מלון בפריז באוקטובר

ניראלה

New member
מלון בפריז באוקטובר

שלום לכולם, אני מחפשת מלון רומנטי באיזור מצויין לשני לילות באוקטובר. התקציב שלי הוא עד 200 יורו ללילה. קראתי כאן המלצה על המלון - " hotel pas de calais" ברובע סן ז'רמן. מישהו מכיר? האם זהו באמת הרובע הכי "שווה" והאם זהו באמת מלון רומנטי ובעל העלות תועלת הגבוהה ביותר באיזור ה - 200 יורו? המון תודה!!
 
שלום, מקריאת ביקורות מהחודש האחרון

נראה שבמלון נערכים עכשיו שיפוצים. לא ברור עד מתי יימשכו, אפשר לנסות להתקשר ולשאול. לגבי סן ז'רמן, זהו אולי הרובע הכי פופולארי לאנשים שיכולים לשלם מחירים כאלה ללילה. יש שם הרבה חנויות מעצבים, מסעדות, בתי קפה, גני לוקסמבורג. אישית, אני לא מתה עליו כי הוא לא ירוק מספיק בשבילי וגם מלא תיירים. אבל אני במיעוט, "פריזאים" מושבעים נשבעים בו. אני לא יודעת מה זה מלון רומנטי, אני יכולה לתת לך כתובות של כמה מלונות באיזור ברמת המחיר הזו, שאולי יתאימו לך. זה קצת דרומית לסן ז'רמן, איזור אהוב מאוד עלי אבל מעט פחות מרכזי: http://www.parishotelcharme.com אפשר לנסות לקרוא חוות דעת על המלונות הללו באתרים: www.tripadvisor.com www.venere.com
 

Forum User

New member
מצטרפת לאורלנדה

כלל לא בטוחה שהרובע הלטיני הוא "ה"רובע. המסחור שם עולה על האווירה, לפחות בעיני. אישית, לחופשה בזוג הייתי מעדיפה את המארה. אבל האמת היא שאת הרומנטיקה תביאו בסופו של דבר איתכם מהבית, וממילא, במרחק 10-20 דקות נסיעה במונית או במטרו תגיעו מהמלון אותו בחרתם לכל מקום אחר בעיר.
 

ניראלה

New member
תודה, אגב אורלנדה,

מה שם האיזור בו ממוקם המלון שעליו המלצת? כמה דקות הליכה / נסיעה הוא משאר האיזורים...? האם התאכסנת בו (במלון) והוא אכן ממולץ?
 
ניראלה, אני לא יכולה להרשות לעצמי

מחירים כאלה. הסנט בוו ממוקם בין סן ז'רמן לבין מונפארנס, ברחוב קטן. אני אוהבת את הסביבה מפני שאני מרגישה שם כמו בשכונה קטנה באמצע העיר - כמה רחובות מקבילים זה לזה, עם חנויות קטנות, בתי קפה, מסעדות (קראתי המלצות על האיטלקית ברח' Léopold Robert מס' 5) וכולם יוצאים משדרת רספאי היפה, שחוצה את סן ז'רמן. גם גני לוקסמבורג וכיכר סן סולפיס הם במרחק הליכה. קו 12 הוא במרחק 50 מטר מהמלון ונוסע לכלבו Bon Marché מרחק שתי תחנות, גם למוזיאון אורסה, לקונקורד, מדלן. קו 4, במרחק 250 מטר, נוסע ללב רובע סן ז'רמן, כלומר האודיאון וכנסיית סן ז'רמן. מה שאני אוהבת במיקום המרוחק יותר הוא השקט והאווירה היותר שכונתית. יש שם באמת מלון 2 כוכבים זול יותר והייתי שמחה לנסות אותו, אלא שבשבוע הבא אני נוסעת לפריז לזמן קצר ביותר, והרבה יותר נוח לי הפעם להתאכסן בגדה הימנית. אני גם אוהבת את המיקום של הסן ז'רמן, ברח' באק מס' 88, שנתתי בקישור, קרוב יחסית לרובע האייפל אבל עדיין בסן ז'רמן, אני אוהבת את הרחוב, אביטל ענבר קרא לו "רחוב עם אופי" ואני חייבת להסכים. שוב קרוב מאוד לכלבו ההוא (שיש בו קומת שוק אוכל שחבל להפסיד) אבל קצת יותר קרוב לנהר הסן. זה לא באמת משנה, אני חושבת, בשני המקרים מדובר במיקומים שהיו משמחים את ליבי. אני פחות מחבבת את מרכז הרובע ממש, כמו ליד הכנסיה או האודיאון, אבל זה לא צריך לשנות לך אם את רוצה להיות ממש במיקום מרכזי, באמת תלוי מהן העדיפויות שלך. אתן בקישור עוד מלון בסן ז'רמן שמקבל ביקורות מצויינות ואחד ברובע הלטיני שהוא כמה בתים קטנים המוקפים גינה.
 
אתן לך עוד אחד אהוב ופופולארי

בסן ז'רמן, לא רחוק מהרובע הלטיני וכנסיית נוטרדאם. הייתי שולחת את הכתובת אתמול אבל האתר לא עבד, היום תוקן והוא שוב עובד. וגם, קראתי שוב את הודעתך הראשונה וראיתי שאת מתכוונת לשהות בפריז רק יומיים. אם כך, אני חושבת שכדאי להתאכסן ממש במרכז, במלון כמו זה שאתן עכשיו או כמו הסן פר (Saints Peres), סן פול או פלורי (Fleuri) שנתתי אתמול. בזמן כל כך כדאי להיות במקום הממוקם במרחק הליכה מכמה אתרים חשובים, וכל אלה יתאימו לצורך זה.
 

shulak14

New member
בטווח המחיר שלך נמצא גם

ה-caron de beaumarchais במיקום נוח להפליא ברובע המארה. מרחק קצר מהאיים, הרובע הלטיני, כיכר ווג',פומפידו וכו'. בין תחנות סט. פול והוטל דה ויל. כמה הערות, יש לקחת חדר בחזית רצוי אפילו עם מרפסת (בחוות דעת יש את הקומות המומלצות נדמה לי שניה וחמישית). החדרים בעורף שקטים יותר אבל קצת חשוכים. תלכו על חזית. החדרים קטנים כמו במלונות אוירה פאריזאיים. קחו לפחות פעם ארוחת בוקר לחדר היא מצויינת (זה מה שעושים כולם, אני הייתי היחידה שאכלתי בחדר האוכל). הערה אחרונה באחת הביקורת רשום שהמלון (כמו רבים במארה) מומלץ כ"גיי פרינדלי". אם זה מפריע לכם (כשאני הייתי לא הבחנתי בזה במלון) קחו את זה בחשבון.
 

ניראלה

New member
עוד משהו - מה עם סן מישל?

אני אישית לא מכירה בכלל אבל המליצו לי עליו כעל איזור רומנטי ומקסים. השאלה איזה איזור יותר כיפי, שם או בסן ז'רמן או בכלל במארה (בעיקר אם באים לשלושה ימים) שוב המון תודה...
 
סן מישל וסן ז'רמן הם די קרובים זה

לזה ואף משיקים לעיתים. אני חושבת שסן ז'רמן יהיה לך מהנה יותר מאשר סן מישל והמארה.
 
למעלה