מלאך המוות לא נח, גם לא בשבת....

מלאך המוות לא נח, גם לא בשבת....

ב"ה שישה הרוגים בדרכים במהלך סוף השבוע, שישה עולמות שנהרסו, שישה בני-אדם שלא יראו את השמש שתחמם את היקום בבוקר, שלא יהנו מרוח הלילה המלטפת, ולא ישמעו את ציוצי הציפורים. שישה בני אדם... יום שיישי: צומת בי"ח פוריה בטבריה, תאונת דרכים "שיגרתית" בין שני כלי רכב, פגיעת "פגוש" ברכב נוסף. הרכב שחטף מכה "עף" על המדרכה ופגע בהולכת רגל בת 22 שנפצעה אנושות. הנפגעת טופלה בשטח ע"י כונני 'איחוד הצלה' אך מותה נקבע בכניסה לבית החולים. ממשיכים - שבת נכנסת. הכפר עראבה שבגליל המערבי, נהג רכב פרטי איבד השליטה על רכבו, הרכב עשה מספר "סלטות". הנהג נהרג, נוסע נוסף שישב לצידו נפצע בינוני ופונה לבי"ח הממשלתי בנהריה. זה לא נגמר... רמת-גן: קשיש כבן 82 חצה הכביש ברחוב אלוף שדה, רכב פגע בו וגרר אותו למרחק של כ-200 מטרים, לקשיש לא היה שום סיכוי. כונן 'הצלה גוש דן' שראה את המקרה בשעה שטייל לתומו אחרי סעודת שבת, רץ למקום, הזעיק כוחות רפואה והחל בביצוע פעולות החייאה. רופא שחש למקום קבע מוות. שלושה הרוגים עד כה ביומים... שנמשיך? תמשיך... צומת הכפר הירוק, רכב שנכנס למתקן שטיפת כלי רכב, נתקע במהלך רחיצה. אחד העובדים שחש לסייע לנהג, נפגע מהרכב שלפתע פתאום "החל לזוז". רופא שחש למקום קבע מוות. היום (שבת) השעה 16:00 לערך, אני נם לי את שנת הצהרים, הוזה בין חלום זה לאחר, ולפתע טלפון... מסתכל על הצג וכבאי מתחנת לוד על הקו, חשבתי שמדובר בשריפה אצלנו בישוב דבר המצריך להזניק כיתת כוננות / חובשים, אך לא... "איציק, בוא דחוף למחלף לוד בכביש 1, יש פה תאונת דרכים קטלנית עם 2 הרוגים ו-2 פצועים קשה. תביא מצלמה ובוא דחוף...!!!" אני מנסה להסביר לו ששבת ואני בשבת לא עובד, לא ממש נקלט. הגענו לשישה הרוגים... שבת יצאה לה, אדם לקה בליבו במחלף הסירה על כביש 2 והתנגש ברכב שבא מולו. מותו נקבע במקום. הצוותים הרפואיים לא סגורים אם המוות נוצר כתוצאה מהתקף הלב או מהתאונה. למעשה המוות אבל נקבע בתוך רכב. כך שזה לך ממש משנה. מתחילת השנה הלכו לנו בכבישים 262 בני אדם, למה? ככה. כי החוק הוא (צ)חוק - ואם נהג משאית עולה על הכביש עם 190 (ובמילים: מאה ותשעים!!!) עבירות תנועה, פוגע ברכב משפחתי והורג אב ובנו, פוצע את האם וילד נוסף באורח קשה. החוק הוא פשוט צחוק. כואב הלב שאנשים צריכים לקפח את חייהם סתם, אין מילים... למה זה קורה? זה לא מחוייב המציאות... אין תשובה. אנשים, המלחמה היא לא עם הפלסטינים, המלחמה היא על הכביש. אני לתומי חשבתי שאם הגהנום סגור בשבת, גם החרב של מלאך המוות חזרה לנרתיקה ואינה פועלת. מסתבר שטעיתי, הוא עובד גם עובד, ויותר מיום חול. סעו בזהירות. שבוע... טוב כבר לא יהיה.
 

princes15

New member
זו שמתה ביום שישי בפוריה היא אחות של חבר

של אחי...זה ממש מתסכל שיש המון הרוגים מתאונות דרכים, זה נראה כ"כ מיותר...
 
אחותו של חבר מאוד טוב שלי..../images/Emo7.gif

יהי זיכרם ברוך
 
די! די לקטל! אנחנו הורגים את עצמינו

זה פשוט הוכחה לכך שאנחנו לא צריכים אויבים כדי להרוג גברים.נשים. ילדים.תינוקות.מה כבר מבקשים? ז-ה-י-ר-ו-ת-! ושה` ירחם עלינו...יהי זכרם ברוך.שיהיה שבוע טוב..יותר טוב.זה בידינו.
 

