מכתב שלא קיבל תגובה

שירלי5

New member
מכתב שלא קיבל תגובה

נתתי לו את המכתב הזה לפני שבוע וחצי עדיין לא קיבלתי תגובה תקראו ותגידו אם זה לא שווה תגובה לחבר הכי טוב שלי! אני חושבת בלי סוף על מה יכול להפריד בין חברים . חברים לא סתם ,חברים בנפש. שנפשו קשורה בנפשה כך אמרת . יושבת וחושבת מה יכול להיות ? אילו הפתעות החיים מכינים לנו הפתעות נעימות שפגשתי אותך , שפתאום ביום בהיר אחד צצת בחיי , מהות של קשר שאי אפשר להתיר כל כך בקלות גם לא אם מתאמצים ,גם לא אם קצת רוצים מישהו אחר שימלא את החלל שמילאה השגרה ואולי בעצם רוצים להרגיש מישהו אחר . אולי להקסים עוד ועוד אנשים שלא ידענו שאנחנו יכולים , ואולי בעצם סתם נמאס מהקודם וזה יעבור. אמר לי אדם חכם לא מזמן שאין אף ענן כהה באופק שלי איך הוא לא חשב שהאופק שלי מתמשך לשלו וביחד אנחנו יוצרים שמיים. יש לנו אהבה שלא מותנית בשום דבר ללא אינטרסים , מנותקת מהמציאות הקשה והמנוכרת, פשוט תום וטוהר ללא גבולות או קווים אדומים . אנשים שמצאו זהב לא כל כך נוצץ אבל מאד אמיתי. עמי, אתה האוצר שלי חיפשתי משהו אחר ומצאתי אותך לא הייתי חושבת לרגע להתחרט .כבר אמרתי לך שמה שיש בינינו שובר את הכלים , ואף פעם לא נהניתי ממשהו כל כך . בהרגשה של שלמות שידוע לי שלא תפגע בי במודע , שתדאג לי ברגש ,בגוף ובכוונה . אני מתהלכת עם מחשבה שאם לפעמים לא טוב לי אז אני חושבת עלייך ומייד מחייכת מכל מיני דברים שטותיים שלא שוכחים כמו משקפיים שהולכות לאיבוד בגני התערוכה, פארק הירקון בשיא החורף, נשיקות בחצר המכללה . שירלי , ענת,ובלה, איריס, ואין סוף לדברים שגורמים לי לחייך כשאני חושבת עלייך . אז נכון שהמוסכמות קבעו שלא נוכל להתחתן אבל אף אחד לא קבע שהאופק שלי יהיה בלעדייך, אדם מקסים ,שמדהים אותי כל פעם מחדש, שנותן לי הרגשה שאין קץ לעשייה , ליצירה ,להמצאה . אני בטוחה שמישהו למעלה מצחקק כשהוא מביט עלינו מנסים להגדיר את היחסים שלנו במצבים שונים ,ואז הוא עוד יותר צוחק ואחרי כמה ימים הוא מתפקע מצחוק . אז בקיצור גם אנחנו צריכים לצחוק ,ולצחוק , ולצחוק . תמיד אתך ,אוהבת. ?
 

שירלי5

New member
אני מחפשת התייחסות פעם שנייה

מכתב שלא קיבל תגובה תוכן: נתתי לו את המכתב הזה לפני שבוע וחצי עדיין לא קיבלתי תגובה תקראו ותגידו אם זה לא שווה תגובה לחבר הכי טוב שלי! אני חושבת בלי סוף על מה יכול להפריד בין חברים . חברים לא סתם ,חברים בנפש. שנפשו קשורה בנפשה כך אמרת . יושבת וחושבת מה יכול להיות ? אילו הפתעות החיים מכינים לנו הפתעות נעימות שפגשתי אותך , שפתאום ביום בהיר אחד צצת בחיי , מהות של קשר שאי אפשר להתיר כל כך בקלות גם לא אם מתאמצים ,גם לא אם קצת רוצים מישהו אחר שימלא את החלל שמילאה השגרה ואולי בעצם רוצים להרגיש מישהו אחר . אולי להקסים עוד ועוד אנשים שלא ידענו שאנחנו יכולים , ואולי בעצם סתם נמאס מהקודם וזה יעבור. אמר לי אדם חכם לא מזמן שאין אף ענן כהה באופק שלי איך הוא לא חשב שהאופק שלי מתמשך לשלו וביחד אנחנו יוצרים שמיים. יש לנו אהבה שלא מותנית בשום דבר ללא אינטרסים , מנותקת מהמציאות הקשה והמנוכרת, פשוט תום וטוהר ללא גבולות או קווים אדומים . אנשים שמצאו זהב לא כל כך נוצץ אבל מאד אמיתי. עמי, אתה האוצר שלי חיפשתי משהו אחר ומצאתי אותך לא הייתי חושבת לרגע להתחרט .כבר אמרתי לך שמה שיש בינינו שובר את הכלים , ואף פעם לא נהניתי ממשהו כל כך . בהרגשה של שלמות שידוע לי שלא תפגע בי במודע , שתדאג לי ברגש ,בגוף ובכוונה . אני מתהלכת עם מחשבה שאם לפעמים לא טוב לי אז אני חושבת עלייך ומייד מחייכת מכל מיני דברים שטותיים שלא שוכחים כמו משקפיים שהולכות לאיבוד בגני התערוכה, פארק הירקון בשיא החורף, נשיקות בחצר המכללה . שירלי , ענת,ובלה, איריס, ואין סוף לדברים שגורמים לי לחייך כשאני חושבת עלייך . אז נכון שהמוסכמות קבעו שלא נוכל להתחתן אבל אף אחד לא קבע שהאופק שלי יהיה בלעדייך, אדם מקסים ,שמדהים אותי כל פעם מחדש, שנותן לי הרגשה שאין קץ לעשייה , ליצירה ,להמצאה . אני בטוחה שמישהו למעלה מצחקק כשהוא מביט עלינו מנסים להגדיר את היחסים שלנו במצבים שונים ,ואז הוא עוד יותר צוחק ואחרי כמה ימים הוא מתפקע מצחוק . אז בקיצור גם אנחנו צריכים לצחוק ,ולצחוק , ולצחוק . תמיד אתך ,אוהבת. ?
 

מאיה מ

New member
שירלי היקרה!

מכתב מדהים... הוא העלה לי כל-כך הרבה שאלות, איזה סוג קשר? מה קרה פתאום? ועוד מיליון שאלות שאני לא מצליחה לנסח... טוב, לא משנה... כן, המכתב שווה התייחסות, מכתב מדהים כמו שכבר אמרתי...
 

שירלי5

New member
לפחות צדיקה אחת בסדום

היי מאיה! תודה רבה על היחס אני יודעת שזה מכתב מדהים כי הוא נכתב בכל הלב והנשמה. זה סיפור ארוך שנגמר לפני שבוע וקצת בת כמה את?
 
../images/Emo121.gifממש לא ברור!!

שירלי שלום! לעניות דעתי לא קיבלת תגובות על המכתב מפני שהוא ממש(אבל ממש!!) לא ברור. אולי לך הוא שקוף ומובן. לי לא! כל טוב .
 
למעלה