מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Active member
מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.

מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,

אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.

אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.

כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.

כבר לא שלכם !!!

(חתימה)

הפירוט לטענות שהעליתי:

* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.

** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.

כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.

*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.

ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.

(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)

**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).

כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)

***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.
 


מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,

אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.

אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.

כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.

כבר לא שלכם !!!

(חתימה)

הפירוט לטענות שהעליתי:

* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.

** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.

כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.

*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.

ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.

(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)

**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).

כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)

***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.

שמעון תייר מישראל "אצלנו זה לא היה קורה"
 

omerlich

New member
מניסיון מר..

מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,

אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.

אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.

כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.

כבר לא שלכם !!!

(חתימה)

הפירוט לטענות שהעליתי:

* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.

** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.

כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.

*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.

ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.

(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)

**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).

כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)

***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.
מניסיון מר..
הרכבות באנגליה אכן יקרות פחד והשירות מזעזע במיוחד.
הגרועה ביותר היא חברת FIRST על כלל שירותיה.

מתוך סקרנות על איזה מחברות הרכבת מדובר.

רבותיי,אלה תוצאות של הפרטה מלאה והפקרות מוחלטת בתחום הרכבות.
 

Ccyclist

Active member
זו לא הפרטה מלאה אלא "אשכולות" וזכייניות

מניסיון מר..
הרכבות באנגליה אכן יקרות פחד והשירות מזעזע במיוחד.
הגרועה ביותר היא חברת FIRST על כלל שירותיה.

מתוך סקרנות על איזה מחברות הרכבת מדובר.

רבותיי,אלה תוצאות של הפרטה מלאה והפקרות מוחלטת בתחום הרכבות.
זו לא הפרטה מלאה אלא "אשכולות" וזכייניות

זה לא משנה אם מדובר ב Fist, South-Worst, Fcck, Sudden Railways, Half eatern, Chilling או כל חברה אחרת - העיקרון הוא שקו מסויים או רשת קווים מסויימת מופעלת ע"י זכיינית אחת בלבד, כאשר הזכייניות מדברות עם הרגולטור ופועלות מולו באשר לסלוטים על מערכת הרכבות הארצית.

אם החברה הספציפית שלי היתה יזמית יותר היא היתה יכולה לנסות להידבר עם הרגולטור ולפתוח קווים נוספים באזור הפעולה שלה (ההצעה שלי אליה היתה להפעיל קו "מטרו אזורי" בין הקו שלי לשלוחה אחרת, שתאפשר לרוב הרכבות ללונדון להיות מהירות ולא מאספות בקטע שבו יפעל הקו האזורי), אך אף חברה אינה חופשית להפעיל קווים מעבר לאזור הזיכיון שלה, או ליזום קווים חדשים על בסיס דרישה.

לא מדובר כאן בלוֹוו-קוסט שפשוט חופשיות לטוס ממקום למקום לפי דרישה, או בחברות אוטובוס שחופשיות לסמן יעד (נמל התעופה הית'רו למשל) ולהפעיל אליו אוטובוסים במקום להסתמך אך ורק על טרמינל האוטובוסים " ויקטוריה קוץ' ". התשתית הרכבתית מגבילה את המפעילות במידה מסויימת, והן חייבות לחשוב איך להשתמש בתשתית העומדת לרשותן בצורה החכמה ביותר.

החברה שלי מפעילה כנראה את אותו הלו"ז שאותו היא הפעילה מאז ההפרטה ב1994, שוודאי דומה ללו"ז של בריטיש רייל שקדם להפרטה. יש לה מספר רציפים מוגבל בתחנת הטרמינל הלונדונית והם אמורים להספיק לכל קוויה. זו המסגרת שבה היא צריכה לפעול ובמסגרת הזו יש לדעתי הרבה מקום לגמישות (קווים אזוריים, תיגבור קווים אזוריים קיימים להגברת הקישוריות, עצירת רכבות מהירות שאין להן סיבה להיות מהירות כי אינן ממשיכות מעבר לאזור העירוני, חידוש מספר מסילות מעבר כדי לאפשר לרכבות מהירות לעבור רכבות איטיות, שימוש במערך עודף כשירות תיגבור בסלוט קיים שהיה בשימוש רכבות אקספרס מיוחדות לפני מספר שנים) תוך עבודה עם הרגולטור וחברת המסילות (יש חברת מסילות אחת, Network Rail שעל מסילותיה נעות כל רכבות המפעילות השונות), אך מתוכן התשובות של שירות הלקוחות של החברה ופקידי הקופות עולה שאין להם מוטיבציה כלשהי לשפר את המצב הקיים.

