מכתב לחברה באינטרנט על מצבי

solinger

New member
מכתב לחברה באינטרנט על מצבי

בנתיים אוסנת אחותי לרשת... היא בהלל יפה עד שתתחזק.... אחר כך יחליטו מה לעשות איתה... גריאטרי...מחלקה שיקומית.....ניתוח אנו עוד לא יודעים.... כמו שאמרתי אוסנת אני לא יודע אם יהיה לי תקציב לאינטרנט.... אז אם לא אשוב..תדעי ותביני שלא היה לי ברירה.. ותבכי איתי...אני כל היום ממרר בבכי בבית.... מה איתך אוסנת...מה שלומך?..אייך החיים?...מה עם הלימודים?.... ספרי לי...שתפי אותי... היום הלכתי ב6 בערב מול קניון לב חדרה...יש שם ברכה עם דגים ישבתי כדי לנסות להרגע...איזה לבד הרגשתי...רק אני והדגים..... הרחוב היה רייק...היה לי שוב זמן למחשבות....מראות אמא שלי שוכבת ללא תנוחה עם חמצן...גמר אותי שוב ושוב... ישבתי שם ומיררתי בבכי ואיין איש שעזר או שאל.... הייתי אצל הפסיכ` שלי מיררתי לה בבכי היא המליצה שאלך לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי אך אמרתי לא...לא בגלל שאני לא חושב שאני לא צריך.... אלא בגלל שאבא שלי זקוק לעזרה בבית.... איזה סיוט שיהיה לך רק טוב אונסת שלך ישראל
 
למעלה