ממרומיי 33 שנותיי ושלושת ילדיי

kobi 2

New member
ממרומיי 33 שנותיי ושלושת ילדיי

הייתם מאמינים שמעולם לא חוויתי אורגזמה במשגל עם גבר. אני אוהבת את בעלי ונמשכת אליו מאוד אבל בעת האקט המיני אני לא נפתחת לגירוי. אוהבת שהוא חודר אליי אבל זה לא נמשך הרבה על מנת שאגמור. גם בעת מגע אוראלי או ידני שלו אליי אני לא מצליחה להגיע לסיפוק. מה שכן, צפייה באקט מיני בסרטים כחולים ואוננות שלי (לפעמים לוקח לי הרבה זמן) אבל האורגזמה טובה וחזקה. עצוב לי שאני לא מצליחה להגיע לחוויה הזו עם הבן אדם שהכי קרוב לי ואני אוהבת אותו מאוד.
 
תתחילי ממה שממש מוכר לך ועובד

כלאמר עם בן זוגך תצפי בסרטים המגרים אותך ואז תאונני ותגמרי. את יכולה לבקש ממנו שיתרחק ממך כמה שאת צריכה בשביל לגמור, העיקר שבמודעות שלך הוא יודע מה את עושה גם אם אינו ממש קרוב או רואה. בהמשך תוכלי לקרב אותו, ואפילו לשתף אותו - כל פעם רק קצת יותר. זה תהליך שיכול לקחת זמן אבל עם סבלנות בסוף תוכלי לגיע לאורגזמה יחד עם בן זוגך. בכל שלב בתהליך אם תתקעי ולא תדעי איך להתקדם - כתבי לנו
 

kobi 2

New member
תודה על תשובתך ואני מוסיפה

הוא יודע שאני מספקת את עצמי ידנית ולפעמים בעת האקט המיני בינינו אני מנסה גם להדריך אותו וגם לספק את עצמי ידנית. אבל משום מה כנראה אני בלחץ ממנו ואני לא מצליחה להגיע לרמת הריגוש ואין מה לדבר על לגמור לידו. קשה לי לענג את עצמי שהוא לידי אחת על כמה שזה לוקח לי זמן (מעל חצי שעה לא תמיד). חשבתי על מצב שאני מתחילה לאונן וממש לקראת הסוף שאני מרגישה שאוטוטו אני גומרת הוא יצטרף אלי אבל לא ניסיתי זאת. אני חייבת לציין שהוא מבין את התיסכול שלי וזורם עם הידיעה שאני לא גומרת איתו וזה מפריע שהוא כבר לוקח זאת כמובן מאליו שרק הוא גומר ואני לא. הוא אפילו לא טורח לשאול אם גמרתי.
 

חופ שיה

New member
לדעתי העובדה שהוא לא

טורח להתעניין באורגזמות שלך , משפיעות על כל הדינמיקה בניכם , כל עוד תרגישי לא נוח עם זה שלוקח לך לפעמים חצי שעה להגיע לאורגזמה ,קשה לי לראות איך את יכולה להנות כשאת כל הזמן לחוצה שמא את מעייפת אותו, או משעממת אותו. תתחילי לקחת לעצמך בעצמך את מה שמגיע לך אחרת יהיה קשה לצאת מהדינמיקה המינית שיצרתם לעצמכם עם השנים. מכעיס אותי לשמוע שהגברים לוקחים את החוסר אורגזמה של הנשים כמובן מאליו ועוד יותר עצוב לראות שאנחנו זורמות איתם בקטע הזה במקום לדאוג לעצמנו בעצמנו , כי ברור שאת מסוגלת לגמור זה רק עניין של תירגול ופירגון מהבן זוג על מנת לחיות חיי סקס טובים ומשובחים יותר.:)
 

E s t e b a n

New member
בחיי שזה מכעיס.

או יותר נכון - חבל. חבל שלוקחים דברים כמובנים מאליהם. ולשואלת -- אני מחזק את דבריה של חופשיה. כדאי לך להתמקד בתחושות שלך ולרוקן את המוח ממחשבות. תחשבי על עצמך ועל מה ש-את- מרגישה ועל העונג ש-את- חשה. תשתחררי מהמחשבה שזה אגואיסטי מצידך, ו"מסכן בעלי"... הרי זה כל כך לא נכון, ולמה לגזור על עצמך חיים ללא סיפוק מיני?
 

kobi 2

New member
צודקות אני לא חולקת על תשובתיכן

יש רצון מצידו לענג אותי אבל ללא הצלחה ויכול להיות שהרבה קשור אלי. בגלל העניין שאני קולטת שאני לא בכיוון של ריגוש והנאה מהנסיונות שלו. (אוראלי או ביד לי) לא הולך לי להנות ממה שהוא עושה לי. אני אוהבת את האקט של החדירה ובתנוחה המיסיונרית עדיף אבל הוא גומר מהר מדי ביחס לזמן שאני צריכה.
 
למעלה