ההתנהלות שלהם אינה של חברה פרטית יזמית, אלא של מונופול מהימים שקדמו להפעלה, למרות שהבעלות על המונופול הספציפי הזה היא פרטית.
 

Ccyclist

Active member
-להפרטה

זו לא הפרטה מלאה אלא "אשכולות" וזכייניות

זה לא משנה אם מדובר ב Fist, South-Worst, Fcck, Sudden Railways, Half eatern, Chilling או כל חברה אחרת - העיקרון הוא שקו מסויים או רשת קווים מסויימת מופעלת ע"י זכיינית אחת בלבד, כאשר הזכייניות מדברות עם הרגולטור ופועלות מולו באשר לסלוטים על מערכת הרכבות הארצית.

אם החברה הספציפית שלי היתה יזמית יותר היא היתה יכולה לנסות להידבר עם הרגולטור ולפתוח קווים נוספים באזור הפעולה שלה (ההצעה שלי אליה היתה להפעיל קו "מטרו אזורי" בין הקו שלי לשלוחה אחרת, שתאפשר לרוב הרכבות ללונדון להיות מהירות ולא מאספות בקטע שבו יפעל הקו האזורי), אך אף חברה אינה חופשית להפעיל קווים מעבר לאזור הזיכיון שלה, או ליזום קווים חדשים על בסיס דרישה.

לא מדובר כאן בלוֹוו-קוסט שפשוט חופשיות לטוס ממקום למקום לפי דרישה, או בחברות אוטובוס שחופשיות לסמן יעד (נמל התעופה הית'רו למשל) ולהפעיל אליו אוטובוסים במקום להסתמך אך ורק על טרמינל האוטובוסים " ויקטוריה קוץ' ". התשתית הרכבתית מגבילה את המפעילות במידה מסויימת, והן חייבות לחשוב איך להשתמש בתשתית העומדת לרשותן בצורה החכמה ביותר.

החברה שלי מפעילה כנראה את אותו הלו"ז שאותו היא הפעילה מאז ההפרטה ב1994, שוודאי דומה ללו"ז של בריטיש רייל שקדם להפרטה. יש לה מספר רציפים מוגבל בתחנת הטרמינל הלונדונית והם אמורים להספיק לכל קוויה. זו המסגרת שבה היא צריכה לפעול ובמסגרת הזו יש לדעתי הרבה מקום לגמישות (קווים אזוריים, תיגבור קווים אזוריים קיימים להגברת הקישוריות, עצירת רכבות מהירות שאין להן סיבה להיות מהירות כי אינן ממשיכות מעבר לאזור העירוני, חידוש מספר מסילות מעבר כדי לאפשר לרכבות מהירות לעבור רכבות איטיות, שימוש במערך עודף כשירות תיגבור בסלוט קיים שהיה בשימוש רכבות אקספרס מיוחדות לפני מספר שנים) תוך עבודה עם הרגולטור וחברת המסילות (יש חברת מסילות אחת, Network Rail שעל מסילותיה נעות כל רכבות המפעילות השונות), אך מתוכן התשובות של שירות הלקוחות של החברה ופקידי הקופות עולה שאין להם מוטיבציה כלשהי לשפר את המצב הקיים.

ההתנהלות שלהם אינה של חברה פרטית יזמית, אלא של מונופול מהימים שקדמו להפעלה, למרות שהבעלות על המונופול הספציפי הזה היא פרטית.
-להפרטה
 

down under

New member
מדוע זה סודי מה שם חברת הרכבות

מכתב פרידה לחברת הרכבת ששלחתי היום.
חברת [][][][][][][] היקרה,

אחרי שעברתי למקום מגורי הנוכחי שירות הרכבות הבלתי תדיר*, בעל החיבורים הגרועים**, מכפיל ומשליש זמני הנסיעות***, המתומחר באופן סחטני**** שלכם הכריח אותי ללמוד לנהוג. מצורפת בזאת (להם, לא לפורום) תעודת ההצלחה בטסט אותה השגתי בטסט הראשון.

