מכתב פומבי למפקד גיזרת חברון...

מכתב פומבי למפקד גיזרת חברון...

...אתמול נהרגו שלושה בחורים צעירים יהי זיכרם ברוך
... ואני רוצה לשאול אותך ואת סגנך ואת המשנה שלך ואת המח"ט ואת המג"ד ואת המ"פ...זהו מספיק, מ"מ וסמלי המחלקות לא נישאלים כאן, סמכותם היא אפסית... האם אתם מטומטמים יזומים או שזה גנטי אצלכם?... לשלוש בלילה, שלושה לוחמים, כבדים בחגור, בציוד...מתנהלים כמו להקת דובים בין כוורות הדבש... מה חשבתם לעצמכם?...שהם יצילו מישהו, מאיימים על מישהו...איזו הרגשת בטחון בדיוק הם מייצרים בנוחכות שלהם כך?...להדליק גוזניק???!!!... נגמ"ש, טנק, האמר, אפילו אביר היו כבר יותר טובים למשימה... מי שנתן את הפקודה הזו, מי שיזם את המשימה הזו...פשוט רצח שלושה מפקודיו!!!... מעניין איזה דין יעשה לנאשם?...ומה יהיה עונשו... צריך להלחם בטרור בחורמה...לא בטיפשות...
 
למעלה