ממסר פחת שקופץ כמעט כל בוקר

maxin01

New member
ממסר פחת שקופץ כמעט כל בוקר

שלום, יש לי בעיה מוזרה עם ממסר פחת, מספר פעמים בשבוע הממסר קופץ ותמיד בין 7 ל- 8 בבוקר. הדבר נימשך כבר מעל חצי שנה (לפעמים יש הפוגות של שבוע או שבועיים). זה קורה סתם כך ללא הפעלה של מוצר כלשהו, אין מוצר כלשהו חוץ ממקרר שפעל בכל המקרים האלה, וגם לגבי המקרר בוקר אחד ניתקי אותו לפני 7 בבוקר וגם אז ממסר הפחת קפץ. יש למשיהו רעיון או עצה מה לעשות? תודה מראש.
 
זליגה לאדמה עלולה להתרחש בכל

אלמנט המחובר לרשת החשמל, גם כשהוא כבוי ואפילו כשהמעגל שלו מנותק (כלומר המפסק בלוח החשמל למטה). לכן כדאי לך לחזור על הניסוי תוך ניתוק ממשי של מכשירי החשמל מהשקעים. החשודים העיקריים הם אלמנטים שנמצאים בחוץ (ומושפעים מהבדלי לחות וטמפרטורה), או עובדים עם מים. דוד חשמל הוא האלמנט היחיד שהמפסק שלו מפסיק גם את האפס, ולכן הוא לא אמור להקפיץ את הפחת אם המפסק שלו כבוי. זאת כמובן בהנחה שהוא מותקן כחוק והמפסק תקין.
 

maxin01

New member
תודה על התגובות

לא אין טיימר לדוד, אבל עכשיו אני מבין שלא מספיק רק לכבות אלא יש גם לנתק.
 

רשר

Well-known member
מנהל
הדוד הוא החשוד הראשון

כי כאשר פתחת בבוקר ברז מים חמים נכנסו לדוד מים קרים והוא התחיל לעבוד, סביר שיש נזילת מים מאוד קטנה על הטרמוסטט, גוף החימום וכן אולי בתוך גוף החימום, הנזילה גורמת לזליגת חשמל קטנה ומתאדה עם התחממות גוף החימום לכן זה לא ממשיך להקפיץ את הפחת. נסה לנתק את הדוד לפני פתיחת הברז הראשון בבוקר,
 
למעלה