אינני חלק מהקהל השבוי שלכם יותר, כדי לגרום לי לחזור להשתמש בשירותיכם המינימום שתצטרכו להציע בתחנה המקומית שלי הוא שירות של פעם בחצי שעה, חיבורים רכבתיים שיאפשרו לי לחזור הביתה בחצות, ושירות רכבתי שאינו מכפיל או אף משליש את זמן הנסיעה בהשוואה לנסיעה במכונית.

כאשר גרתי בלונדון השתמשתי בקו הטמזלינק כדי להגיע למשפחתי בברייטון, והצלחתי להתמודד עם הרבה סגירות עבודות תשתית ופרוייקטים לשיפור הקו. לעומת זאת היחס שלכם (דוברי החברה, פקידי התחנה) הוא שהרצתם לו"ז מסויים במשך 20 שנה ואינכם רואים מדוע לא תריצו אותו עוד 20 שנה למרות עלייה של 40% במספר הנוסעים. יחס זה אינו מספק.

כבר לא שלכם !!!

(חתימה)

הפירוט לטענות שהעליתי:

* בכל כיוון יש 45 דקות ללא רכבות שעוצרות בתחנה.

** החיבור הרכבתי לברייטון מכריח אותי לעזור ארועים משפחתיים ב7 בערב כמו ילד כדי שלא לפספס את הרכבת הלפני אחרונה למרות שרכבת באותו הלו"ז אחרי האחרונה תגיע ליעדה לפני חצות.

כמו כן יש תיזמונים של המתנה של חצי שעה בין הרכבת שמקורה מהתחנה שלי לרכבות אחרות ברשת.

*** ישנה עיר הנמצאת שעה נסיעה ממני באוטו שהנסיעה אליה וממנה ברכבת אורכת כשעתיים אם מתזמנים עם הרכבת, ועלולה לארוך כשלוש שעות אם מפספסים רכבת. ברור אם-כן מדוע מעולם לא השתמשתי ב"שירותיכם" על מנת להגיע אליה.

ישנה עיר אחרת הנמצאת גם כן שעה נסיעה ממני, וכשעה נסיעה ברכבת כשמגיעים בזמן, כשעתיים אם מפספסים, וכאשר אני מסיים ביקור בה אני עלול למצא את עצמי ממתין 45 דקות לרכבת הביתה, מה מכפיל את זמן הנסיעה. כמו כן ישנן מספר רכבות המגיעות לאזורי מהתחנה בעיר הזו, אך אחת מהן איננה עוצרת בתחנה שלי ולמרות זאת אנשי הצוות ברציף הטעו אותי והמליצו לי לעלות עליה כמה פעמים.

(לידיעת הקוראים בפורום - אני פשוט מעלה אופניים ורוכב 15 דק', אבל אם הייתי ברגל הייתי נאלץ ללכת ברגל 50 דקות)

**** המרחק ממקום מגורי לברייטון ולונדון הוא שווה בערך, אך מחיר הכרטיס ללונדון הוא כפול ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות שאינן השיא, ופי 4 ממחיר הכרטיס לברייטון בשעות השיא. העובדה שעל אותו המרחק משלמים פי 2 ופי 4 מראה שמשהו מאד לא בסדר עם מדיניות התימחור שלכם, בהשוואה ישירה להכפלת המחיר שלכם בבוקר, מחיר הנסיעה מברייטון ללונדון בבוקר עולה כ25% יותר מבשעות שעות שיא. (לידיעת הקוראים: בבריטניה יש מחירי נסיעות מסויימות שהם בשליטת הרגולטור ומחירי נסיעות אחרות שהחברות חופשיות לספסר בהם, והחברה הזו בהחלט מספסרת).

כמו כן - הלו"ז שלכם גורם לכרטיס הרשת שלי לפספס נסיעה מוקדמת יותר לברייטון בגלל דקה אחת בלו"ז, מה שדי קריטי כי עלי לעזוב את העיר בשעת ערב מוקדמת. מה גם שכאשר אני בא לתחנה לקנות את הכרטיסים הנחוצים לי על מנת לעלת לרכבת של השעה 10:00 אינני יכול לקנות אותן לפני השעה כי המכונה מסרבת למכור במחיר המוזל לפני השעה היעודה. (לידיעת הקוראים: אמנם אני יכול להוסיף 33% ולעלות על הרכבת המוקדמת, אבל זה סכום כסף מוגזם לשלם על דקה אחת)

