בוא חאביבי נשתגע
New member
מממ כמה יצירות חדשות שלי... כנסו
אוקיי כמה פלייבקים של היפ הופ שהכנתי (fruity loops 3) אשמח לתגובות http://www.soundclick.com/bands/8/retalinmusic.htm מי שרשום לאתר סאונדקליק יכול לשמוע באמפי3, מי שלא תלחצו על הי-פי
אוקיי כמה פלייבקים של היפ הופ שהכנתי (fruity loops 3) אשמח לתגובות http://www.soundclick.com/bands/8/retalinmusic.htm מי שרשום לאתר סאונדקליק יכול לשמוע באמפי3, מי שלא תלחצו על הי-פי