מלא שאלות של מתחילים...

JustAnotherStar

New member
מלא שאלות של מתחילים...

טוב.. אז אני בת 21.
היה לי רק חבר אחד והוא היה יותר תמים ממני אז לא שכבנו.. רק יבש וכאלה. לא היינו יותר מדי זמן ביחד.
לאחרונה יש לי סוג של יזיז.. יש לציין שזה לא מישהו מקרי וזר, זה מישהו שאני מכירה טוב כבר הרבה זמן ורק לאחרונה זה הוביל לכיוון הזה. אנחנו נפגשים לפעמים אבל עדיין לא שכבנו. אבל אנחנו ממש קרובים לזה..
ויש לי מלא תהיות ומחשבות בנושא..שאני רוצה גם לשאול וגם סתם לשתף
קודם כל.. אני באמת רוצה לשכב איתו. אני כבר כל כך מוכנה לזה כבר הרבה זמן.. אבל בגלל שהוא יהיה ראשון שלי והוא לא חבר שלי, אז אני לא אמורה לפתח אליו רגשות.. כרגע אין לי אליו רגשות ממש, אבל בתור בחורה אני חוששת שזו אפשרות לגמריי סבירה להתחיל לפתח רגשות עם הבחור הראשון ששכבת איתו.. אז אני ממש חוששת מזה. לא?.. כי אנחנו לא בקטע רציני... אבל אנחנו בקטע ממש כיפי. זה ממש ספונטני ומהנה.. אז באמת שבא לי ללכת על זה.
אבל כמה בעיות...
1. בגלל שאני לא מנוסה, אני ממש פסיבית.. ואני מרגישה שהוא ממש מתבאס מזה. הוא משקיע ועושה ואני לא עושה כלום חח.. אין אני לא מסוגלת להתחיל להתנסות עליו ולפקשש.. זה ממש מביך. וזה לא סתם נראה לי שהוא ממש מתבאס מזה.. זה ממש שקוף הוא גם מנסה לרמוז.. וזה ממש מבאס. יש לציין שהוא לא יודע בכלל שאני לא מנוסה.. יכול להיות שהוא חושב שאני סתם אגואיסטית שרוצה להנות לבד. ואין לי מושג מה לעשות.. אני קצת מתפדחת לספר לו שאני לא מנוסה, מצד שני אני ממש לא מסוגלת פשוט להתחיל לעשות לו דברים פתאום. אין לי מושג איך.. כאילו לא נראה לי שזו תורה מסיני אבל לא בא לי ניסוי וטעיה כזה עליו. מישהי הייתה במצב הזה? מה עושים..

2. אני ממש מפחדת מהחדירה. אני סגורה על זה שלא נצליח מהר ושזה ייכאב.. אף פעם לא דחפתי/דחפו לי אצבעות, אני אפילו לא מצליחה להכניס טמפון, בקושי יודעת לאן, אין מצב שזה יהיה קל ומהיר איתי.. ולא נראה לי שזה מסתדר כל כך טוב עם יזיזות.. כל הקטע של הסבלנות שצריך וכו'. אני חוששת גם שעצם העובדה שאני בתולה תרתיע אותו.. אולי אפילו לגמריי.. הוא בחור טוב כזה.. זה נראה לי מרתיע לדעת שבשביל הצד השני זה ביג דיל כשבשבילך זו סתם הנאה שתחלוף עם הזמן. לא..?

3. בנים נהנים מסקס יבש בכלל? עשינו את זה רק עם תחתונים.. ביוזמתו (שוב, אני די פסיבית בכל הסיפור.. לא מקבלת יותר מדי החלטות לצערי.. עוד קשה לי עם זה), אני נהניתי בטירוף.. לא היה קשה לראות את זה.. אבל.. גם בנים נהנים מזה? הוא לא גמר או משהו.. וגם לא היה נראה שהוא נהיה כמו שאני נראיתי ונשמעתי.. חח

4. איפה עושים את זה בכלל עם יזיזים? אין לנו בתים ריקים.. ואני לא אבוא אליו הביתה ואראה את המשפחה שלו כשאנחנו בכלל לא בקטע רציני.. זה מביך.. וכנ"ל הפוך.. הוא לא יבוא אליי.. מה נעשה את זה באוטו? זה תיכוניסטי מדי.. ואנחנו ממש לא הולכים להשכיר חדרים עכשיו או משהו חח זה הכי בקטע ספונטני וכיפי..

5. בכלל כל הסוגיה הזאת של יזיזות חדשה לי לגמריי.. בחיים לא הייתי במצב הזה.. אני לא יודעת איך זה בדרך כלל עובד וכמה זמן דברים כאלה נמשכים.. נכון לעכשיו אנחנו יזיזים די תמימים, הרי אפילו לא שכבנו.. אחרי ששוכבים עם יזיז.. אולי פתאום זה כזה.. טוב המטרה הושגה?

