מכתב רשמי

מכתב רשמי

שלום, סליחה על השאלה הצעירה, אבל איך אני מנסח מכתב רשמי לצה"ל? מה הפורמט? תודה מראש
 

M a t h 0 0 7

New member
תשובה

לרשום תאריך משמאל למעלה. לרשום פרטים מימין למעלה: שם פרטי, מס' תעודת זהות, מיקוד, מקום מגורים וכו'. מתחת לזה, באמצע, לרשום "הנדון: .... " (נושא המכתב, הבקשה) ואז אתה רושם בסעיפים מסודרים (1-4 נניח) את כל דרישות המכתב, בצורה מקוצרת ובלי קשקושים מיותרים. בהצלחה
 
לא מדויק

בס"ד 1. בצד ימין למעלה לא רושמים את פרטי השולח, כי אם את פרטי הנמען. או שכותבים: "לכבוד _________" או שכותבים את הנמען עם קו תחתון למטה. 2. לא חובה לרשום תחת סעיפים מסודרים (אותיות/מספרים). זה הדין לגבי מכתבים צבאיים רשמיים, היוצאים מהצבא, ולא מכתבים אשר נשלחים לצבא. 3. את פרטי השולח כותבים בסוף המכתב, בצד שמאל למטה, תחת השם והחתימה (אם ישנה). ניתן להציג פרטים אישיים כללים (שם מלא+ת.ז) גם בתחילת המכתב.(לדוג', בשורה הראשונה שלאחר הנדון ו" א.ג.נ") 4. הערה: אם יוחלט לכתוב מספר תחת סעיפים, הסעיף האחרון יהיה הסיומת הנבחרת, כגון: "בברכה," "בכבוד רב," "בתודה מראש," (עם פסיק), ולא יכלול את הפרטים האישיים, אלא הם יהיו מופרדים כפי שכתבתי בסעיף 3.
 
תודה!

 
כמה הערות

בס"ד 1. "הכרזתי נמרצות" - ביטוי לא תקני 2. "אני כולי תקווה"- יש להוריד את המילה "אני". הביטוי הוא "כולי תקווה" 3. יש להפריד את שני המשפטים האחרונים משאר הטקטס ולתת לכל אחד מהם שורה נפרדת. 4. "בתודה מראש"- יש להוסיף פסיק, ולא נקודותיים, וצריך להופיע בשורה נפרדת מפרטיך: "בתודה מראש, _______" 5. הערה כללית: אל תפרסם את שמך המלא בצירוף מס' ת.ז וכתובת מדויקת באינטרנט.
 

willo1

New member
../images/Emo45.gif אתה נותן עזרה

בצורה ממש יפה ומועילה
 
למעלה