ממ"ן שהלך לאיבוד?

Molly Whuppie

New member
ממ"ן שהלך לאיבוד? ../images/Emo4.gif

לפני שבוע הזינו לי בשאילת"א ציון ממ"ן ועדיין לא קיבלתי אותו בדואר. עד היום תמיד קיבלתי את הממ"נים באותו היום שראיתי את הציון (או מקסימום יום אח"כ), כולל ממ"ן אחר מסמסטר זה. (לא נראה לי שזה קשור אבל הממ"ן הוא מסמסטר קודם). ממוקד הפניות מסרו שהממ"ן נשלח לביתי אבל כאמור, אין מעטפה בתיבה כבר שבוע. המנחה גם כן לא קיבלה את הממ"ן שלי בחזרה אליה או משהו דומה. מה עושים במקרה כזה? מחכים שהוא יצוץ? זה ממ"ן מאד חשוב.
 

openOP

New member
זה קשור לשינוי מדיניות של האו"פ |שר

האו"פ משנה את המדיניות שלה בקשר לממנים לפי מה ששמעתי מהמנחים שלי בזמן האחרון--- הם רוצים לדגום את הממנים (לבדוק חלק מהם בעצמם) ולכן הם מבקשים עכשיו שהמנחים קודם יישלחו עליהם את הממן ורק אח"כ הם מחזירים את-זה ולכן זה לוקח יותר זמן מפעם -- גם שמעתי שהממנים כבר לא חוזרים הביתה אלא הם מחזירים את-זה לתאים של המנחים ואת אמורה לקחת את זה משם...
 

Molly Whuppie

New member
אבל הממ"ן לא שייך לסמסטר זה

וזה לא בגלל דגימה, היה כאן שרשור ארוך בנושא שהסביר את הכל. המנחים צריכים להעביר את הממ"נים לאו"פ, ואז אם זה הנחיה מוגברת - הם חוזרים למרכז הלימוד, ואם זה הנחיה רגילה - נשלחים לבית הסטודנט. ושוב, הממ"ן הזה לא משוייך לאף מרכז לימוד או הנחיה.
 

pargithama

New member
מולי,

אין דרך לדעת האם המטלה עזבה את בניין האו"פ. מהרגע שעזבה את הבניין הכל על דואר ישראל ולכן אי אפשר לעקוב אחרי המטלה. אולי תפרסמי בפורום הקורס (אם הוא מתוקשב) בקשה לקבלת מטלה בדוקה מאחד הסטודנטים האחרים? לפחות זה יכול מעט לשפר את המצב. פ.
 

Molly Whuppie

New member
תודה אבל

אותי מעניינות ההערות האישיות שקיבלתי... נקווה שהוא יצוץ לבד.
 

1קישקשתה

New member
אולי

תתקשרי לברר עם האו"פ אם הם שלחו את ממ"נך התועה לכתובת הנכונה. (אפשר בכלל לברר דבר כזה ? ) זה בטח לא נעים , וזה עוד יותר לא נעים כשזה נעשה בדרך חזור (מהאו"פ אלייך) , אבל , לכי תדעי , יש סיבה להישאר אופטימיים בינתיים - דואר אינו הולך לאיבוד בד"כ , אלא רק מגיע לכתובת הלא נכונה. המעטפות של האו"פ מידי בולטות כדי שלא יבחינו בהם , ותמיד יש אנשים טובים אשר שולחים זאת חזרה למקור. כך שלא הייתי מאבד תקווה!
 

123dagmaluach

New member
גמני מאמינה שהוא יצוץ ../images/Emo105.gif

אם בתוך שבוע הוא לא יצוץ, תנסי לפנות אולי שוב למנחה שאולי יסכים לבדוק שוב רק לשם ההערות (כי הציון הרי כבר הוזן). בכל מקרה, למרות שהנהלים תקפים רק מהסמסטר הזה, יש המון בילבול אצל מנחים בקטע הזה, ויש ששולחים בדואר, ויש ששולחים רק למרכז הלימוד ואי אפשר לדעת לאן זה התגלגל. (למרות שאני מאמינה שזה יגיע בדואר תוך יום יומיים.)
 

aviviel

New member
לעמים הם צצים ולפעמים לא...

זה קרה לי כמה פעמים התואר. בד"כ לא טרחתי לעשות עם זה כלום, אבל פעם אחת, כשזה היה לי ממש חשוב, ביקשתי מהמנחה לבדוק אותו שוב (והוא הסכים ונתן לי הערות על עותק חדש). אגב, בקשר לזה: לפני שבוע קיבלתי את ממ"ן 13 משיטות מחקר א', שעשיתי לפני שנה (סמסטר א' 2003)... מה את אומרת על זה?
 

kp71

New member
עד עכשיו

לא קיבלתי ממ"נים מסימסטר 2004ב' בדיני חוזים...
 

shironet3

New member
אני עוד מחכה לממן שלי במבוא לסוציו

לוגיה. סמסטר א2002 כבוד?
 

Molly Whuppie

New member
../images/Emo12.gif

אני בהחלט מקווה שלי זה לא יקרה
תאמיני לי, היו מספיק ממ"נים לא חשובים שהייתי מוותרת עליהם בשביל הממ"ן הזה. אבל באמת, אולי אני אבקש ממנה להעיר לי שוב.
 
למעלה