מלגות

YomiRel

New member
מלגות

אני בן 18, מועמד לעתודה ומזל/חבל שרק כרגע הבנתי לאיזה בוץ אני מכניס את עצמי... בכל אופן, אני מתכוון לצאת מהעתודה ולעשות שירות רגיל (ילד יחיד). יהיה לי קשה למצוא מימון ללימודים שלי, ורציתי לשאול איך ניתן להשיג מימון כסטודנט? קראתי על פרח... אבל אני מתכוון ללמוד מקצוע מתחום ההנדסה, האם 4 שעות בשבוע זה לא עדיף מעבודה תובענית אחרת? האם יש מלגות לפי ציוני בית ספר ופסיכומטרי? האם יש מקום שמסביר על כל הדברים האלה... אני אודה לכם מאוד על התשובות
 

GuestOfHonor

New member
לא מלגה, אבל עדיין עוזר

שים לב שכשאתה משתחרר, אתה מקבל מהצבא 'פיקדון'. זה סכום כסף שניתן להשתמש בו רק לדברים כמו שכר לימוד וכן הלאה. לחייל לא קרבי שסיים שלוש שנים מלאות מדובר בסכום של כ16000 ש"ח אאל"ט - סכום מאוד יפה שלי לפחות כיסה את השנתיים הראשונות ללימודים.
 

מור202

New member
מלגה

ידוע לי שבאוניברסיטת חיפה יש מלגה לשנה א' עפ"י ציון פסיכומטרי. 700-729 - 50 אחוז מלגה 730 ומעלה- 100 אחוז מלגה לא יודעת בנוגע למאה אחוז, אבל בתמורה לחמישים אחוז מלגה יש צורך בשעתיים פעילות חברתית בשבוע לפי רשימת פעילויות ממשרד הדיקן. אם תשלב עם זה פר"ח למשל, יהיה לך 100 אחוז מלגה (היות ופר"ח זה 4 שעות שבועיות ולא שעתיים). לפרטים נוספים אתה יכול לפנות לאוניברסיטת חיפה. אגב, ישנן פקולטות באוניברסיטה שהמלגה הזו לא חלה עליהן.
 
למעלה