ממש ממש ממש רוצה לקנות

ממש ממש ממש רוצה לקנות

2 דגי תוכי קטנים, ורציתי לשאול אם אני יכולה לקנות את הדג הספציפי הזה לאקו' שלי, גודלו כ-50 ס"מ (אין לי מושג מה הגובה וכמה ליטר מים אני מעריכה שבערך 20) הוא של ג'בו ויש לו פילטר חיצוני ביולוגי. (ובנוסף איזה גוף חימום לקנות ועל כמה מעלות יש לכוונו)
 

Blond Diskus

New member
שוב הקשיחות של באסטר . . . . . די!

את יכולה לנסות אני גידלתי פעם כאלו באקווריום שישים והם התפתחו חבל"ז ברור שעדיף יותר שטח. . . .ובקשר לחימום תגידי בחנות כמה גודל האקווריום ויתאימו לך גוף חימום
 
זה ממש לא קשיחות!!!!

אולי זה קצת מוגזם. 180 ליטר מספיק... אבל לגדל באק' 60 סמ' זה היתעללות!
 

dark spy

New member
מה לעשות?

אתה יכול להגיד על כל דבר שזה קשיחות.... יש מצב שתצליח לגדל אותם באקווריום בגודל 30 ס"מ אבל כדי שהם לא יסבלו וכדי שהם יוכלו להיתפתח כמו שצריך אז צריך בסביבות ה200 ליטר......
 
אקווריום30 ס"מ????

ראיתם פעם אחד כזה בוגר?! הם ענקיים! בשלושים ס"מ הם לא יכולים לזוז!
 

MaaYan B23

New member
זה לא..

שהם לא יוכלו לזוז, הם פשוט יסבלו והם לא יתפתחו מספיק.. ובקיצור לא לשים דגים כאלה באקווריום שכזה.
 

באסטר1

New member
מה קשיחות?

עניתי לה תשובה ברורה לחלוטין! זה שאתה גידלת פעם תוכי ב60 ס''מ זה סבבה , זה שאתה ממליץ זה כבר לא טוב. תפסיק לכתוב שטיות. אני לא אתפלא עם אתה כרגע מגדל דיסקוסים בצנצנת פלסטיק.
 
וואי ממש מצטערת שגרמתי לבלאגן פה

בכולופן אם איני יכולה לגדל תוכים אז אני מוותרת על כל עניין הזה של גידול דגים, מישהו פה מעוניין לקנות אקווריום של ג'בו?
 

Blond Diskus

New member
ח.ח.ח.

לא המלצתי לגדל בשלושים אמרתי שגידלתי בשישים והיא רוצה לקנות קטנים עכשיו היא לא רוצה בכלל. . .
 
למה להפסיק לגדל דגים?

אם האקווריום קטן בשביל תוכים למה לא לגדל דגים אחרים? יש המון דגים שאפשר לגדל באקווריום בגודל הזה!
 

Blond Diskus

New member
אין תגובה

יסוד ההצלחה בהחזקת מערכות אקווריומים מוצלחות זה הגמישות והגישה החיובית! ועובדה שאני עברת הכל כבר כולל ריף , מרינה , ציקלידים , דיסקוסים , צמחיה , טרופי , וגם בריכות בחוץ . . .ותמיד בהצלחה גבוהה אז תשכחו מהכללים שלכם כי עם עובדות לא מתווכחים! שבת שלום אנשושים (קארין אני לא זקוק לפרקליטה...)
 
רק שכחתי לציין שהיו באקווריום הזה

בהתחלה גופים ואז הם נעלמו לאנשהו ואז קניתי לה (החניכה שלי) סקלארים ודגי זכוכית (ללא הזרקת צבע) דגי הזכוכית התעללו בסקלארים אז החזרנו אותם ובחרנו כריש כסוף קטן סקלאר נוסף קוי ודג מנקה. למחרת מת הסקלאר ואז מת גם הכריש וסקלאר נוסף, ואז נותרו רק הקוי המנקה וסקלאר, אתמול מת לה הקוי, אז חשבתי ללכת על תוכים אבל אם לגדל תוכי באקוו' בגודל כזה אז אנחנו מוותרות על התענוג ומעדיפות למכור את האקוו' כולל כל הציוד שבו.
 

MaaYan B23

New member
זה..

יותר עינוי לגדל קוי באקווריום כזה מאשר לגדל תוכי באקווריום כזה.
 
בחנות המוכר אמר שהקוי יכול להסתדר

בגודל הזה ומלבד זאת הקוי היה יחסית קטן, ובחנות הוא היה באקו' קטנטנן אז (ולבד) אז ריחמנו עליו (כמה טיפשי) נראה לי שהוא זה שאחראי להרגית 2 הסקאלרים והכריש
 

MaaYan B23

New member
..

קוי בוגר מגיע לאורך כמו האקווריום שלך [50 ס"מ לפחות]. אז תארי לעצמך, איזה עיכוב גדילה רציני יקרה לו באקווריום שקטן כ"כ. חוץ מזה, בחנויות ישימו גם להקה של 20 תוכים באקווריום כזה - רק שבחנות זה זמני בלבד.
 
למעלה