מכתב גלוי לתרמילאים ישראלים

zoo22

New member
אכן מצער

ובקשר לארה"ב אפילו היהודים לא סובלים את הישראלים שמוכרים בקניונים. הם כ"כ אגרסיבים שזה ממש מוגזם... אני מקווה שהמשטרה תעשה את העבודה שלה...
 
../images/Emo59.gifאפרופו, כדאי מאוד

לזקוף אוזניים... הביטוי DIB מצוי בשימוש יהודים-אמריקאים, והוא מתייחס לישראלים. מתוך המילון:
DIB: (US) Israelis. Dumb Israeli Bastard. Used by American Jews to describe practitioners of what they view as crude Israeli culture​
לא נעים.
 
הבעיה היא שזה לא נגמר בתרמילאים

גם כשאני בחו"ל אני מקפידה שלא להיות בקרב ישראלים ולא להיות מזוהה עם הקבוצות הרעשניות עם ההתנהגות הדוחה וגם אני מתביישת מאוד.
 
בתור ישראלית בחו"ל

אני מוצאת את ההודעה הזו מאוד אבל מאוד מעליבה. עכשיו אני גם מבינה מה את עושה בפורומים הרבים של ישראלים בחו"ל. גם את דוחה מאוד עם ההתנשאות. אז הוכח שאמא לא יודעת הכל. נימוסים אין לה.
 
אני מודה לך על החגובה הכנה

לא הבנתי איך ההשתדלות שלי להתרחק מקבוצות של ישראלים עם התנהגות דוחה מצביעה על חוסר נימוס מצידי. אני לא רוצה להיות חלק מהקבוצות האלה גם בארץ, אני נמנעת מלבלות בבתי מלון בארץ בזמני חופשות ביה"ס אז הכל עמוס ורועש ומגיעות לשם קבוצות של ועדי עובדים שממש משתלטות על המלון והוא נראה כמו חורבה. בחו"ל יש התנהגות ישראלית אופיינית של חלק מהתיירים כמו צעקות מקצה אחד לקצה שני של חנות או של מסעדה, השתלטות על אזור בלובי או שימת רגליים על המושבים בתחבורה הציבורית. אני מסרבת להיות חלק מההתנהגות הזאת ולא רוצה שיזהו אותי כחלק ממנה, מה כאן מעליב? שאני אומרת את הדברים שחושבים רבים אבל, לא נעים להגיד אותם?
 
את לא הגדרת תיירים מישראל

את אמרת ישראלים בחו"ל. מכאן הבערת לי את האש. פשוט הכנסת את כולנו , הישראלים בחו"ל בקבוצות של אנשים מגעילים שדוחים אותך. לא שאני מסכימה עם ההגדרה הנוכחית שלך בדבר קבוצות עם התנהגות דוחה. אבל הפירוט הזה לא היה בהודעתך הנוכחית. עכשיו כשאת מבינה מאיפה באתי ואני מבינה מהיכן הוצאת את הודעתך . אני יכולה להגיד לך שכן, יש קבוצות כאלה, אבל לא כל !!! התיירים הישראלים הם בהכרח קבוצה רועשת. ישנם כמה ספורים , כמוך שמתיירים באדיבות ונימוס, וסובלים מן הסטיגמה שאת מדביקה להם הבנת את זה ברוך?
 
טוב שהעניינים מתבהרים

עבורי ישראלים בחו"ל כשאני שם הם תיירים מישראל, בישראלים שחיים בחו"ל אני לא מבחינה כי ההתנהגות שלהם וההופעה הם כמו של המקומיים, רק אם אני שומעת עברית אני מבינה שהם ישראלים.
 
לא מדוייק

ההתנהגות שלי ודפוסי ההתנהגות שלי הם ישראליים לחלוטין. חונכתי עם נימוסים ואני משתמשת בהם בחו"ל בדיוק כמו שהשתמשתי בהם בארץ. עשי טובה לעצמך ולאחרים, שברי את הסטיגמות האלו. זה לא מוסיף ממש לא מוסיף.
 
לא כל כך מבינה מה את רוצה

כתבתי שאני לא מבחינה בישראלים שחיים בחו"ל. מה כאן לא מדויק? ומה ענין הנימוסים שלך למה שכתבתי? ועל אילו סטיגמות את כותבת?
 

sirpad

New member
מה יגידו הדנים ששמים את הרגלים

על מושבי התחבורה הציבורית? אני חושב שאל לנו לערבב פרחחות של צעירים עם אותו ישראלי מכוער!
 

BLUE BLODE

New member
ואני אומר לך

שעשית בשכל כשעזבת את הארץ... את צרה בפני עצמך למדינת ישראל. ולכן, אמא (לא שלי -תודה לאל) יקרה נשמח אנו הישראלים הגאים במורשתנו שתשארי שם יקירתי. איפה שאת חושבת שאת שייכת. נא לא להיעלב מתוכן ההודעה, פשוט עצבנת.
 
תגובה מתנשאת של ישראלית מצויה<?>

שלא נדבר על הכללה שלך... בחצי שנה שלי פה <NJ> הופתעתי לגלות שיש גם אמריקאים שמתנהגים לעיתים בצורה המונית וגסה ברחוב.
 

פZצטא

New member
מוכר ולא חביב

אני חושב שכולנו מכירים את זה וסובלים לעיתים מהתדמית. אבל הישראלים אינם מקשה אחת. יש את אלו שתוארו בכתבה ויש את הישראלים המנומסים. בדיוק כמו בקרב הישראלים החיים בחו"ל, לא רק המטיילים. מה שכן,יש לי תחושה שאת הכתבה כתב ישראלי. זו לא התנסחות של יהודי שלא חי בארץ, גם אם ביקר בה המון פעמים.
 

סלסרו

New member
הערה קטנה

" אבל הישראלים אינם מקשה אחת. יש את אלו שתוארו בכתבה ויש את הישראלים המנומסים." בכתבה הכותבת עשתה בדיוק את החילוק שאתה מחלק, בין הישראלים המנומסים לבין הרועשים והגסים. נראה ששניכם מסכימים..
 
כמו כל דבר בצה"ל מתחלקים ל3

חלקים. אלה שמחלקים, אלה שלא ואלה שכותבים על אלו ואלו. אלו שמחלקים מתחלקים לשלושה חלקים....
 
למעלה