6. כשהוא עושה לי ביד, הרבה פעמים הוא לא בדיוק בנקודה שעושה לי את זה.. וממש לא נעים לי להגיד לו.. זה מביך אותי (אני מובכת בקלות) להתחיל לכוון אותו ולהגיד לו איפה זה עושה לי טוב.. מצד שני כשהוא עושה את זה בנקודה שממש לא מיוחדת לי אני לא נהנית וחבל על הזמן שלו.. וגם לא נעים לי להזיז אותו.. זה נראה לי מעליב כזה!

ושתי שאלות אחרונות של סקרנות על גוף האדם חחח:
בפעם האחרונה שנפגשנו.. והתחלנו להתקדם עם העניינים וממש נהניתי, לא גמרתי או משהו.. אבל כל הגוף שלי רעד בטירוף (בעיקר הרגליים). פשוט ממשששש רעדו. מה זה?!
ודבר שני שסתם היה לי ממש מוזר.. בפעמים הראשונות שנפגשנו יכולנו סתם להתנשק ולהתמזמז טיפה בלי לעשות יותר מדי.. לא דברים מיניים.. ואז הייתי חוזרת הביתה ומגלה שהיו לי ממש הפרשות מזה.. מצד שני בפעם האחרונה שנגיד היה את הסקס היבש ונהניתי מזה בטירוף.. אז כמעט ולא היו לי. איך זה? חח היה נראה לי ממש מוזר..

יצאה לי הודעה ממש ממש חופרת.. אני בחורה די ביישנית וקצת קשה לי לדבר על הנושאים האלה בפתיחות וזו די פעם ראשונה שאני עושה את זה.. אז אני ממש אודה למישהו שיעשה לי סדר קצת בכל הבלאגן.. אפילו לא צריך בהכל.. כל תגובה קטנה תתקבל בברכה חח כמו שאתם יכולים לשמוע אני ממש מבולבלת..

תודה מראש
 

Maldini Girl

New member
ואו, טוב..

1.אם את עומדת לשכב איתו, כדאי שהוא ידע שאת בתולה. ואם אתם באמת בקשר טוב, אין שום סיבה ושום בושה בלהגיד לו "תשמע, אני לא כ"כ מנוסה." אנשים לומדים אחד את השני. ובלי פתיחות זה לא יקרה. תנסי ליזום. כשאני לא יודעת מה הבן אדם מולי אוהב, אני חושבת על מה אני אוהבת. אני אוהבת שמנשקים אותי בצוואר, אז אני מנשקת את הבן אדם שמולי. הבנת את הרעיון. תהיי את זו שמורידה לו את החולצה. תהיי את זו שמפילה אותו על המיטה.קצת מביך בהתחלה, בסוף שניכם תהנו. מבטיחה.

2.שזו בדיוק הסיבה שהוא חייב לדעת שאת בתולה. באופן כללי אני חושבת שסקס ראשון צריך להיות עם בן/ת זוג בדיוק מהסיבה שאמרת- כי זה כואב ומביך ולא תמיד מצליח. ואתה צריך שם איתך בן אדם שאוהב אותך וסבלני איתך .קודם כל, אל תהיי "סגורה על זה" שלא יצליח, כי אז זה בטוח לא יצליח. תסבירי לו את המצב, תגידי לו שאת צריכה את הדברים בעדינות ובקצב שלך. וכשיגיע הרגע- הרבה משחק מקדים, קונדומים משומנים, חומר סיכה והמון סבלנות. אין דרך קסמים. ויכול להיות שזה יכאב ותצטרכו להפסיק ולנסות שוב. גם זה בסדר.

3.אני לא בן ואני לא חושבת שאפשר להגיד את זה באופן חד משמעי. אני מאמינה שהוא בסה"כ נהנה.

4.אין פיתרון קסם- לחכות שהבית יהיה ריק, באוטו, באוהל בחוף ים.. אין לי פתירון קסמים לזה.

5.אני לא אשקר לך. יש מצב שזה מה שיקרה. לפני כמה חודשים היה לי קטע עם מישהו. התחיל כיזיזות, לשנינו היה ברור שזה ימשך לסקס, ובאמת שכבנו בסוף. אחרי ששכבנו פחות או יותר נגמר הקשר בינינו. זה לא אומר שזה מה שיקרה לך, זה אומר שזו אחת מהאופציות האפשריות. לכן כדאי תמיד לעשות תיאום ציפיות מראש. מה כל אחד רוצה/מרוויח/רואה בקשר הזה.

