מכתב גלוי, ושאלה, לגדי ביטון:

אליק 31

New member
ארגמן, לא אנחנו פתחנו במערכה כבדה

של העלאות מחירים אנו רק מתגוננים נגד העלאות המחיר ובתור שכאלה אמצעינו מוגבלים מאד, ואת מנסה להגביל אותנו עוד יותר.
 
חס וחלילה,לא מנסה להגביל,אבל..

שים לב! התנהלות המחאה או ההתגוננות גולשת בכל פעם לפסים אישיים וזה לא לעניין תחשוב לרגע שאתה גדי ביטון {אני בטוחה שאתה עושה
אני הייתי מגיבה כך:
}ומטיחים בך השכם והערב,לא יפה .נסו לעמוד למחות מול הגורמים הנוגעים בדבר ,מבטיחה לך תשיג תוצאה . אז שיהיה לך בהצלחה.
 

אליק 31

New member
ארגמן, אני עוצם את עיני ומדמה לרגע

שאני גדי. לאט לאט נכנסות בי התחשות הנכונות: אני ארנולד שוארצנגר, לבוש במדי פלדה, מהסרט ההוא: "המחסל" כל מי שעומד בדרכי, מושמד , כל סוג נשק אשר יורים לעברי, מחליק בקלי קלות מעל משטח הפלדה הנוצץ שבגופי, אני מביט סביבי ורואה את היריבים והריהם בעיני כחגבים. לרגע גיחכתי, שמעתי את החגבים מדברים עלי, שמא אני נעלב, או נפגע, ויש כאלה שחסים עלי...
 
ובכל זאת ואף על פי כן גדי יש רק אחד

נראה אליק שנחתת ממעבורת קולומביה,נשבעת לך . איך הגד לי איך הגעת לדוגמה הזאת. לפעמים אני לא מבינה אותך.
 

אליק 31

New member
ארגמן, ראי שרשור שלי על שתי

"מכושפות", המרקיד בו אנו עוסקים צבר כוח עצום זהו כוח הנובע מאישיות כריזמתית אשר פועלת בעיקר על נשים (וגם על עוד גבר: שרק) זוהי סגידה והערצה בלתי ניתנים לכימות ולריסון הוא יכול להיות נחמד מאד בכל תחומי החיים האחרים אבל ברגע שהוא עומד מול המכושפים הכוח הזה הופך להיות כוח משחית ויצרים חזקים באדם המהולל נולדים בו ומשתלטים עליו ויש לו נטיה לבחון את קצה גבול היכולת הזאת ולראות עד כמה קהל מעריציו יעמוד בדרישות החדשות שהוא מציב להם אין מה לעשות זהו יצר האדם ואמרו חכמינו מני קדם: יצר לב האדם...
 
אליק,לא נעים לי,אבל!שרק הוא לא סתם

עוד גבר{שים לב לאן גלשת,אבל אין לי בעיה לענות}הוא:"שווה"בפני עצמו ולא בגלל הכריזמה ואין כאן שום סגידה כי שרק או גדי מפעילים קסמהם על נשים,תם העידן ההוא. אבלללללללללללל הם עדיין בני אנוש והם מדהימים.קבל או שלא זבש"ך.
 
../images/Emo6.gif ואז אתה רואה מלא חתיכות מסביבך

שיגידו לך תקח את גופנו בלבד (כמו בשיר של אבשלום). ואז ראשך מסתחרר מכל העושר שיוצא לך מהאוזניים.... לכל ההרקדות שאתה הולך שטיח אדום נפרס לרגלייך ולא רק בחינם גם ישלמו לך שתגיע רק להראות את פרצופך החתיך והשרמנטי, אחרייך ירוצו כל מעריצך הותיקים והנאמנים ואז פתאום תקבל מלא טלפונים של מרקידים שרק ירצו להיות בחברתך ותנפף אותם בהנף יד. וכלו כלום העוזרת בית שלך תגיד לך, סליחה... אתה יכול להרים את הרגליים אני צריכה לנקות לך כאן, אם הבית וכל שאר המשרתות יגישו לך ארוחת צהרים ארוחת מלאכים. בשעות הצהרים תלך ברחוב דיזנגוף ותחכך בסנתרך ותגיד... אולי אני אקנה פה איזה בניין או אולי אפשר את כל הרחוב. ראשך יהיה בעננים שתחשוב על עתיד צאצאייך. אוייש הלוואי שאני הייתי גדי ביטון.
 
זה אומר שלמועדון אין ביטוח לרוקדים

לפני כמה שנים ידיד שלי קפץ ונחת לא טוב בהרקדה הנ"ל (ניסה לגעת ברשת של הסלים
) ואחד המרקידים אמר לו שאם יש בעיה שיתבע את הביטוח שלו, כך שלמיטב ידיעתי למרקידים יש ביטוח לרוקדים
 
ראיתי הערה זו אצל מדריכים נוספים

בזמנו ידיד נפש אני חושבת פירסם פה כרטיסי כניסה ששמר, אולי יוכל לעזור לנו במידע.....
 
עברתי שוב על הכרטיסים

מכל מיני הרקדות. רק בכרטיס לחוג של מוטי מנחם מצאתי הערה דומה, אבל אצלו רקדתי רק פעם אחת. לדעתי רוקד צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא נכנס להרקדה בה הכיסוי הביטוחי מוטל בספק.
 

סיטרון

New member
תנוח דעתכם

תנאי מגביל מסוג זה לא יתפוס בבית המשפט (כמו הרבה תנאים החוזים אחידים) רק שרוב האנשים אינם יודעים מזה.
 