***** יחסכם: בשנה הראשונה שאחרי המעבר לאזורי התכתבתי עמכם בניסיון לקדם שינוי או שיפור כשלהו במצב, השיפור הפשוט ביותר כולל עצירה בכל שעות היום של רכבת שאכן עוצרת בתחנה שלי בשעות העומס של הבוקר. יחסכם כאילו ש"שירותכם" שאת ליקוייו השונים מניתי לעיל אינו זקוק לשיפורים הוא ששיכנע אותי שאין לי ברירה אחרת אלא ללמוד לנהוג ולעלות על הכביש.
מדוע זה סודי מה שם חברת הרכבות
ומה שם היישוב בו אתה גר?
הרי ביישוב בו אתה גר, מן הסתם, יש כמה עשרות אלפי תושבים ואולי יותר.
ממילא איננו יודעים את שמך הפרטי ובטח שלא את שם משפחתך.

לאיש מאיתנו אין, כך אני חושב וגם מקווה, את מרשם האוכלוסין הבריטי
כך שלא יבוצע כאן שום אאוטינג כלשהו.
בעצם אפילו אם היה לנו את כל מרשם התושבים הבריטי, משהו של סביב 60 עד 70
מליון איש, אי אפשר היה לדעת את זהותך.
 

Ccyclist

Active member
בט"ש כי נוכחות עויינת יש בכל מקום בימינו.

מדוע זה סודי מה שם חברת הרכבות
ומה שם היישוב בו אתה גר?
הרי ביישוב בו אתה גר, מן הסתם, יש כמה עשרות אלפי תושבים ואולי יותר.
ממילא איננו יודעים את שמך הפרטי ובטח שלא את שם משפחתך.

לאיש מאיתנו אין, כך אני חושב וגם מקווה, את מרשם האוכלוסין הבריטי
כך שלא יבוצע כאן שום אאוטינג כלשהו.
בעצם אפילו אם היה לנו את כל מרשם התושבים הבריטי, משהו של סביב 60 עד 70
מליון איש, אי אפשר היה לדעת את זהותך.
בט"ש כי נוכחות עויינת יש בכל מקום בימינו.

אין ישובים עירוניים במערב אירופה בהם 5-10 חברה מבני דודנו אינם יכולים לארגן משהו אם ידעו שישנה מטרה ישראלית קלה להשגה, ומהתגובות באתרי החדשות ברור שישנו אגף תעמולה כלשהו של בני דודנו שמשחק "לורד הור-הור" וירטואלי (מספיק לקרא תגובות בעברית עילגת המראה על מבטע ערבי כדי לדעת זאת) אז אינני רוצה לתת מידע מדוייק על מיקומי כאשר המצב הוא של כמה מאות אלפי תושבים, ומספר מוקדי פנאי מצומצם שניתן לספור על יד אחת בתחום כמו מכוני כושר למשל, תוך הצלבה עם העובדה שאני רוכב על אופניים.

כשגרתי בלונדון התייחסתי לנוכחותי בצפון העיר אפילו לרמת הקו, אך מבלי להזכיר במפורש את התחנה המדוייקת כי קנה המידה של העיר איפשר את האלמוניות הזו, בקוסטה מעולם לא התייחסתי במדוייק למיקומי וכך גם במקום מגורי החדש בבריטניה בגלל קנה המידה המצומצם שלו.

בעבר רכבתי עשרות פעמים בלילה דרך הרחוב של מסגד פינסברי פארק הידוע לשימצה, אך לא הייתי מציין את זה מראש בעברית, עם מוצא ויעד...
 

Ccyclist

Active member
- מבטא

בט"ש כי נוכחות עויינת יש בכל מקום בימינו.

אין ישובים עירוניים במערב אירופה בהם 5-10 חברה מבני דודנו אינם יכולים לארגן משהו אם ידעו שישנה מטרה ישראלית קלה להשגה, ומהתגובות באתרי החדשות ברור שישנו אגף תעמולה כלשהו של בני דודנו שמשחק "לורד הור-הור" וירטואלי (מספיק לקרא תגובות בעברית עילגת המראה על מבטע ערבי כדי לדעת זאת) אז אינני רוצה לתת מידע מדוייק על מיקומי כאשר המצב הוא של כמה מאות אלפי תושבים, ומספר מוקדי פנאי מצומצם שניתן לספור על יד אחת בתחום כמו מכוני כושר למשל, תוך הצלבה עם העובדה שאני רוכב על אופניים.