סוריא

New member
אני חייבת לומר שלו הייתי הנפגעת

והתמונה שלי / של דמי היתה מתפרסמת ככה באינטרנט הייתי מרגישה מושפלת.
 

סוריא

New member
לא מסכימה בכלל.

זכות הציבור לדעת את העובדות ההכרחיות , והמתבקשות שקשורות אליו. לא את החיים הפרטיים והכאבים הפרטיים של אדם.
 
ארגיע אותך, עליך לא אשלח צלם...

ב"ה ואני מאחל לך אריכות ימים ושנים... אך אם וכאשר חלילה... לא אשלח צלם על האזור בו את מתגוררת.... וסתם שתדעי, היו אנשים שנפצעו קשה בתאונת הדרכים, ובמהלך השיקום שלהם, התקשרו אלי, ביקשו את הדיסק עם התמונות בשביל תביעת ביטוח, הסכימו לשלם על דיסק זה הון עתק. קיבלו הדיסק בלי לבקש שקל. יש מקרים בהם התמונות עוזרות לנפגעים - ויש מקרים בהם למרבה הצער אין כבר למי לעזור. אם הדם הזה יגרום לאדם אחד להרפות מהגז ולנהוג זהיר, אדם אחד שניצל בעקבות הגלריות המזוויעות והקשות אצלי באתר. היה שווה לי הכל.
 

דפננה

New member
להפך אם זה ימנע מאנשים קצת;

לזעזוע וזה יעזור להם לנהוג קצת יותר בסבלנות.
 
מבאס נורא+בקשה!מכולם!!!‎.. כנסו!!

לכל הנהגים!נהגות יקרים!! שימו לב! אותנו לא רואים אנחנו ממש קטנים לפעמים גם עוקפים אותכם ורק אז אתם רואים אותנו.. האופנוענים‎.. אנחנו רואים כל פעולה שלכם שניה לפני שאתם מבצעים!!בבקשה שימו לב!! לאופנועים! נראה כאילו אתם ממש לא שמים עלינו‎.. אז בקשה!! שימו לנו לב! תודה!! לכולם!
 
תשובה לאופנוען...

ב"ה מקובל עלי שאני צריך להזהר ולשים לב אליך, אתה פגיע, נוהג על דו-גלגלי שמכה קטנה ממנו תשלח אותך לעבר הכביש. השפשוף, הכאב והמכה גם גדולים. אך בו זמנית תחוסו אתם עלינו הנהגים. אין צורך בפקק להדחף בין שני כלי רכב, לתת לי מכה למראה של הרכב, ולתת "גז" ולהמלט לי בתוך הפקק. אין צורך קוטנועיסט יקר, לעמוד אחרי הקו עצירה בצומת סואנת ולהפגע מרכב חולף. אין צורך גם לגנוב "אדום" דרך מעברי חציה בנסיון להרוויח עוד כמה שניות. מה גם, שיש את האופנועים הכבדים שכשהרמזור האדום מתחלף לירוק, הם "הורגים" כמה אנשים כשהם מאיצים תוך כדי ביצוע הרמת גלגל מפחידה למדי. או מבצעים עקיפה תוך מתן פול גז ואגזוז הלחץ שהם הרכיבו יוצר רעש מפחיד. תחוסו אתם על חיי הנהגים בכביש, אל תנסו לבצע פעלולים לא רוצויים, תנהגו רגוע, כחוק ובצורה בטוחה ואז אני מבטיח לכם, שאני הנהג הקטן מעבר לשימת לב אליך, אעצור ואגיש לך סיוע בכביש מהיר גם אם סתם נתקעת עם תקר מעצבן בגלגל. תשמרו עלינו, נשמור עליכם.
 
חחחחחח

יאו כמה פעמים יוצא לי לראות את אלה עם האופנועים שפותחים באדום בהרמת גלגל(יש המון בת``א)! אני פשוט מתעלף שאני רואה את זה.. חוץ מזה שזה מפחיד זה גם כיפי וגם יפה!!! עזוב שגם אני לפעמים עושה את זה אבל לא חשוב‎...‎
 
נו, אז למה לבקש ממני לשמור עליך?!

ב"ה אתה יודע מה יגורם אם "תעוף" על הגב? חשבת פעם על פגיעת "עמש"צ"? שלא לדבר על זה שעפת אחורה ונדרסת ע"י רכב חולף. לפני שמבקשים ממני לשמור על מישהו, אבדוק אם המישהו הזה שמר על עצמו. מצטער אחי, אבל לרוכבי אופנועים שגורמים לי למות על ההגה, לא אתן את התענוג ואהיה זהיר בשבילם.
 
למעלה