Ccyclist
Well-known member
מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,
אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.
אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.
כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.
כבר לא שלכם !!!
(חתימה)
הפירוט לטענות שהעליתי:
* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.
** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.
כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.
*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.
ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.
(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)
**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).
כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)
***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.
מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,
אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.
אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.
כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.
כבר לא שלכם !!!
(חתימה)
הפירוט לטענות שהעליתי:
* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.
** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.
כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.
*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.
ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.
(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)
**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).
כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)
***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.