מממ כמה יצירות חדשות שלי... כנסו

kundara

New member
יש לך שם הרבה זיופים

אבל נחמדים! אני מציע לך לתקן את הזיופים
 

AK nothing more

New member
שמע

יש לך לא מעט זיופים (לא שלי אין אבל מדברים עליך פה) בעיקר במלודיות הראשיות של ביטים אחד ושתיים ובכניסת תופים בשניהם (יותר בולט ב2) לגביי ביט 3 אתה כתבת שזה גרסא שלך לשיר ישראלי,איזה? כי הוא נשמע מוכר אבל אני לא מזהה אותו חוצמזה יש לך לופ תופים טוב בשלושתם ואם הוא יותאם למלודיה הוא יכול להישמע מעולה בהצלחה
 
ככה:

ה-re-made הוא לשיר שקוראים לו T.A.C.T. - hip hop soldier, זה שיר היפהופ משנת 97 שכבר לא מוכרים אותו, ובערך 500 אנשים ברחבי העולם שמעו אותו, וחבל כי זה אחלה שיר. פיס.
 

AK nothing more

New member
אני מכיר אותו

הוא נמצא בישראלים עצבניים שיש לי אבל הגרסא שלך לא עשויה ברמת הזיהויי הכי טובה אני שמעתי ואמרת זה מוכר אבל לא ידעתי לשייך אבל עבודה טובה יש לך שם בקטע המלודי השני זיוף קל תו אחד שהוא יותר מדיי גבוהה
 
למעלה