מממ מה התוכניות שלכם לחופש?

GaloshiT

New member
מצעד האהבהה עם כל הבנותת../images/Emo23.gif

-תל אביב -לישון אצל הדודים -יום שישי ה13 לעשות מרטון סרטים או משוו -לצאת עם חברות -אול ייםם -שופינגג
 

GaloshiT

New member
ושחכתיי

גם לעשות עבודה למגמת אומנות עיוניתת והכל.. בעזרת השם..
 

GaloshiT

New member
קראתי לפני כמה דקות שהוא התבטל...

אבל זה לא ממקור מוסמך ככה שצריך לברר...
 

KarenTheGoddess

New member
איף,

בתקווה שרדבול אלמנטס וטחינה של פסיכומטרי. עוד שבועיים היום הגדול ואני גרועה בכמותי =[
 
../images/Emo20.gif

>הפרוג'קט באנגלית >מסיבת יום הולדת לחברה >לקנות מתנות לחברות שהיו להן ימי הולדת >עבודה בהבעה >שיעורים בתנ"ך >עבודה בצרפתית >להתכונן לבוחן בצרפתית >אולי קצת שופינג >אולי ידיד יבוא לישון אצלי >סימס2
 

mishmishonet

New member
אהההה.../images/Emo7.gif

-המווווון שיעורים בלשון. -לתסרט טקסט של מישהו מהכתה.[אמאל'ה.] -ללמוד להסטוריה. -המווווווווון שיעורים במתמטיקה. -וכמובן, המוני שיעורים באנגלית. [אני כזו חננה, אני אשכרה עושה את הכל.] -תרגיל רציני בקולנוע, שדורש הכנה וצילומים ועריכה, שבטח יתפוס לי חצי חופש. -לסדר מח' תרבות ישראל. -המון חומר קריאה בקולנוע. -לפגוש את עומר. אולי לנשום, אתן יודעות, אם יצא. אם לא אלך לאף הופעה, סביר להניח שאתאבד.
 

mishmishonet

New member
ויש עוד! אע!

-ביום שלישי יש יומולדת לרויצ. -וברביעי אני נוסעת לעזור לגוני בהפקה שלה. [עדיין בתוקף, כן גון?] ואו, היה עוד משהו ושכחתי.
 
אוף

משישי עד שלישי = אילת. רביעי-לחרוש למתמטיקה חמישי- לחרוש למתמטיקה שישי- לחרוש למתמטיקה שבת-לחרוש למתמטיקה ראשון- לחרוש לחרוש לחרוש. שונאת מתמטיקה.
 
באיזה חופש בדיוק מדובר?

אין לי חופש, אין תוכניות.
 
להלהלהלהלהלה חופששש

אוקי אז ככה: שישי: לעזור לסדר לארגן וכו' ובערב יש אצלנו ארוחת חג 16 אנשים בערך יהיה סבבה. שבת ראשון שני שלישי: מחנה,יוסי יפה קוראים לו. רביעי חמישי שישי: אצל אבא, עבודה בהיסטוריה,להתכונן למבחן במת' ובאנגלית, להכין מליון ו2 פינוקים לחג מעלות לחניכים. שבת: ארוחת צוות או משו. ראשון|סדגש: חג מעלות אזורי... שיהיה לכן חופש מדהים בנות =]
 

Lost Lullaby

New member
לא יודעת בדיוק

אבל! כמה שפחות בבית אני מניחה יום רביעי ה11 לחודש אני ביבנה אצל ידיד כל היום בסוף היום נוסעת לאחותי בת"א לישון אצלה ואז כל חמישי אני בת"א [מפגשים בעיקר] מחפשת אנשים שיאמצו אותי לעוד כמה ימים P:
 

רייל

New member
או-קיי.

נתחיל מעכשיו. היום - ערב חג אצל סבא וסבתא עם כל המשפחה. נראה לי ששוב פעם אמות. שבת-ראשון-שני - אני אצל רוני בתימן הקטנה.^^ שלישי-רביעי-חמישי - אייקון, ת"א. שישי-שבת-ראשון - נרא'לי שכדאי קצת לעשות את השיעורים ולהתכונן למתמטיקה. כאילו, סביר להניח שאעשה משהו בימים האלה ולא אעשה שיעורים או אתכונן כמו תמיד, אבל נו, מילא. הימים האלה בסימן שאלה.
 
למעלה