ממש מתוסכלת.אסטרופן מנע את הביוץ
אני בלחץ נפשי אטומי כל פעם משתבש לי הטיפול מסיבה אחרת.
פעם קודמת לקחתי איקקלומין, עזר אבל הביוץ הגיע מוקדם מידי ואני שומרת טהרה.
הפעם הרופא נתן לי אסטרופן ומיד אחריו איקקלומין. מה שקרה זה שהאסטרופן כנראה גבר על האיקקלומין וגרם שלא יהיה ביוץ בכלל (זקיקים נשארים קטנים כבר חודש).
האכזבות האלה גומרות אותי, השבוע נתקפתי בקוצר נשימה והרגשתי שאני נחנקת ממש ועוד רגע מאבדת הכרה,
לא יודעת מה לעשות, אני מתוסכלת. אני מבינה שצריך הרבה סבלנות ואורך רוח אבל אני כבר לא צעירה (בת 37) ובלחץ היסטרי.
אם מישהי פה יש לה עיצה בשבילי משהו אלטרנטיבי להציע אני אשמח...
אני בלחץ נפשי אטומי כל פעם משתבש לי הטיפול מסיבה אחרת.
פעם קודמת לקחתי איקקלומין, עזר אבל הביוץ הגיע מוקדם מידי ואני שומרת טהרה.
הפעם הרופא נתן לי אסטרופן ומיד אחריו איקקלומין. מה שקרה זה שהאסטרופן כנראה גבר על האיקקלומין וגרם שלא יהיה ביוץ בכלל (זקיקים נשארים קטנים כבר חודש).
האכזבות האלה גומרות אותי, השבוע נתקפתי בקוצר נשימה והרגשתי שאני נחנקת ממש ועוד רגע מאבדת הכרה,
לא יודעת מה לעשות, אני מתוסכלת. אני מבינה שצריך הרבה סבלנות ואורך רוח אבל אני כבר לא צעירה (בת 37) ובלחץ היסטרי.
אם מישהי פה יש לה עיצה בשבילי משהו אלטרנטיבי להציע אני אשמח...