כשגרתי בלונדון התייחסתי לנוכחותי בצפון העיר אפילו לרמת הקו, אך מבלי להזכיר במפורש את התחנה המדוייקת כי קנה המידה של העיר איפשר את האלמוניות הזו, בקוסטה מעולם לא התייחסתי במדוייק למיקומי וכך גם במקום מגורי החדש בבריטניה בגלל קנה המידה המצומצם שלו.

בעבר רכבתי עשרות פעמים בלילה דרך הרחוב של מסגד פינסברי פארק הידוע לשימצה, אך לא הייתי מציין את זה מראש בעברית, עם מוצא ויעד...
- מבטא
 

down under

New member
או קיי, הבנתי

בט"ש כי נוכחות עויינת יש בכל מקום בימינו.

אין ישובים עירוניים במערב אירופה בהם 5-10 חברה מבני דודנו אינם יכולים לארגן משהו אם ידעו שישנה מטרה ישראלית קלה להשגה, ומהתגובות באתרי החדשות ברור שישנו אגף תעמולה כלשהו של בני דודנו שמשחק "לורד הור-הור" וירטואלי (מספיק לקרא תגובות בעברית עילגת המראה על מבטע ערבי כדי לדעת זאת) אז אינני רוצה לתת מידע מדוייק על מיקומי כאשר המצב הוא של כמה מאות אלפי תושבים, ומספר מוקדי פנאי מצומצם שניתן לספור על יד אחת בתחום כמו מכוני כושר למשל, תוך הצלבה עם העובדה שאני רוכב על אופניים.

כשגרתי בלונדון התייחסתי לנוכחותי בצפון העיר אפילו לרמת הקו, אך מבלי להזכיר במפורש את התחנה המדוייקת כי קנה המידה של העיר איפשר את האלמוניות הזו, בקוסטה מעולם לא התייחסתי במדוייק למיקומי וכך גם במקום מגורי החדש בבריטניה בגלל קנה המידה המצומצם שלו.

בעבר רכבתי עשרות פעמים בלילה דרך הרחוב של מסגד פינסברי פארק הידוע לשימצה, אך לא הייתי מציין את זה מראש בעברית, עם מוצא ויעד...
או קיי, הבנתי
מעט פרנואידי אך אני בהחלט (לא בצחוק ולא בסרקאזם/ציניות) מבין ואפילו
מזדהה עמך.

כאחד שחי 9 חודשים במלבורן ושבוע בסידני, שתי ערי ענק שורצות מוסלמים ימ"ש
(לפחות על חלקם זה יותר ממוצדק, הם ארגנו הפגנות, בחלקן אלימות, נגד
הממשלה הלגאלית-לגיטימית של אוסטרליה, נגד תגובה ארה"ב-ית על הטבח
במגדלי התאומים [זה לא אסון התאומים זה טבח ברברי פאשיסטו-נאצי של ממש]).

אני הורדתי פרופיל כשהסתובבתי, פה ושם, בריכוזים של מוסלמים.
חלקם הקטן ידע את זהותי אך היות ולא העזתי לצייץ בנושאים פוליטיים באותן
דקות בהן שהיתי בקרבתם (למשל קפצתי לקנות בקלאווה באחד הפרברים הערבו-מוסלמיים של מלבורן) לא קרה לי כלום.
כשהיו התקהלויות של מוסלמים עם זעם בעיניים (בעת ההפגנות) פשוט מהר הלכתי
הצידה.


השיא היה כשחזרתי בלילה של סופ"ש מהקזינו הכי גדול בעולם (לפחות בשנת 2001
הקזינו הכי גדול בעולם היה קראוון קזינו שליד מרכז מלבורן [מעל 300 שולחנות
משחק שונים + כ-1,000 סלוט מאשין]) והמכונית שלי חנתה רחוק שכן החניה
באזור הקזינו מועטת ויקרה יחסית ולקחתי מונית.
הנהג היה בחור צעיר יוצא לבנון.
התחלתי לדבר איתו ערבית (ברמה נורא נמוכה אני מצליח לקשקש כמה מאות מלים)
קלוקלת משולבת באנגלית.
סיפרתי לו שהורי היו מהגרים מלבנון לאנגליה ואח"כ לאוסטרליה ובגלל זה הן הערבית
שלי לא משהו וגם לא האנגלית.
הוא כל כך התלהב שעצר את המונה באמצע ולקח אותי חצי מרחק בחינם!
אם היה יודע את זהותי האמיתית....
 

