מממ תגידו ,זה רק אני או שגם אתם

דודי 32

New member
מממ תגידו ,זה רק אני או שגם אתם

 

free soul

New member
איזה חמודיםםםםםםםםםםםםםםםםם

יאללה איזה מאמייייייייייייייייייי
כמה עולה אחד?
 

אחד..

New member
אז מה דודי...

הטיסה הבאה שלך ב--2005 אההה יוו כמה זמן לחכות ...
 

דודי 32

New member
חחח לא יש גם מחר בצהריים

אם מזג האוויר לא יפתיע עולים מחר ב- 1400 לטיול עד זכרון, חוף דור וחזרה. אז להרים ראש ולחפש 2 דריפטרים במבנה
מה שכן ביום שבת ב- 0830 טיסה ראשונה ב- 2005
 

דודי 32

New member
האמת יש מבצע ש..

נותנים 70 % הנחה לחניכים בני 80 ומעלה שמגיעים ביחד עם 2 ההורים הביולוגיים שלהם
מממ ברצינות ,, לא סיפור זול אבל הכל יחסי . קורס טיס אם אתה טוב מגיע לכ- 25- 30 אלף ש"ח לגבי אחרי הקורס כשהמטוס שלך העלויות לטיסה נמוכות יותר אבל עדיין יש הוצאות, בעיקרון שעת טיסה עם מדריך כ- 840 ש"ח ואת הצריך מינימום 16 שעות שמתוכן 6 סולו (טיסת יחיד המדריך נשאר להתפלל על הקרקע
). הטובים מסיימים בסביבות 30 שעות הפחות גם עוברים את ה- 40-50 שעות ואז העלויות עולות.
 

אחד..

New member
בקשר לתמונה ששמת..

מעניין אם הם יכולים להגיע גם לגבהים שלך ..
 

דודי 32

New member
חחח אני מגיע לגובה שלהם ../images/Emo9.gif

אבל אני יכול לטפס עד 10000 רגל, השאלה אם גם הם יכולים
 

אחד..

New member
תמונות יפות .

אבל את זה אתה לא יכול לעשות (למי שלא מבין :זה מה קורה מסביב למטוס בשעה שעובר את מהירות הקול "הילה")
 
למעלה