ממש מתוסכלת.אסטרופן מנע את הביוץ

ללאשם2

New member
ממש מתוסכלת.אסטרופן מנע את הביוץ

אני בלחץ נפשי אטומי כל פעם משתבש לי הטיפול מסיבה אחרת.
פעם קודמת לקחתי איקקלומין, עזר אבל הביוץ הגיע מוקדם מידי ואני שומרת טהרה.
הפעם הרופא נתן לי אסטרופן ומיד אחריו איקקלומין. מה שקרה זה שהאסטרופן כנראה גבר על האיקקלומין וגרם שלא יהיה ביוץ בכלל (זקיקים נשארים קטנים כבר חודש).
האכזבות האלה גומרות אותי, השבוע נתקפתי בקוצר נשימה והרגשתי שאני נחנקת ממש ועוד רגע מאבדת הכרה,
לא יודעת מה לעשות, אני מתוסכלת. אני מבינה שצריך הרבה סבלנות ואורך רוח אבל אני כבר לא צעירה (בת 37) ובלחץ היסטרי.
אם מישהי פה יש לה עיצה בשבילי משהו אלטרנטיבי להציע אני אשמח...
 

Rמחכה7

New member
למה קבלת איקקלומין?

את מבייצת עצמוני? או שכלל לא?
&nbsp
אם הבעיה היא שהביוץ מוקדם- אסטרופם לבד יכול לעשות את העבודה (בלי איקקלומין)
&nbsp
יש בעיות נוספות?
מה הסיבות לטיפולים? את אצל רופא פוריות?
&nbsp
ואגב, אומנם 37 זה לא פרגית צעירה אבל ממש לא לחץ היסטרי...
&nbsp
&nbsp
 

ללאשם2

New member
אין ביוץ בלי 4 איקקלומין ביום

ועם איקקלומין הביוץ בא מוקדם מידי.
 

Rמחכה7

New member
כמה פעמים ניסיתם?

כי אין מה לעשות, זה ניסוי וטעייה...
גם אצלי בסבב הראשון שלקחתי זריקות, אחרי 5 ימים של מינון נמוך יחסית היו 8 זקיקים... מה שגרם להפסיד טיפול
ובחודש הבא המינונים שינו
&nbsp
אני מבינה שאצלך היה חודש אחד עם איקקלומין שגרם לביוץ מוקדם וחודש נוסף של איקקלומין+ אסטרופם שלא הביא לביוץ
כדאי לשבת עם הרופא ולשקול את האופציות, חשוב שהוא יבין שהביוץ לא יכול להיות מוקדם מדי
יש פתרונות
&nbsp
אולי איקקלומין לא טוב לך, וצריך להחליף לזריקות (יותר קל בהן לשלוט על המינונים וכן על מועד הביוץ- יש זריקות שמעכבות ביוץ)
בקיצור, שבי עם הרופא (מקווה שזה באמת רופא פוריות) ותכננו את החודש הבא
&nbsp
בהצלחה
&nbsp
 

ללאשם2

New member
פעם רביעית איקקלומין

הלחץ הוא שאני כבר נשואה כמעט 5 שנים וכנראה רק עם טיפולים אני אוכל להרות וזה מלחיץ התלות בטיפול.
4 פעמים איקקלומין, לאט לאט עליתי במינון עד שהשפיע. הבעיה היא שאני לא יודעת אם מלחץ או מהכדורים יש לי קוצר נשימה ואני מפחדת שהזריקות גורמות תופעות לוואי יותר קשות.
 

Rמחכה7

New member


קוצר נשימה- כנראה מלחץ..
יתכן ומה שאת חווה זה מיני התקף חרדה
וזה בסדר.. זה יכול להופיע בזמנים לחוצים (אגב, זה היה לך בעבר בסיטואציות אחרות?)
&nbsp
נסי להרפות (אני יודעת שזה לא קל), אבל תמצאי דברים שאת אוהבת לעשות, נשימות, הרפיה וכו'
&nbsp
ולגבי הטיפולים, אם כבר עברת 4 סבבים של איקקלומין- כדאי לעבור לזריקות
לא מכירה את האיקקלומין, אבל תופעות הלוואי שלהן לא קשות
&nbsp
ולגבי הטבילה, חשוב שתדברי עם הרופא מראש שידע שאת צריכה לדאוג שהביוץ יהיה ביום ה-12-13
בכל מקרה ביוץ מוקדם מדי לא ממש מומלץ בלי קשר
&nbsp
בהצלחה רבה
אם תרצי עזרה בנושא של הטבילה ותזמון ביוץ בשמחה במסר
 

ללאשם2

New member
תודה. מעולם לא היה לי בעיות של קוצר נשימה.

כן כנראה זה סוג של חרדה, עד היום הרגשתי את עצמי אדם ממש בריא וחזק פיזית ונפשית, היום התערער לי הביטחון בעצמי,
טוב לגבי החרדה אני אחפש עיצות באיזה פורום פה.
שבוע הבא יש לי תור לרופאה אני אדבר איתה על זריקות.
תודה על התגובה.
 

giraffelle

New member
זו תופעה של ההורמונים

מעולם לא היתה לי שום בעיה של קוצר נשימה, עד ההריון הקודם. הייתי בטוחה שזה סטרס, כי בהחלט הייתי בחרדות (בצדק
). היה לי תור לרופא ריאות בכל מקרה, והוא אמר שזו תופעה נפוצה בהריון וזה קשור להורמונים. וכל תופעת הריון שקושרה בהורמונים יכולה להופיע גם בגלל ההורמונים בטיפולים, כמובן (להיות בלי ולהרגיש עם, מה שנקרא
)
 

טוליתי

New member
כנראה שאיקקלומין אינו מתאים לך.

מסכימה עם מחכה. כנראה שזה הזמן לעבור לזריקות, ומפאת גילך, יפה שעה אחת קודם.
אם את לא מטופלת אצל רופא פוריות, זה הזמן לעבור לאחד כזה.
בהצלחה
 

תולית5

New member
לגבי הטבילה

אני חושבת שעדיף לעבור להזרעות בנסיבות האלו, וכך גם אם ההזרעה יוצאת לפני המקווה לא תהיה לך בעיה
(וגם עם זריקות הגוף יגיב אחרת..)
&nbsp
ויש כאלה שמתירים לטבול יותר מוקדם במקרים חריגים- אולי שווה לברר.
 

גוגו63

New member
ממליצה לך לעבור לזריקות +יחסים

אצלי היו 2 סבבים עם איקקלומין שלא גרמו לביוץ (אני לא מבייצת לבד מאז שהפסקתי גלולות). הרופא החליט לעבור לזריקות, לקחתי גונל 75 כמובן עם מעקב צמוד מאוד של דם וus וזה עשה את העבודה. בכלל יש סברה היום שמעל גיל 36 מתחילים ישר בזריקות, הן בוודאות יגרמו לך לבייץ ואין את העניין של רירית דקה כמו שיש לעיתים עם איקקלומין. אם את בלחץ מזה תדעי שהגונל זו ממש בקטנה, כמעט לא מורגש ואין ת"ל (לפחות לא במינון שאני לקחתי). בהצלחה חמודה. מבינה ממש את התסכול שלך, חוויתי אותו גם.
 

ללאשם2

New member
ממש תודה על התגובה

האמת אני דיי חוששת מזריקות, כל הרעיון מפחיד. אבל הרגיע אותי התגובה שלך. בהחלט פעם הבאה שאני אצל הרופאה אבקש ממנה להתחיל עם זריקות מקווה שג"כ יעזור לי.
שוב תודה על התגובה מהלב...
 
למעלה