Ccyclist

Active member
אצלי זה קצת שונה...

או קיי, הבנתי
מעט פרנואידי אך אני בהחלט (לא בצחוק ולא בסרקאזם/ציניות) מבין ואפילו
מזדהה עמך.

כאחד שחי 9 חודשים במלבורן ושבוע בסידני, שתי ערי ענק שורצות מוסלמים ימ"ש
(לפחות על חלקם זה יותר ממוצדק, הם ארגנו הפגנות, בחלקן אלימות, נגד
הממשלה הלגאלית-לגיטימית של אוסטרליה, נגד תגובה ארה"ב-ית על הטבח
במגדלי התאומים [זה לא אסון התאומים זה טבח ברברי פאשיסטו-נאצי של ממש]).

אני הורדתי פרופיל כשהסתובבתי, פה ושם, בריכוזים של מוסלמים.
חלקם הקטן ידע את זהותי אך היות ולא העזתי לצייץ בנושאים פוליטיים באותן
דקות בהן שהיתי בקרבתם (למשל קפצתי לקנות בקלאווה באחד הפרברים הערבו-מוסלמיים של מלבורן) לא קרה לי כלום.
כשהיו התקהלויות של מוסלמים עם זעם בעיניים (בעת ההפגנות) פשוט מהר הלכתי
הצידה.


השיא היה כשחזרתי בלילה של סופ"ש מהקזינו הכי גדול בעולם (לפחות בשנת 2001
הקזינו הכי גדול בעולם היה קראוון קזינו שליד מרכז מלבורן [מעל 300 שולחנות
משחק שונים + כ-1,000 סלוט מאשין]) והמכונית שלי חנתה רחוק שכן החניה
באזור הקזינו מועטת ויקרה יחסית ולקחתי מונית.
הנהג היה בחור צעיר יוצא לבנון.
התחלתי לדבר איתו ערבית (ברמה נורא נמוכה אני מצליח לקשקש כמה מאות מלים)
קלוקלת משולבת באנגלית.
סיפרתי לו שהורי היו מהגרים מלבנון לאנגליה ואח"כ לאוסטרליה ובגלל זה הן הערבית
שלי לא משהו וגם לא האנגלית.
הוא כל כך התלהב שעצר את המונה באמצע ולקח אותי חצי מרחק בחינם!
אם היה יודע את זהותי האמיתית....
אצלי זה קצת שונה...
לעומת לונדון האוכלוסייה האתנית כולה מאד מצומצמת באזור בו אני גר, וכך גם האוכלוסייה המוסלמית, אך יש כזו, ולא כולם תיירים (אם כי - תופעת בתי הספר לשפות שבשנות ה90 היו מלאים בגרמנים וכל אוטובוס חזרה מסבתא לדירה השכורה היה מלא בדוברי גרמנית השתנתה בימינו והתמלאה בדוברי ערבית מהאמירויות), אבל לך תדע, כל מה שצריך זה 5 חבר'ה מלבנון...

כמו כן - אם בשנה-שנתיים הראשונות שלי באנגליה הייתי אומר לאנשים (שחלקם הגיבו בהתשאות) שגרתי בארץ כי אי אפשר לבוא בלי עבר כלשהו - אנשים לא הבינו יותר ממעבר אחד בין ארצות ומאד בילבל אותם שאדם דובר אנגלית במבטא בריטי גדל במקום אחר, ובשלב מסויים שמתי לב שאם אינני אומר שגדלתי בישראל אף אחד לא שואל אותי "מאיפה אתה" ושבעיקרון אני זה שמעלה את הנושא שפשוט מסובך להם מכל מני סיבות, אז הפסקתי להעלות את הנושא מול מכרים שטחיים כי למי יש כוח.
 

yblumann

New member
I have no such fears & had no issues

אצלי זה קצת שונה...
לעומת לונדון האוכלוסייה האתנית כולה מאד מצומצמת באזור בו אני גר, וכך גם האוכלוסייה המוסלמית, אך יש כזו, ולא כולם תיירים (אם כי - תופעת בתי הספר לשפות שבשנות ה90 היו מלאים בגרמנים וכל אוטובוס חזרה מסבתא לדירה השכורה היה מלא בדוברי גרמנית השתנתה בימינו והתמלאה בדוברי ערבית מהאמירויות), אבל לך תדע, כל מה שצריך זה 5 חבר'ה מלבנון...