6.אין פה שאלה. את יכולה או להחליט ש"טוב, זה לא עושה לי את זה אבל לא נעים לי להגיד לו" או להחליט שאת נפתחת בפניו, וזה אומר שאת מכוונת אותו (תאמיני לי ,רוב הסיכויים שהוא רוצה שתהני כמה שיותר, ושעדיף שתכווני אותו) ושאת לוקחת בחשבון שגם את צריכה להיות מוכנה שהוא יכוון אותך ויבקש ממך דברים. זה הרבה יותר קל בתוך זוגיות ,כשאנשים פתוחים אחד עם השני. אבל אני לא חושבת שזה אפשרי שתשכבו אם לא תהיו מספיק פתוחים אחד עם השני.

7.נשמע לי שכן גמרת.
 

netapet2

New member
אני אוסיף את דעותיי:

1. אני יכולה להגיד לך כזה דבר, הראושן שלי היה יזיז שלי, דווקא לא מישהו שאני הכי מכירה והכל- שווה לך כן להגיד לו, להסביר לו. הוא צריך באמת לדעת את הדברים האלה, יש כאלה שדווקא מאד מתלהבים מבתולות ויש שההפך. אם הוא רואה שאת זורמת, פאסיבית לא פאסיבית, הוא יודע שאת רוצה את זה- אבל חשוב שהוא ידע שזה המצב. הוא עלול להכאיב לך, או לגרום לך להרגיש ממש לא נעים במצב של חדירה ופתאום 'אוי, יש פה קרום. על זה לא תכננתי'. זה לפעמים נורא מרתיע וחבל שזה יהיה הקטע המביך בינכם...

2.אני חושבת שאחרי שתסבירי לו שזה המצב הוא ידע בעצמו מה לעשות, במיוחד אם את טוענת שאת לא הראשונה שלו- הרבה משחק מקדים, חדירת אצבעות וכד' ממש יעזרו לך להתרגל להרגשה...

3.אני חושבת שאם בנים לא היו נהנים מזה הם לא היו עושים את זה. אולי הם לא נהנים תמיד כמוך אבל אני חושבת שזה אינדיוידואלי

4. מקווים לטוב, יכולה להגיד לך שפשוט תזרמי עם העיניין. וד"א, הייתי עם מישהו, בבית שלו, ובטעות גם ההורים שלו ראו אותי שנכנסתי וזה היה מאוד לא נעים. הבעיה היא שהוא יזיז שלך ולא סתם סטוץ מזדמן, אז או שמבחוץ תראו ביחד כזה ופשוט 'אה עוד לא הכרנו אותך להורים כי זה עוד לא בשל מספיק' או שפשוט תהנו, רכב, ים, מרפסת של בניין...

5.אם הוא יזיז, אז בדר"כ המטרה היא לא רק סקס וזהו לא תתראו יותר, אבל אני אישית חושבת שאפשר לדבר על דברים, כמובן במידה. רק כדי לדעת איפה זה עומד. ד"א, יש יזיזים שהופכים להיות ביחד בסופו של דבר...

6. שוב פעם, כולם צריכים ללמוד, ולא כולן נהנות מאותם הדברים. אני יודעת שאצלי זה ממש נוח, הם מגיעים לנקודה רואים שאני מתלהבת מזה ופשוט נשארים שם או מחפשים עוד מקומות. אם הוא תקוע על אותו מקום אולי כדאי שתרמזי לו כזה... אפילו תזיזי לו את היד. הם לפעמים לא שמים לב כי את כל כך שקועה בהנאה שלך..

אני גם חושבת שגמרת- לא תמיד יוצא נוזל.
באותה מידה- לא תמיד ההפרשות נראות לעין, לפעמים גם מתייבשות...

בהצלחה :)
 

bety16

New member
לביישנית

היי, אני רואה איך קשה לך, ולא שאני יותר מידיי מנוסה, אבל קצת פיתחתי ביטחון בנושא :) ואני ממליצה לך להשתחרר יותר, לא לחשוב יותר מידיי,
בנוגע לאיך ומה לעשות, זה יבוא עם הזמן, ושתרגישי יותר משוחררת. גם אני הייתי ביישנית כמוך, וחבר לי (אנחנו כבר שנתיים יחד) עזר לי להיפתח יותר בנושא.
מה שכן, אתם יזיזים, בזה אני פחות תומכת.. כי בסופו של דבר תמיד תהיה התאהבות מצד אחד, וזה מבאס.. אז , לא יודעת, אני לא הייתי הולכת על יזיזות. ועוד משהו,
בגלל שאת קצת מתחילה בתחום, אני שולחת לך לינק לדברים שחשוב לדעת למניעת היריון, לכל מקרה. ו.. GO girl! .. יהיה בסדר :)..
 
למעלה