מלבד העצה שביקשתי רציתי לשאול שאלה

tutifruti

New member
מלבד העצה שביקשתי רציתי לשאול שאלה

זאת שאלה שמעניינת אותי מאוד ואשמח לשמוע את שני הצדדים...גם מהצד הגברי וגם מהצד הנשי... האם כשאתם נמצאים בקשר עם חבר/ה ראשון או ראשונה תמיד יש באיזשהוא שלב את התהייה הזו של "אולי אני מפספס/ת משהו טוב יותר בחוץ?" או האם באמת ובתמים אפשר להיות עם בנאדם רציני ראשון ולחשוב שהוא או היא הם האחד או האחת בשבילכם?
 
אין לי מושג, יכולה לדבר רק בשם עצמי

לדעתי, להיות כל החיים עם חבר ראשון או שני זה מתכון בטוח לשיממון ומיצוי באיזשהו שלב.
 

mr mr

New member
התחושה הזו

נכונה לגבי כל דבר בחיים לא רק אהבה ומה יוצא? שבמקום להנות ממה שיש, מחפשים את הדבר הטוב הבא אם נהנים וכיף ממה שיש כרגע (ושוב, לא רק בתחום האהבה) - למה לא להמשיך? אם זה לא זה, מסיבות אובייקטיביות, אז Next....
 

ss1978

New member
כשאתם עם מישהו/י

ואתם רואים מישהו אחר ואומרים לעצמכם " אוף חבל שאני איתו/ה כי הייתי יכול להתחיל עם אחר" זה הזמן להיפרד.
 
מדויק מאוד

כשיש ספקות, זה לא קשור לזה שזה חבר ראשון או שני... לאנשים יש ספקות בראשון, בעשירי ובשלושים.. (יש כאלו...) ויש כאלה..שאין להם בכלל, מוצאים את מה שרוצים.. וזהו (יש גם כאלה..)
 

ליאן.

New member
קודם כל תגדירי 'טוב יותר'.

יש אנשים שנפלא להם, אבל תמיד תמיד תמיד יפזלו. אולי הם מפספסים משהו. אולי הבחורה של השכן יפה יותר עם ציצים גדולים יותר. לאנשים קשה לשמוח בחלקם והם מבזבזים אנרגיות רבות במציאת משהו שלאו דווקא קיים - ה'טוב יותר', במקום להשקיע את האנרגיות בפיתוח הקשר שיש להם ולהפוך אותו ל'טוב יותר'. האנשים האלה לעולם לא יהיו מאושרים באמת. לגבי קשר ראשון - כמובן שניתן לחשוב שהוא האחת/אחד, אך האם אפשר להיות שלמים עם זה במאה אחוז כשמדובר בקשר ראשון? אני חושבת שחשוב להתנסות בכלל. לא בגלל שיש 'טוב יותר' אלא בגלל שהניסיון שאתה מביא איתך לקשר, שגם עוזר לך להכיר את עצמך טוב יותר, לדעת מה את אוהבת ולהתפתח באופן אישי. לעומת זאת - לא תמיד זה קורה, ולעיתים דווקא הקשר הראשון הוא הקשר הרציני ביותר. בקיצור, זה מאוד אינדבדואלי, אבל עדיף לשאול את עצמך קודם כל - מה חסר לי? מה לא טוב לי? הבעיה היא שבדרך כלל התהיות האלה לא נעלמות. לפעמים אלו ספקות שקיבלת הודות ל'נשמות טובות' למיניהן. ולסיכום - את חייבת להרגיש שלמה עם מה שיש לך, אחרת מה כל זה שווה? אם את לא מרגישה שלמה - איך תוכלי להשאר בקשר?
 
מה

זה משנה אם הוא הראשון או העשירי? אם זה מרגיש טוב, זה נעים, זה עובד, זה עונה לך על הציפיות או מה שלא יהיה שגורם לך להישאר בקשר, אז הספקות לא יתעוררו, לא אצל הראשון ולא אצל העשירי.. אם השאלות עולות סביר להניח שמשהו לא ממש "יושב טוב", זה יכול להיות שינוי באופי של הקשר, שינוי אישי שאת עוברת או כל דבר אחר שבעצם מפר את האיזון המסויים שהיה בקשר עד אותה נקודה. ולפעמים זאת סתם תהייה על קנקנו על עולם.
 
למעלה