מכתב לעצמי.....(מוזמנים לקרוא)

מכתב לעצמי.....(מוזמנים לקרוא)

קטנה כ"כ בעולם גדול ואכזרי קטנה עד כדי העלמות חלקית. רק אדם בעל משקפיים מיוחדות יכול לראות אותך... כל השנים חשבת שאת גדולה,מעל כולם "מי יכול עלי?" אבל עם הזמן את מבינה עד כמה קטנה-פיצית ממש כמו נמלה קטנטונת בקן ענק. את בוכה....למה? מה הסיבה? מישהו הרביץ? מישהו פגע? לא! את! את פגעת! לא רק בעצמך אלא בהרבה אחרים,אבל את נמלה קטנה ואגואיסטית, בעצם את לא נמלה, את פרה! הרבה יותר מתאים לך פרה מנמלה. רזה את קוראת לעצמך? איכס! 48? מי אמר שזה קצת? את שמנה! איכס! הסתכלת במראה...את ראית! אבל הכי גרוע שאת אגואיסטית...לא אכפת לך מכלום... לא מזיז לך שאת מגעילה לכולם,את פשוט התרגלת לזה.... את יושבת כמו מטומטמת בהפסקה וכותבת מכתבים לעצמך? מפזרת פה ושם הערות... ועכשיו את לבד,כולן יצאו מהכיתה... לבד-אולי תקפצי? לא-את לא תמותי,רק תשברי משהו..אסור בבית ספר-זה המוני מידי! הנה שירה נכנסה,תתיסי אליה... איכס-היא מציעה לך לאכול.... מה את אוכלת עכשיו? לפני שניה אכלת צהריים... עוד אוכל? שמנה-אסור לך, תשלטי בעצמך! מקודם הרכז (אותו אחד מהשיחה לפני שבוע) פנה אליך...."הפסקנו שיחה באמצע,מתי נמשיך?" את מסתכלת במבט שדורש רחמים-אבל לך לא מגיעים רחמים,עד כמה שאת רוצה-לא מגיע לך!!!! את באמת רוצה להמשיך לדבר איתו? להמשיך לדבר על עידו? על גבי הפסיכולוג? על אבא ואמא שלך? את לא חושבת שאת טוחנת מים? זה ממש ככה-לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר לדבר.... ואת שכחת להזכיר שאפשר גם-לדבר! אולי תשתקי מידי פעם? תסלי בשקט י´תינוקת. דיי,תפסיקי לכתוב,אח"כ את לא מסכמת בשיעור-"כואבת לך היד" י´תינוקת, תפסיקי להתלונן... דיי כבר! תעזבי את העט,נו.....? קרציה-תפסיקי לכתוב! טוב ביי ביי אני שונאת אותך עד אהבת מוות ירח!
 

Vsilver NJ

New member
ירח...

לא... את טועה... איך את יכולה לומר ש48 זה שמנה?? אני שוקלת משהו כמו 15 קילו יותר ממך... אני בטוחה שאת יפיפיה, באמת! לא משנה כמה את שוקלת! למה את שונאת את עצמך כל כך, מסיבות שהן כל כך לא נכונות? את לא אגואיסטית (עובדה, את עוזרת לכולנו כאן), את לא שמנה (48 קילו?), ולכתוב מכתבים לעצמך זה לא כזה נורא... זו סוג של תרפיה כזאתי, לא? בכל מקרה, תפסיקי להאשים את עצמך בכל הצרות של העולם כי את לא אשמה בכלום! באמת שלא. ירח... יודעת מה? לא משנה כמה תשנאי את עצמך (בלי סיבה...!) עדיין אוהב אותך. יאללה, על הפרנציפ! גם אם את שונאת את השיחות עם הרכז, תמשיכי לדבר איתו ותמשיכי להוציא את הכל החוצה, עד שהכל יצא. זאת הדרך הכי טובה להתגבר ולעבור הלאה, על כל מה שכואב. באמת באמת, זה בדוק לגמרי.
ג´ודית.
 
למה את לא מבינה?!?!?

זה בדיוק מה שאני מנסה להסביר לך-עד כמה שאני נראת לכולם כ"כ אוהבת ותומכת ומנסה לעזור וטובת לב וכו´... אני ממש לא! הכל אצלי בא משיקולים של מה יחשבו עלי? ואיך אני אראה מבחינת החבר´ה? הכל אצלי בא משיקולים אישיים-של אני עצמי ואנוכי-בלבד! אני גם חשבתי פעם שאני נחמדה לכולם-אפילו שיש לי קריזות-אבל אני לא! אני מפזרת "סליחה" "לא התכוונתי" בכל פינה אבל ת´אמת אף פעם לא התכוונתי באמת... ואם התכוונתי זה בגלל שהדבר שעשיתי פגע בי! אני כן אגואיסטית! הכי אגואיסטית שאפשר להיות! אל תתחילו לשכנע אותי שלא-כי אני כן! אתמול אכלתי רק מלוואח אחד וקצת עוגה ככה שעם המשקל אני מרגישה קצת יותר טוב! מהבוקר אני דיי טוחנת-כי היה לי מבחן אז תוך כדי אכלתי... הלך לי דיי טוב אפילו שבמקום לקרוא את כל הספר (שמואל א´) אז קראתי רק חצי ועוד את הסיכומים מהספר..ובבוקר חברה שלי הביאה לי לקרוא את הסיכומים שהיא סיכמה.. אני אקבל בסביבות ה-70/75...אבל לא ממש אכפת לי... בעצם כן אכפת לי! עזבו-יש לי פיצול אישיות...
יש לי ב-5 פגישה עם הפסיכולוג....ואין לי מה להגיד לו-אני מנסה לחשוב על משהו....! תאחלו לי בהצלחה....! אני זקוקה לה בשביל לא לבזבז להורים שלי עוד 300 ש"ח על שתיקה! ביי ביי ירח!
 

Vsilver NJ

New member
טוב

אז כנראה שבאמת לא הבנתי... עכשיו יותר ברור לי מה התכוונת... אז את כן אגואיסטית, אז מה? העיקר שתהיי שלמה עם עצמך, לא משנה מה את, לא? אוהבת תמיד ג´ודית. נ.ב. בהצלחה עם הפסיכו´...
 
למעלה