מלאו 44 ימים לפושעת הר שפי בכלא!

nitrox

New member
הנך סובל מהרעלת יוסי חמורה

עד לפני כמה שנים, דעות של אנשים מסוגך נחשבו כמוקצות מחמת מיאוס. (בהנחה שאינך ערבי). כתוצאה מההפקרות הכללית , התאפשר לאנשים כמו יוסי שריד ויוסי בילין לחלחל לתוך הציבור הרחב, דעות הרסניות ותבוסתניות מתוך כוונה לפרק את המדינה, שהתברר בדיעבד שהביאו עלינו צרות צרורות. אין מדובר בחופש הבעת הדיעה אלא בחופש לבצע שטיפת מוח לחדלי אישים כמוך.
 

hreuven2

New member
אל תיכנע ותמשיך להזכיר את

העוול הנורא שנגרם להר-שפי,ולמקטרגיך אמור שהפקרת המדינה לחסדי האויב על ידי מיעוט,חמורה יותר מכל עבירה למראית עין
 

selka

New member
יוסי שריד B-)

אני אמנם חבר במפלגת העבודה, אולם את יוסי שריד אני לא מחבב. אפילו לפני 30 שנה, שהיה עדיין איש צעיר, הוא לא דיבר ללבי. לדעתי יוסי יושב בכנסת רק כדי לקבל משכרת טובה. וגם אני חושב שהגיע הזמן ויילך הביתה, ויפנה את מקומו לצעירים. B-) B-)
 
משעמם לך-ליפול ממהר ? H-)

תיכף אני מסדר לך נחיתה קשה על התחת מהרי ירושלים ישר לג`לגוליה..ככה שפיגוע ירי יהיה גן ילדים על יד זה.. אסור לפגוע בקודשי ובקדושות-ישראל !!! מרק.
 

חיננית

New member
ממתי קדושה ?

לא קדושה . ובודאי חו`ח לא קדישה. הגברת מרגלית הזו סתם טפשה . שידעה שיתבצע רצח ראש ממשלה ,והחרישה . ועל זה תרצה בלי שום חנינה את כל ימי עונשה .
 
חיננית,את הרי יודעת שאני גאון B-)

אז מה את מחרישה ? יודעת ושותקת ? זה אפילו יותר פלילי משתיקת הקדושה מגי.. אני דן אותך לעבודת פרך אצלי לא מוגבלת בזמן וללא זכות עירעור !! בית-המשפט !! מרק.
 

hreuven2

New member
השמאלנים שומרים על זכות השתיקה

ולכן הם פטורים ממשפט ומעבודות פרך,ראה כתבה בגלובס על השתיקה בעמותות ברק
 

nitrox

New member
את בוודאי כבר יודעת היטב שהיא חפה

מכל פשע. מדובר בבחורה תמימה ואף פתיה, שהורשעה מחמת הספק במשהו שלא עשתה ולא ידעה, מתוך רצון להרוות את צמאון הדם של מורעלי השמאל. שעברו שטיפת מוח מבית המדרש של יוסי.
 

חיננית

New member
גם אם כל יום תאמר זאת

אתה בטח לא חושב שאשתכנע. פתיה כן. ידעה -גם כן. הורשעה בלי ספק -לכן יושבת.אין דבר כזה מורעלי שמאל תאר לך שהייתי קוראת לך מורעל ימין. היית עומד על רגליך האחוריות ומתקומם נגד האמירה . מה פתאום שטיפת מח -הרי אנחנו אנשים ערנים ומבינים ולא עיזה עיוורת שאיזה רבי מוביל אותה בכסוי עיניים. בחייך..לא היית נעלב אם הייתי אומרת שכהנא שטף לך את המח ?אבל אני לא אומרת---------גרוע מזה- אני בטוחה שעיוות המחשבה הזה פרטי שלך:)))))))))))))
 

nitrox

New member
לא הימין שולט בתקשורת אלא השמאל

הקיצוני המתועב והמאוס. לכן מה שאפשר לאמר על ``השמאלנים החדשים`` שנולדו לנו בשנים האחרונות במדינה - אי אפשר לאמר על מצביעי הימין. לאף אחד לא היתה הזדמנות לעשות להם שטיפת מוח, להיפך, מי שנשאר שפוי בדעתו, גם לאחר שטיפת מוח שקרית ויום יומית בכל אמצעי התקשורת בארץ ובעולם צריך לקבל צל``ש.
 

אבו-דני

New member
חיננית ההרשעה היתה נקמה בציבור...

ההרשעה של מרגלית הר שפי הינה נקמתו של ציבור המכונה -אחדות העבודה-( אוליגרכיית מפאי``) ביקירת הציבור האידואולוגי- כיפה סרוגה- המאיים על ההגמוניה של האוליגרכייה במדינה. אף אחד ,אבל אף אחד לא העלה על בדל דעתו שיהודי בן בליעל יתנקש בראש ממשלה ולמעשה יקרב אותנו לחורבן(מלחמת אחים). הנקמה צריך לזכור הנה צורך נפשי של הנחותים..
 
מרק בוץ!!!!!!!!

כאחד שאומר כי הוא חבר מכובד בליכוד - לא יאה לך שתגן על החולרות שרצחו את רבין, לא כך?
 
ליפול מההר.. B-)

אני לא מגן על עמיר שרצח. אני נגד עשיית חשבונות צבועים ומסולפים עם ילדה תמה וחמודה,שלא היה לה דבר עם הרצח הנתעב. בנתוש?..או שאתה לא בקליטה כעת.. עקב ההתרסקות בנפילה מההר..? מרק.
 
למעלה