כמו כן - אם בשנה-שנתיים הראשונות שלי באנגליה הייתי אומר לאנשים (שחלקם הגיבו בהתשאות) שגרתי בארץ כי אי אפשר לבוא בלי עבר כלשהו - אנשים לא הבינו יותר ממעבר אחד בין ארצות ומאד בילבל אותם שאדם דובר אנגלית במבטא בריטי גדל במקום אחר, ובשלב מסויים שמתי לב שאם אינני אומר שגדלתי בישראל אף אחד לא שואל אותי "מאיפה אתה" ושבעיקרון אני זה שמעלה את הנושא שפשוט מסובך להם מכל מני סיבות, אז הפסקתי להעלות את הנושא מול מכרים שטחיים כי למי יש כוח.
I have no such fears & had no issues

unlike your good self, I have no issues with my identity or who I am, and see no reason for anonymity, in all the years I have been living in London, I never encountered any problem myself.

each to their own! [smile]

regards

Yoram [my real name]
 
מדוע מסגד פינסברי ידוע לשמצה?

בט"ש כי נוכחות עויינת יש בכל מקום בימינו.

אין ישובים עירוניים במערב אירופה בהם 5-10 חברה מבני דודנו אינם יכולים לארגן משהו אם ידעו שישנה מטרה ישראלית קלה להשגה, ומהתגובות באתרי החדשות ברור שישנו אגף תעמולה כלשהו של בני דודנו שמשחק "לורד הור-הור" וירטואלי (מספיק לקרא תגובות בעברית עילגת המראה על מבטע ערבי כדי לדעת זאת) אז אינני רוצה לתת מידע מדוייק על מיקומי כאשר המצב הוא של כמה מאות אלפי תושבים, ומספר מוקדי פנאי מצומצם שניתן לספור על יד אחת בתחום כמו מכוני כושר למשל, תוך הצלבה עם העובדה שאני רוכב על אופניים.

כשגרתי בלונדון התייחסתי לנוכחותי בצפון העיר אפילו לרמת הקו, אך מבלי להזכיר במפורש את התחנה המדוייקת כי קנה המידה של העיר איפשר את האלמוניות הזו, בקוסטה מעולם לא התייחסתי במדוייק למיקומי וכך גם במקום מגורי החדש בבריטניה בגלל קנה המידה המצומצם שלו.

בעבר רכבתי עשרות פעמים בלילה דרך הרחוב של מסגד פינסברי פארק הידוע לשימצה, אך לא הייתי מציין את זה מראש בעברית, עם מוצא ויעד...
מדוע מסגד פינסברי ידוע לשמצה?
טרור? המרת דת? כפייה דתית?
 

Ccyclist

Active member
בעיקר טרור וקשרים לאל-קעידה

מדוע מסגד פינסברי ידוע לשמצה?
טרור? המרת דת? כפייה דתית?
בעיקר טרור וקשרים לאל-קעידה
הנה הערך הוויקיפדי, תת הסעיף העוסק בכך:

http://en.wikipedia.org/wiki/North_London_Central_Mosque#Former_terrorism_links

בבריטניה המרת דת נחשבת לעניין אישי, החברה היא 25% אתאיסטית (כך לפי מפקד האוכלוסין האחרון), ומי שמתחזקים בנצרותם מדברים במונחים של " Becoming a Christian " כאילו שהתחזקות שוות ערך להמרה. ישנם אנשים הממירים את דתם לאיסלאם (תופעה פופולרית בבתי הכלא למשל) אך גם לדתות אחרות ובעיר יש מרכז של הארי קרישנה שרוב פעיליו מומרים.

לגבי כפיה דתית - היתה תופעה משונה מאד של "כנופיית שריעה" באחד השיכונים הציבוריים במזרח לונדון, והם טופלו במישור הפלילי כולל תקופת מאסר. http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Patrol_incident בעיקרון ההתייחסות הציבורית אליהם היתה כאל פושעים שמצאו תירוץ להטריד את הציבור, וכך צריך להתייחס גם לפושעים דומים במאה שערים ובני ברק...
 

alantan

New member
לגבי המרה של "נוצרים" לנצרות

בעיקר טרור וקשרים לאל-קעידה
הנה הערך הוויקיפדי, תת הסעיף העוסק בכך:

http://en.wikipedia.org/wiki/North_London_Central_Mosque#Former_terrorism_links

בבריטניה המרת דת נחשבת לעניין אישי, החברה היא 25% אתאיסטית (כך לפי מפקד האוכלוסין האחרון), ומי שמתחזקים בנצרותם מדברים במונחים של " Becoming a Christian " כאילו שהתחזקות שוות ערך להמרה. ישנם אנשים הממירים את דתם לאיסלאם (תופעה פופולרית בבתי הכלא למשל) אך גם לדתות אחרות ובעיר יש מרכז של הארי קרישנה שרוב פעיליו מומרים.

