מלאכים לא יודעים לשתות

מלאכים לא יודעים לשתות

ראיתי מלאך ..שבור כנף . הם לא יודעים לשתות . ראיתי מלאך ששבר כנף ..הוא היה שתוי ושכח איך לנחות זה קרה לבערך בחוצות בדיוק מתי שאני פוסע על האבנים הצהובות מלאכים ..שותקים שהם שותים אחרת הן יגידו את האמת על הכל ראיתי מלאך שבור כנף הוא ישב על ספסל ..ודי קבלתי את הרושם שלא היה לו חשק לחזור ולעוף. הוא הביט לאדמה ..הצמיד את שפתיו שוב לבקבוק וצחק ובכה במין קול חנוק התקרבתי ושאלתי די בנימוס ...``מלאך הלו מלאך ..יש לך לו``ז צפוף לא אכפת לך שחודשיים לא תוכל לעוף ``? הוא הרים את ראשו מהאדמה לחש בשפה די מוזרה ... ``מה זה משנה אם אני פה שותה .. או עף מעליכם, הרוע חזק יותר מכל ואל תיקח את זה אישית האנושות היא הכלי הכי משחית ...`` התישבתי על הספסל ליד המלאך .. ביד אחת לטפתי את הכנף השבורה .. בידי השניה הצמדתי את שפתיי לבקבוק .. ושרתי ביחד איתו שיר רוקנרול אבוד ...
 

מחורפנת

New member
האנושות היא אכן הכלי הכי משחית ...

המממ.... תלוי ..... בכל אופן יופי של רעיון ...רק שהייתי מתקנת כמה ניסוחים .... אהבתי את הסוף ...זה כאילו יכל היה להיות מן מרוח כזה ...אבל זה לא ! יפה יפה אבל תעבוד על הניסוח שלך בבקשה ! ( את זה אמרה תקווה המורה לא אני ) חההההההההההההההההההההההההה יעלי !!!!!
 

רותי ב.

New member
שיר נהדר,

עצוב, אבל פתאום איזה משפט פה, משפט שם עושים לחייך קצת, בין דמעה לדמעה, כמו זו `יש לך לו``ז צפוף לא אכפת לך שחודשיים לא תוכל לעוף``? .. וגם מה שתקווה המורה לחשה ליעל, ובכלל שיר נשמה כזה שיש בו מהכל.
 
למעלה