ממרום נסיונכם כהורים...

ו י ק י 3

New member
אז אם כבר יצא לכם להשאיר

והיא מכירה לפחות דמות אחת (נגיד סבתא) מקרוב ורגילה לראות אותה הרבה, אפשר לנסות לילה אחד בבית מלון שהוא קרוב לבית, על-כל-מקרה, ז"ת לא לטוס לחו"ל או משהו, אלא להיות זמינים אם וכאשר.
 
ובענין הטיימינג ../images/Emo8.gif

נו, לומדים להיות זריזים ולהיות פעילים בשעות מוזרות
כמו יום שישי בשתיים בצהרים, או שבת בשבע בבוקר... אין מה לעשות, מתמרנים בין לבין
 
מילקי, אני צריכה לעשות לך סדנה

רועי מבקש ממני כל יום שאני אשאיר אותו לבד אצל סבא וסבתא. כל פעם הוא שואל: מחר יש גן? כי אם לא, אני רוצה שתקחי אותי לסבא וסבתא ותשאירי אותי שם ואני אשן שם לבד (בלי עמית ועדי הכוונה). נראה לי שנגשים לו חלום ביום שישי
 
../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif../images/Emo12.gif הלוואי עלי...

לפעמים אני מרגישה ממש נבוכה מול הורי כשרוני לא מוכנה אפילו לפזול לכוון שלהם, וממש מסובבת את הראש. אבל יש לכך סיבה, אנחנו לא נפגשים הרבה,{נושא כאוב} אולי פעם בחודש אז יוצא שהיא כמעט ולא מכירה אותם.
 
את יואבי השארתי כשהוא היה

בן 4 חודשים ל - 2 לילות אצל הורי. את אספי עוד לא יצא לי להשאיר כי הוא יונק אבל לא תהיה לי שום בעיה להשאיר אותו ולצאת לנופש (ברגע שהוא יתחיל עם מוצקים כדי שאני אצטרף "לשאוב את עצמי למוות"...)
 
השארנו את עדן בגיל חצי שנה אצל

אחותי ונסענו לשייט עם המגיא'ק 1 לקפריסין היה חלומי עם המון געגועים לילדה
 

א י ו ש י

New member
מגיל חודש נשאר סופישבוע אבל היום

דוקא אני יותר איתו ולוקחת אותו. אם כבר חרדשת נטישה השיא זה גיל שנה-שנה וחצי ומתחיל מחצי שנה. ברגע שמרגילים את הילד מהתחלה הוא כבר לא חושש כי עבורו אלה עוד דמויות שהוא מכיר. אז מגיל חודש השארנו את קסם לסופשבוע לפחות לילה אחד ובאנו תמיד לבקר ביום אבל היה לנו זמן לעצמינו, לארגן את הבית, לבלות, לנוח ועוד....... כיום זה אחרת כי הוא כבר יודע מי אנחנו וצריך אותנו יותר אם כי פעם ב........ זה בהחלט בסדר כי הוא כבר לא חושש מהם
 

jif

New member
כמעט גיל שנתיים

נשארה 2 לילות אצל המטפלת שלה שהיתה לה יותר אמא ממני... מאז? כלום
 
אף פעם....... עד שהגדולים היו מספיק

גדולים לשמור על עצמם ועל אחותם הקטנה, האמת שמקה תמיד אמר לי תצאי עם הילדים כל זמן שאפשר עוד יבואו ימים שתתחנני אליהם והם לא ירצו לבוא והאמינו לי זה קרה יותר מהר ממה שחשבנו בקיץ האחרון חוץ מהקטנה אף אחד מהילדים לא רצה להצטרף לטיול חו"ל אתנו....
 

doril

New member
אם מדובר בסוף שבוע , לא אמורה להיות

בעייה של חרדת נטישה. בייחוד אם משאירים אצל מישהי שהילדה מכירה והיתה איתה זמן סביר והמישהי הזאת יודעת לטפל בה כמו שצריך. זה שהיא בוכה אצל זרים , האם זרים הכוונה גם למטפלת/סבתא?
 

doril

New member
נ.ב. ,

- גם כמכניסים ילד למעון/פעוטון בהתחלה זה קשה ובוכים (בעיקר ההורים), אבל בדרך כלל זה מסתדר.
 
