מלגות, הלוואות ומקורות הכנסה נוספים

Reptask

New member
מלגות, הלוואות ומקורות הכנסה נוספים

שלום לכולם.

התקבלתי למוסד שרציתי. כעת עולה השאלה הקשה האם נוכל לעמוד בכך כלכלית. שכר הלימוד ממומן, אך הסטיפנד לא יכסה אפילו את שכר הדירה.

האם ישנן מלגות נוספות שניתן לקבל בנוסף, ואם כן - מה כדאי לבדוק והיכן (קווים כלליים). אחרת, האם הלוואת סטודנטים היא אפשרית כאשר מקבלים מלגה?
 

d a p h n a

New member
בתור התחלה כדאי לבדוק את המדיניות

של המוסד.

אני יכולה להגיד לך שבמוסד שבו אני למדתי, כל מלגה חיצונית שהתקבלה באה *על חשבון* המלגה של המוסד, ולא בנוסף לה. היה יתרון למלגות חיצוניות כי אם הן היו מספיק נדיבות אפשר היה להשתמש בהן לדחות את המימון של המוסד לשנה אחרת (כלומר, אני קיבלתי מלגה חיצונית לשנה הרביעית שלי, אז לא עשו לי שום בעיות כשנזקקתי לשנה שישית של מימון אלא התייחסו לכך כאילו דחיתי את השנה הרביעית לשנה השישית) - אבל בעקרון למעט דברים ממש זניחים של כמה מאות דולרים לנסיעה לכנסים וכו', מלגות חיצוניות באו במקום המלגה של המוסד.
 

Philip Jr

New member
הלוואות ומלגות

לא קשורות אחת לשנייה. הסיכוי לקבל הלוואה תלוי בסטטוס ההגירתי שלך, וכמובן בסטטוס הכלכלי שלך. במקרה שלי למשל, כישראלי בארה"ב שאין לו אזרחות אמריקאית, אני לא זכאי לרוב ההלוואות שאזרח אמריקאי יכול לקבל כסטודנט.

אני גם מופתע לגבי ה - STIPEND, אם זה המצב איך סטודנטים מתקיימים במחלקה הזו? בגדול נהוג להעניק מספיק כסף כדי שרווק יוכל להתקיים בצורה בסיסית, ובטח שזה אמור לכסות שכר דירה, חשבונות ומזון..
 
למעלה