דעתי לא נחה כלל וכלל

מה שאתה אומר בעצם, זה שרוקד אשר נפגע חלילה בהרקדת האוניברסיטה ( הרקדה צפופה וסוערת כידוע), יצטרך לשכור עורך דין יקר (אם יוכל להרשות לעצמו), לרוץ לבתי משפט, ואז לאחר 3 או 5 שנים יש סיכוי סביר שיזכה לראות סכום מסוים שישולם ע"י מישהו ( מי ?), בתנאי ואותו מישהו יוכל לשלם. ממש מרגיע.. קראתי כאן כל מיני הסברים מלומדים, למה זה בסדר שהרקדת האוניברסיטה תהייה יקרה יותר מהרקדות אחרות כי היא "מיוחדת".. ובכן, אם אין כיסוי ביטוחי, זה מרכיב משמעותי מאוד ב"מיוחדות" של ההרקדה..אומנם זה אמור דווקא להוריד את המחיר...אבל למה להיות קטנוני, העיקר שיש נענע.
 
עכשיו נשאלת השאלה

מה אתה רוצה להשיג? אם רצונך להוכיח שהאוניברסיטה=גדי=רמאים, רודפי בצע, תוסיף מה שתרצה כיד הדמיון של כותבי הפורום עד כה - אז נניח שהצלחת. לעומת זאת, אם רצונך להשיג ביטוח לרוקדים במקום, שזו בקשה לגיטימית ובהחלט הגיונית, פנה בבקשה במקום, תעיר את תשומת ליבם, תברר ותבדוק ואם תווכח שאתה צודק יש מקום לדרוש מהם שינוי בנושא. אני מאמין שבקשה כזו (אפילו לא דרישה) תיענה בדרך הגיונית ותשיג הרבה יותר מהדרך הראשונה. אז מה אתה רוצה להיות? א. צודק המוכיח שגדי והאוניברסיטה מרמים אותך או ב. חכם? מה תבחר?
 

EK55

New member
ירון. בועז כהן כתב פעם פה בפורום

את הסיבות שמאלצות אותו לגבות 25 שקלים ובין הסיבות הוא ציין שהוא מחוייב לבטח את הרוקדים וזה חלק מהעלות שהוא גובה. זה היה בתקופה שהוא היה פעיל איתנו בפורום. למי שלא יודע בועז כהן הוא מרקיד די גדול באזור ירושלים. אני חושב שהוא יודע את החוק יותר טוב מאיתנו ואני מאמין שהוא לא שיקר אותנו.
 

shaffavi

New member
מאוד ברור מה הוא משיג

הוא משיג מודעות ציבורית לבעיה. אנשים רבים כלל לא מודעים לסיכון שהם לוקחים על עצמם והוא ממלא שירות חשוב לקהילת הרוקדים בכך שהעלה את הנושא לסדר היום. חשבתי שזו מטרת הפורום ושזה גם תפקידו של עיתונאי, אבל הינה - דווקא אתה, ה-"עיתונאי" לכאורה ומנהל הפורום, מנסה להשתיק אותו. מנסה להרדים ציבור. האם זה קשור לעובדה שאתה נכנס חינם להרקדות באוניברסיטה? - הטבה של עד כ-1400 שקלים בשנה. כל שנה. מי שמקבל טובות הנאה מעין אלו גם אמור להחזיר טובה לא? ויפה מצידך שאמרת שאתה נכנס חינם לאוניברסיטה אבל רצוי שגם תפרט מדוע. אחרת, דיעות כפי שביטאתי בפיסקה זו בהחלט לגיטימיות. (ובנוסף - מי שנידרש לשלם בסופו של יום את החינמים האלה הם הרוקדים הפשוטים בהעלאות מחיר לא מוצדקות). אתה בעצם אומר לו שלא יכתוב על כך בפורום אלא שיתדיין בנושא בשקט עם האוניברסיטה. סליחה? הפורום קיים בדיוק להעלאת בעיות מעין אלו ואל תסתום פיות לאנשים. כאשר גוף ציבורי מסתיר סיכון מעין זה באותיות קטנות של תת סעיף על גב כרטיס (שרוב האנשים לא קוראים כלל), מין הראוי לעורר את מודעות הקהל הפוקד את המקום. ואז סביר להניח שכבר יהיו כמה וכמה שיפנו לאוניברסיטה לבירור. מה שבהחלט משרת את האינטרס של הרוקדים ואת מטרת הפורום. ומה אתה רוצה להשיג מר מישר? שקט תעשייתי עבור האוניברסיטה? (לשם אתה כאמור נכנס חינם). ולגבי שאלתך האחרונה אותו - זה לא או צודק או חכם - זה גם צודק וגם חכם. בברכה (נ.ב: ומדוע שאתה, מר מישר לא תרים טלפון לאוניברסיטה ותברר את הנושא. יקח לך אולי שתי דקות ותוכל גם לפרסם את הנושא בפורום ובגיליון רוקדים הבא, לטובת הקוראים, לא?).
 

הכל דבש5

New member
אבי שחף,

"סיר למענך" לא ניסה להשיג שום... אבל שום מודעות ציבורית לבעיה... ואתה יודע למה???? כי אין שום בעיה !!! אז לפני שהוא ואחרים כאן מחפשים איפה ואיך "להפיל" מישהו... במקרה הזה את גדי, שיצלצל לאגף הספורט באוניברסיטה ויברר אם הרוקדים באולם הספורט מבוטחים או לא. אבל תרשה לי בבקשה לחסוך לכם זאת ולהרגיע את כולכם - הרוקדים באוניברסיטה מ ב ו ט ח י ם !!!
 
למעלה