את זיו השארנו לשלושה לילות

בגיל 10 חודשים אצל אמא שלי והוא היה מאושר. שנה שעברה נסענו לילה אחד ביום ההולדת שלי יובל הייתה בת חצי שנה וזיו שנתיים. הם היו בבית עם גיסתי וילדיה והיו מאושרים. היום אני יודעת שזה לא מתאים להם כי שניהם בתקופת אמא
 

Star_Dust

New member
לא השארתי אף פעם

לפעמים קשה לי עם זה. אני מרגישה שאני זקוקה לחופש ושחופש עם הילדה זה לא ממש חופש אמיתי (כי חופש אמיתי זה לקום מתי שהשעון הפנימי שלי מעיר אותי ולא כשהילדה מצטרפת למיטה)
הבעיה היא שאני פשוט לא מסוגלת לשחרר את החבל. נראה לי שהבת שלי כבר הייתה שמחה להישאר לילה אצל סבא וסבתא אבל אני עדיין לא מוכנה לזה נפשית.
הגוזלית בת שלוש ושבעה חודשים.
 

כרמיון

New member
אני באמת שואלת את עצמי מתי...

היה לי חלום ללכת לויפאסאנה, וכבר נרשמתי בזמנו, ואז הכרתי את בן זוגי שהיה במצב שהרגשתי שלא מאפשר לי להיעלם לו ל-10 ימים, ודחיתי את ההרשמה. אירוע רדף אירוע, נכנסתי להריון, ועכשיו כבר יעברו שנים עד שאוכל לעשות את זה. להיפרד מהילד ל-10 ימים, בלי אפשרות לתקשר בימים האלה איתו או עם הבן זוג אפילו בטלפון או באימייל? אני תוהה מתי הילד יהיה גדול מספיק כדי לאפשר דבר כזה (שלא לדבר על כך שבעוד שנתיים-שלוש אני חושבת לנסות ללדת עוד אחד...)
 

snowhite1064

New member
כשעדן (הבכורה) הייתה בת שנה וחצי

נסענו מהעבודה של בעלי לטיול 5 ימים לפראג. השארנו אותה אצל הוריי ולא הייתה לה בעיה עם זה כי היא הייתה גם ככה אצלהם כל יום (הם טיפלו בה כאשר אנחנו היינו בעבודה). וכאשר עדן הייתה בת שלוש ויהונתן היה בן שנה נסענו שוב מהעבודה של בעלי לטיול בטורקיה (חמישי-שישי-שבת) והם גם נשארו אצל הוריי. בכלל לילדים שלי אין בעיה להישאר אצל הוריי כי הם מרגישים שם ממש בנוח (וגם ההורים שלי תמיד שמחים לשמור עליהם. הם טוענים שזה מחזיר אותם כמה שנים אחורה כאשר אנחנו היינו ילדים). מודה, עדיין לא השארתי אותם עם כל השלושה (עדן,יהונתן והילה). נראה מתי (אם בכלל) זה יקרה (לבעלי קשה מאוד להיפרד מהם להרבה זמן)
 

שרונית28

New member
אנחנו פעם ראשונה יצאנו לסוף שבוע

קצרצר (שישבת) שעומר היה בן 1.4. הוא היה עם הורי שהוא רגיל לראות כל יומיים.
 
חן חן על השיתוף והתשובות../images/Emo140.gif

החצי ממש לוחץ לצאת לנופש, אני עם רגשות מעורבים... בינתיים אני מתרצת את העניין בטוענה שאין לנו "כסף מיותר" עכשיו...(נראה עד מתי אוכל להשקיט את העינינים)
 
למעלה