב, רומן היסטורי), בואי רק נגיד שיש לי שפת הערכה די בריטית
 

Boojie

New member
כמובן, אלו הגדרות מצוינות.

האמת, גם "מחורבן, גרוע, איום, זוועה" וכדומה עובר (בתנאי שזה מנומק, כן?). וגם "לא רע, אבל יש בעייה ב..." או "לא ממש אהבתי, אבל אולי..." מתקבלים על דעתי. "נחמד"? "נחמד" זה כמו להגיד "אין לי מה להגיד על זה, אבל אני לא רוצה להעליב".
 

Sabre Runner

New member
אני מתנגד.

נחמד זה כמו להגיד "סיפור טוב אבל לא מדהים ואני לא יכול להצביע בדיוק על מה חסר בו כדי שיהיה מצויין."
 

cwen

New member
אתה משתמש בוורד?

שמור אותו כקובץ HTML, ונגמרה הבעיה. נכון, שהתוצאה היא קובץ ענק ומעצבן, שאי אפשר לערוך אותו בשום עורך אחר חוץ מוורד, ושתמיד יהיה קל יותר לעבוד עם קובץ שמופק מתוכנה אחרת או הכי טוב שאתה מכניס לו את התגיות בעצמך, אבל לפחות זה מוריד לך את כאב ה"סידור" מהראש.
 
למעלה