לגבי כפיה דתית - היתה תופעה משונה מאד של "כנופיית שריעה" באחד השיכונים הציבוריים במזרח לונדון, והם טופלו במישור הפלילי כולל תקופת מאסר. http://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_Patrol_incident בעיקרון ההתייחסות הציבורית אליהם היתה כאל פושעים שמצאו תירוץ להטריד את הציבור, וכך צריך להתייחס גם לפושעים דומים במאה שערים ובני ברק...
לגבי המרה של "נוצרים" לנצרות
מדובר בהמרה לכל דבר. הם אינם מתחזקים בנצרותם כי לפני כן הם לא הלכו לכנסיה ולא האמינו בכלום. אולי האמינו באיזה כוח עליון אבל לא ב-"שילוש הקדוש".

העניין הוא שנצרות פרוטסטנטית בכלל ואנגליקנית בפרט שונה כמעט מכל הדתות האחרות כי לא מדובר בדרך חיים או שבט שנולדים לתוכו. נוצרי אנגליקני מחשיב את עצמו (ונחשב) לנוצרי רק אם הוא מאמין, הולך לכנסיה וכדומה. אחרת הוא פשוט אינו נוצרי. אז אם הוא מתחיל ללכת לכנסיה הוא פשוט "הופך לנוצרי".
 

Ccyclist

Active member
איך אמרה הנזירה לאשת הרופא ?

לגבי המרה של "נוצרים" לנצרות
מדובר בהמרה לכל דבר. הם אינם מתחזקים בנצרותם כי לפני כן הם לא הלכו לכנסיה ולא האמינו בכלום. אולי האמינו באיזה כוח עליון אבל לא ב-"שילוש הקדוש".

העניין הוא שנצרות פרוטסטנטית בכלל ואנגליקנית בפרט שונה כמעט מכל הדתות האחרות כי לא מדובר בדרך חיים או שבט שנולדים לתוכו. נוצרי אנגליקני מחשיב את עצמו (ונחשב) לנוצרי רק אם הוא מאמין, הולך לכנסיה וכדומה. אחרת הוא פשוט אינו נוצרי. אז אם הוא מתחיל ללכת לכנסיה הוא פשוט "הופך לנוצרי".
איך אמרה הנזירה לאשת הרופא ?
(לא זוכר את שם הסרט, יש רופא בריטי ואשתו בסין בשנות ה30, מנזר, ומגיפת כולרה, נזירה מהמנזר ואשת הדוקטור יושבות לתה מנחה...)

נזירה (קתולית כמובן): "אז, מה ההשתייכות הדתית שלך?"

אשת הרופא: " C of E (הכנסייה האנגליקנית), אני מניחה. "

הנזירה: "אז זו דרכך להגיד שאינך מאמינה בשום דבר בעצם".


בעיקרון זו הדת המסורתית של הסבא-רבא, ולפני מלחמת העולם הראשונה האמינו בזה, אבל כיום זו סתם מסורת של חגים, נוסטלגיה לחתונות מסורתיות בכנסיה כי זה רומנטי, הורים בורגנים שכדי להכניס את הילד לבית ספר פרטי של הכנסייה האנגליקנית ילכו לכנסייה לכמה חודשים, ולמרות שיש זילזול מסויים באנשים בעלי אמונות דתיות - אין במקביל חילונות מיליטנטית אלא משהו מאד בריטי של התרחקות הדרגתית.

בעלי מאד משקף את המצב הזה, מצד אחד הוא מאד מזלזל באנשים שמאמינים (ואף ברעיון שיש לאפשר להם חופש דת), אך מצד שני הוא מצטט פסוק או שניים מהתנ"ך בגירסאת המלך ג'יימס כדי להצדיק עמדה פוליטית מדי פעם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה