ממפיס מנצחת את גולדן סטייט ועולה לפלייאוף

Rapgamer

Well-known member
ממפיס קבוצה שאנשים לא לקחו העונה ברצינות. אבל הם טובים, וקשוחים, ויותר משופשפים אחרי ההפסד בפליי-אין בעונה שעברה לפורטלנד.
ההגנה הקבוצתית של הגריזליס ניצחה את המשחק. זה לא רק ברוקס ששמר אישית נהדרת על קרי אלא העזרה המהירה והמדויקת שהוא קיבל, הלחץ על מובילי הכדור ויותר מהכל- סגירת נתיבי המסירה. גולדן פשוט לא השיגו את משחק המסירות הטוב שמאפיין אותם בשבועות האחרונים. וזה לא בגל מסירות עצלות או לא מדויקות שלהם כמו שזה בזכות הפעילות של ממפיס בהגנה, 14 חטיפות היו להם בפוזשנים שהכריחו את גולדן to thread the needle מה שנקרא.
בצד השני ממפיס תפסה יום קליעה מוצלח משלוש וזה כל מה שצריך בימינו כדי לנצח יריבה שוות כוחות במשק בודד. אחרי שממפיס גברה על הספרס על אף ערב קליעה חלש היא מקבלת הפעם את מוראנט ששם את השלשות הפנויות כשעברו לו מתחת לחסימות ואת גרייסון אלן עם כמה מהסלים הכי גדולים במשחק.
החל מהרבע האחרון כשממפיס ממש עשו על קרי דאבל טים אוטומטי מהחצי הווריורס הצליחו לנצל קצת יותר את ה-overplay ההגנתי הזה כדי להגיע למבטים נוחים אבל הם היו צריכים לסגור פיגור (מה שקרה) ובהארכה להתמודד עם משחק הביניים המבריק של מוראנט (מה שלא קרה).
בסיום 117-112 לממפיס. ניצחון מוצדק לקבוצה שהובילה 95% מהזמן וסבלה מכמה שריקות שהלכו לצד השני. מוראנט במשחק הכי גדול בקריירה שלו הרג את גולדן עם הפלואטרים שלו בהארכה. ברוקס נפלא בהגנה. ואחרי שולנצ'יונאס ניצח להם את המשחק נגד הספרס הפעם שום דבר לא הלך לו אבל זה היה בסדר כי העומק הרב של הגריזליס בא לידי ביטוי במשחק. טילמן היה מצוין מהספסל ודזמונד ביין לקח חלק חשוב במחצית הראשונה.
זו לא קבוצת ה-grit and grind של קונלי-גאסול-זיבו אבל גם לממפיס הנוכחית יש אופי של קבוצה שמשחקת אגרסיבי ולא מפחדת להתלכלך. רספקט.

בגולדן העונה המיוחדת של קרי מגיעה לתומה. 39 נקודות היו לו במשחק מול מאמץ הגנתי קבוצתי כביר. אבל הוא נתקל באמת המרה שאין לו סגל מספיק טוב במערב הקשוח. גרין סיים עם טריפל דאבל אבל משחק לא מספיק טוב שלו, אם דיברתי במשחק נגד הלייקרס על המון מהלכים שלא רואים בסטטיסטיקה- הפעם הוא לא תרם את האקסטרה הזה. וויגינס היה בסדר, נחלש לקראת הסיום אבל בכל מקרה הוא לא שחקן שאתה יכול או אמור לסמוך עליו. השלישייה הנ"ל שיחקו ממוצע של מעל 45 דקות במשחק וזה עדיין לא הספיק.
ג'ורדן פול מנקודות האור של גולדן בעונה הנוכחית שוב שיחק טוב, בהנחה שהווריורס קבוצת פלייאוף עם קליי בעונה הבאה יכול להיות שמתפתח להם שחקן רוטציה אמין נוסף בדמותו של פול.
 

Krit123

Well-known member
כבוד לממפיס. קטפו את פירות האמון שלהם בשחקנים עם ניסיון מכללות וסגל רחב. ביין (4 שנות קולג') וטילמן (3) תרמו להם במשחק סופר חשוב. אפילו קלארק (4), שאמנם איבד מקום ברוטציה מאז החזרה של JJJ, תורם להם כדרך קבע. היכולת ללכת לקצה הספסל בקבוצה מאוחדת ודי נטולת אגו היא מהותית, אפשר לראות כמה הם מחויבים. ההגנה של טילמן הרשימה לאורך העונה, גם במפגש מול הספרס.

קייל אנדרסון הוא פשוט גאון כדורסל, התזמון שלו בבלוקים ומהלכים הגנתיים הוא מופתי. בכלל, הוא באמת רואה את המשחק בהילוך איטי. השילוב של הוטרנים לצד הצעירים הוא תענוג, הוא ו-JV משלימים אותם יפה. מוראנט תפס יום בדיוק ביום הנכון, הם צריכים סקורינג ממנו.

על גולדן יהיה שווה לדבר בנפרד, רק בהקשר של המשחק הזה, חשבתי שהם הגזימו בקרדיט לחואן טסקנו בתור יוצר. הוא מוסר טוב, רק שפתחו בו תלות במשחק הזה, די עלה להם ביוקר. הסגל הקצר הכריע אותם, הם היו צריכים עוד מישהו להשלים את המשימה, כי קרי יתן לך 35 גם אם 5 אנשים ישמרו אותו על החצי.
 
למעלה