למיטב ידיעתי אין, זה מנוגד לרעיון של ניטור
לנו כשאנחנו מאשרים את ההודעה יש אפשרות לאשר מיד את המשתמש. למשתמשים ותיקים שלא כתבו מזמן ויאלצים לעבור את הניטור, אנחנו כמובן מאשרי מיד לכתוב באופן שוטף בפורום, למשתמשים חדשים שחשודים בהצפה או הפרעה כללית, הודעה אחת "סבירה" לא מספיקה ולכן בדיוק נקבע הכלל הניטורי.